d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 13 Tuntia
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 14 2012 09:47am
Quote (Hagerty @ May 14 2012 06:36pm)
Hyvinhän tuo näyttää tulevan, varmaan ~15 min


huijausta.
May 14 2012 09:49am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 5,093
Joined: Sep 7 2006
Gold: 14.00
May 14 2012 09:51am
huomen aamulla alottelen
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 14 2012 09:54am
laaserhippa alkakoon :thumbsup:
Member
Posts: 4,670
Joined: Nov 4 2005
Gold: 81.00
May 14 2012 09:56am
Jos sitä huomenna täiden jälkeen alkais pelailee. Kyl se on käytävä ostamassa ihan kaupasta.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 09:56am
Mitäs veikkaatte, että asentelussa kestää kehnohkolla koneella? Ja kuinkas paljon dataa pitää latailla?
May 14 2012 10:00am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 10:04am
Quote (Hagerty @ May 14 2012 06:00pm)
No mikset rupee jo asentaa? ei tässä miula kauan menny, varmaan 20 min. Tuskin siinä sullakaan sen kauempaa kestää
varmaan riippuu ihan nettiyhteydestäkin.


Nosiis, 00:01 alkaa myynti GameStopissa, saa sähdä kuinka nopeasti saa ostettua/ajeskeltua himaan. Vai voiko ennakkoasentaa vaikkei ole ostanut diginä?

This post was edited by BebebBurns on May 14 2012 10:05am
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 10:10am
uijuijui kohta se on täällä, onneks toi suomen matsi nopeuttaa tätä ajankulua -_-
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 14 2012 10:10am
Quote (Iceheart @ May 14 2012 06:10pm)
uijuijui kohta se on täällä, onneks toi suomen matsi nopeuttaa tätä ajankulua -_-


ottavat viel turpaan
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll