d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ootteko Koskaa Ollu Top10 > Tässä
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
May 12 2012 09:28am
Quote (Iceheart @ May 12 2012 02:33am)
kuka luokittelee pelaamisen osaamisen sen mukaan et osaa vetää safebaalruns 24/7 ? herätkää nyt vittu oikeesti
ja vielä kehtaa sanoa et olen hc peluri "haistakaa vittu softit"

noh onneks tekin katootte pian kun d3 ei ole moista safebaalruns paskaa


Mutku lvl 99!
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
May 12 2012 09:33am
Legit 99 eka 10 joukos ni on ees jtn (olettaen et tekee myös legit runs)
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
May 13 2012 11:25pm
on tullu kävästyy siellä top 10 aika monestikki
Member
Posts: 3,122
Joined: Aug 10 2008
Gold: 2,222.22
May 14 2012 01:19am
mä oon etnisesti multiyhteensopivan riemunkirjavan kalottilistan kolmosena ollu jo kaks vuotta
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 05:16am
Quote (do_NaUKI @ 11 May 2012 18:14)
soft lod eu overall/char listassa?

mulla häämöttää paladin listan top10 iha hetken päästä =)
nyt jo top30 ja overall top50


pinQ/behe ei kiinnosta jos jossai hccl ollu 1 ku siellä pelaa vaan paskat ketkä ei pärjää lodissa.


NO VITTU POKAALINKO TAHOT?!

This post was edited by Hagerty on May 14 2012 05:16am
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
May 14 2012 06:39am
#6 tais olla ku ladder alko, HCCL nec lvl 10 :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll