Quote (EasyCoolWin @ May 12 2012 07:51pm)
Kanada leikki kissanpennuilla sen jälkeen. Puolustus meni iha lukkoo :- D
ei hyökkäyskään yhtään sen parempi ollu loppupuoliskolla, hyvä kun syötöt meni oikeeseen osoitteeseen
This post was edited by Ocen on May 12 2012 01:44pm