d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi - Kanada
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 12 2012 05:42am
Quote (Rzi @ May 12 2012 12:38pm)
onko pakko aina kiusata toisia?


paraskin puhuja.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 12 2012 05:47am
Quote (Rzi @ May 12 2012 01:38pm)
onko pakko aina kiusata toisia?


ketäs mä tässä kiusaan, suomen maajoukkuetta?
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 12 2012 10:48am
EasyCoolWin 4 Canada, kaunis maali skinneriltä. Ansaittu voitto. :)
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 12 2012 10:49am
hmp.. muistan ekan erän ja si aika pimeetä
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 12 2012 10:51am
Quote (Iceheart @ May 12 2012 04:49pm)
hmp.. muistan ekan erän ja si aika pimeetä


Kanada leikki kissanpennuilla sen jälkeen. Puolustus meni iha lukkoo :- D
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 12 2012 10:54am
Quote (EasyCoolWin @ May 12 2012 04:51pm)
Kanada leikki kissanpennuilla sen jälkeen. Puolustus meni iha lukkoo :- D


:8 tapana oli jo nois aikasemmis matseiski et jossain vaiheessa mennää iha lukkoon et pelataan 5on5 ku oltais alivoimalla -_-
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
May 12 2012 01:44pm
Quote (EasyCoolWin @ May 12 2012 07:51pm)
Kanada leikki kissanpennuilla sen jälkeen. Puolustus meni iha lukkoo :- D


ei hyökkäyskään yhtään sen parempi ollu loppupuoliskolla, hyvä kun syötöt meni oikeeseen osoitteeseen

This post was edited by Ocen on May 12 2012 01:44pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll