d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tietovisa Kysymys > Autoihmisille
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,911
Joined: Oct 13 2006
Gold: 20,193.91
May 13 2012 03:31am
kuulostaa tyhjäkäyntimoottorin ongelmalta. varsinkin jos pienemmillä kierroksilla matalissa nopeuksissa kenguruttaa. Kannattaa siis tsekata kaasuläppä ja tyhjäkäyntimoottori.

EDIT: varmaks en osaa sanoo, mutta saattaa olla 96 mallissa sähkönen, jollon pitää vaihtaa kokonaan tyhjäkäynti/moottorinkäynnistys moottori, jollon kaasuläppä vaihtuu samalla paketilla. ennen 92 about kaikis autois oli mekaaninen, jollon ne pysty vaihtaan erikseen. Käytetyissä osissa on vähän epävarmuutta, mutta uutena kyseinen osa kustantaa lähemmäs 300€

This post was edited by Garrulus on May 13 2012 03:39am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 13 2012 03:38am
Quote (Garrulus @ 13 May 2012 12:31)
kuulostaa tyhjäkäyntimoottorin ongelmalta. varsinkin jos pienemmillä kierroksilla matalissa nopeuksissa kenguruttaa. Kannattaa siis tsekata kaasuläppä ja tyhjäkäyntimoottori.


NII KATSOS KUN FOORTEISSA ON USEEMPIKI MOOTTORI.....STARTTIMOOTTORI....MOOTTORI....JA VIELÄ TYHJÄKÄYNTIMOOTTORI.....SE VOI OLLA MISSÄ MOOTTORISSA VAA VIKA
Member
Posts: 9,911
Joined: Oct 13 2006
Gold: 20,193.91
May 13 2012 03:41am
Quote (KUF @ 13 May 2012 12:38)
NII KATSOS KUN FOORTEISSA ON USEEMPIKI MOOTTORI.....STARTTIMOOTTORI....MOOTTORI....JA VIELÄ TYHJÄKÄYNTIMOOTTORI.....SE VOI OLLA MISSÄ MOOTTORISSA VAA VIKA


Hyvä tietää :D

Mut ton ongleman kanssa pärjää, se ei haittaa ajamista ellei ihan kovemmista vauhdeista sammu.
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
May 13 2012 11:27pm
eka neuvo, vaiha merkkiä...
mutta joo.. eli kokeileppa bensasuodatinta, jos ei auta ni pensapumppua, vaiha tulpanjohot ?
jos vuoden seissy ni voi olla aika rispaantunu :D

btw ruisku vai kaasari? varmaa ruisku? :huh:

e: itellä teki toyota carina 2 samaa, siinä oli käsittämätön vika virranjakajasta joka ei vieläkää oo selvillä mikä siinä oli..
virranjakaja oli ehjä yms yms. mutta välillä jännitteet katos johonki.. ja sillo alko pätkimään ja tyhjäkäynti hävis välillä yms.
uus virranjakaja ja problema kaput

This post was edited by Mokkula on May 13 2012 11:29pm
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
May 15 2012 02:34am
Quote (EasyCoolWin @ 12 May 2012 19:40)
koskas sä noppa opit paikkas, oot tonzulin kans pörränny vaikka kui kaua, luulis sillä oleva ees jtn vaikutust. mite sust tuli tommone foreverabaddie.jpg


Sinähä sen pään aukomisen oot taas alottanu tässä topikissa, joten kato palikka peilii enneku käyt tollasia huutelee.jpg
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 15 2012 02:56am
Quote (soppamies @ May 15 2012 10:34am)
Sinähä sen pään aukomisen oot taas alottanu tässä topikissa, joten kato palikka peilii enneku käyt tollasia huutelee.jpg


ala itkeen :cry:
Member
Posts: 1,900
Joined: Nov 25 2010
Gold: 601.00
May 16 2012 02:00pm

FIX
OR
REPAIR
DAILY



8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD~~~~
Member
Posts: 1,900
Joined: Nov 25 2010
Gold: 601.00
May 16 2012 02:02pm
-Ilmamassamittari?
-Tulpat?
-Tulpanjohdot?
-Virranjakaja?
-Puola?
-Bensapumppu (/pumput?)
-Bensansuodatin?

Tip: Osta muun merkkinen auto. (=MB, Audi, BMW, Volvo tai Toyota)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll