d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Resetti Sitte Alko > Nytte Vaa Ootellaa
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 2 2012 03:55pm
Quote (Pinkku @ May 2 2012 05:14pm)
ei mittää haastetta, veisin tän laddun nimiini ties kuinka monennen kerran peräjälkee :-D


Oisin voinu haastaa sut melkeen, oltas katottu kumman potit o parempia 8D
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 2 2012 03:56pm
kukaan ei enää kerkee postaa :(
Member
Posts: 2,413
Joined: May 13 2007
Gold: 1,777.00
May 2 2012 05:06pm
Ite vast huome pääsee alottaa -.-
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 2 2012 08:40pm
38 kerkes mutta pitää lähtee töihin nyt sit :S
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 3 2012 03:37am
Oisko kukaan halukas rushii, maksan kyllä.

EUSCL, kelpaa myös classic rush ofc.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 3 2012 04:53am
Quote (Wondrous @ 3 May 2012 12:37)
Oisko kukaan halukas rushii, maksan kyllä.

EUSCL, kelpaa myös classic rush ofc.


vedä ite vai etkö pärjää?
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 3 2012 10:44am
opetelkaa ees pelaa :-D ite oisin jo 95+ mut ei löydy haastetta joten nn
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll