Quote (Tricktrick @ 2 May 2012 19:27)
munkki tai mettästysmies. rangerit on aina nii vitusti OP:( riippuu ny lähinnä siitä, millä frendi alottais.
alotin sittenkin WD:llä mikä ny oli ihan paskaa ja kaikki on 60 paitsi barbaari joka nyt lähti käyntiin

wd:l 55k dmg, wizardil joku 55k buffattuna, DH:l 80k ja monkilla 32k