Quote (BebebBurns @ May 10 2012 08:34pm)
voisin kyllä jos ei haittaa, että kattelen välianimaatiot ynms.
ei saatana mul on just irli joka teki joka pelis aina tollai ja ite menin hirveel kyydil, mut joo eipä se haittaa.. ilmottelen lähemmin vaik noit tietoja jol si päästää samaa pelii ja yhteyksiin =P
e: eli aikataulu on mun osalta et 00:01 alotus, siitä luultavasti 14-24 h tahkomista putkeen
This post was edited by Iceheart on May 10 2012 02:49pm