d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Asiaa > Joo
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 10 2012 10:35am
Quote (Onesy @ May 10 2012 06:10pm)
Siis mitä vittua... mikä pointti on ees laittaa char nimeä jos näin on... gah


Sama pointti kuin nimetä hahmot yksinpelissä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 10 2012 11:53am
Quote (Pinkku @ 10 May 2012 18:57)
..ttu mitä pazkaa


HAHAHHAHAHHA ime kekälettä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 10 2012 01:01pm
Alle 100 tuntia :ph34r:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 10 2012 01:06pm
Quote (BebebBurns @ 10 May 2012 22:01)
Alle 100 tuntia  :ph34r:


Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 10 2012 01:08pm
Quote (Rzi @ May 10 2012 09:06pm)
http://img810.imageshack.us/img810/1830/90812226.jpg




Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 10 2012 02:06pm
oisko tääl kellää tarjota porukkaa mil juostais tota d3 heti alusta eteenpäin 00:01 alkaen julkasusta?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 10 2012 02:34pm
Quote (Iceheart @ May 10 2012 10:06pm)
oisko tääl kellää tarjota porukkaa mil juostais tota d3 heti alusta eteenpäin 00:01 alkaen julkasusta?


voisin kyllä jos ei haittaa, että kattelen välianimaatiot ynms.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 10 2012 02:42pm
Quote (BebebBurns @ May 10 2012 08:34pm)
voisin kyllä jos ei haittaa, että kattelen välianimaatiot ynms.


ei saatana mul on just irli joka teki joka pelis aina tollai ja ite menin hirveel kyydil, mut joo eipä se haittaa.. ilmottelen lähemmin vaik noit tietoja jol si päästää samaa pelii ja yhteyksiin =P

e: eli aikataulu on mun osalta et 00:01 alotus, siitä luultavasti 14-24 h tahkomista putkeen :D

This post was edited by Iceheart on May 10 2012 02:49pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 10 2012 02:48pm
Quote (Iceheart @ May 10 2012 10:42pm)
ei saatana mul on just irli joka teki joka pelis aina tollai ja ite menin hirveel kyydil, mut joo eipä se haittaa.. ilmottelen lähemmin vaik noit tietoja jol si päästää samaa pelii ja yhteyksiin =P


ei ne niin kauheasti kestä, kun nyt kerran normalilla kattelee niin ei tarvitse kurkkia sitten pitkään aikaan. juu, sää nähä kuinka selkeitä noi systeemit on tuossa.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 10 2012 02:50pm
Quote (BebebBurns @ May 10 2012 08:48pm)
ei ne niin kauheasti kestä, kun nyt kerran normalilla kattelee niin ei tarvitse kurkkia sitten pitkään aikaan. juu, sää nähä kuinka selkeitä noi systeemit on tuossa.


niimpä, eipä siin kauheesti mene hukkaan.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll