Quote (Matroskin @ Apr 19 2012 01:25pm)
ai semmosiakin on

vois kokeilla.
Quote (EreKaiser @ Apr 19 2012 02:41pm)
itekkin vois ettiä jostain kyseisiä tuotteita, jos vaikka sattuis olee vegaanista tuommonen.
pakastehyllystä löytyy. eiköhän se vegaania ole.
toki voi tehdä itse tofun kera (maustetun mieluusti). kuutioi ne ja esikeitetyt perunat + sipuli, valkosipuli, chili, paprikajauhe, isolle pannulle ja jepajee.