Quote (Artus @ Mar 15 2012 04:20pm)
mitä tungette sinne ettekä anna niille työrauhaa. jos ne puhuttaa jotakin, miks kaikkien pitää tulla sekoilee sinne?
ja kaveri joutu putkaan, se oli siis tehny jo jotain. oppii olee nii ei ole ongelmaa.
no aika paljon oon kyllä ollu, itse en kyllä asiakkaana vaan sivustakatsojana.
toki siitä paha maku jää suuhun jos ei mitään oo ite tehny mut sillä sitä tulosta saadaan kun ihmetellään normijamppojakin.
Onse totta et iso osa poliiseista käyttäytyy vittumaisesti.. Itse esim kun ajoin liikennerajotusten mukaan jakajasta, ei väistettäviä tai muuta ja poliisit pysäytti. "Ajoit sitten tosta väärältä puolelta jakajaa. Harmi ku ei ollu kameraa autossa", sit mentii kattoo jäljet(oli talvi). Poliisit joutu sit toteemaan, että olin ihan oikein ajanu siitä. "No ei tää muuta tätä rikettä oikeestaan millään tapaa, sulla oli liikaa vauhtia". Oma mittari näytti kokoajan ~40 ja taajamassa rajotus 50, ofc siin käytännös saatto olla vähän liika kun oli liukas kelikin, mutta ne poliisit ei mitenkää ollu pystyny mittaa mun nopeutta, enkä aiheuttanut vaaratilanneta ja silti sain päiväsakkoja.
Sit kerran yhtä mun kaveria vedettiin ihan puskista lättyyn baarissa, jonkun tuntemattoman toimesta(ei ollu ees kovin kännissä) ja se sano sit silmä mustana siin baarin ulkopuolella olleille poliiseille siitä, ni kytät vaan ilmotti "ei meitä kiinnosta lähes menee siitä". Onneks noitten kusipäitten työpaikkoja ollaan karsimassa ei harmita yhtään