d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Erpx > Huolella Xd
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 545.00
Mar 15 2012 08:55am
Quote (Artus @ Mar 15 2012 04:20pm)
mitä tungette sinne ettekä anna niille työrauhaa. jos ne puhuttaa jotakin, miks kaikkien pitää tulla sekoilee sinne?

ja kaveri joutu putkaan, se oli siis tehny jo jotain. oppii olee nii ei ole ongelmaa.

no aika paljon oon kyllä ollu, itse en kyllä asiakkaana vaan sivustakatsojana.

toki siitä paha maku jää suuhun jos ei mitään oo ite tehny mut sillä sitä tulosta saadaan kun ihmetellään normijamppojakin.

Onse totta et iso osa poliiseista käyttäytyy vittumaisesti.. Itse esim kun ajoin liikennerajotusten mukaan jakajasta, ei väistettäviä tai muuta ja poliisit pysäytti. "Ajoit sitten tosta väärältä puolelta jakajaa. Harmi ku ei ollu kameraa autossa", sit mentii kattoo jäljet(oli talvi). Poliisit joutu sit toteemaan, että olin ihan oikein ajanu siitä. "No ei tää muuta tätä rikettä oikeestaan millään tapaa, sulla oli liikaa vauhtia". Oma mittari näytti kokoajan ~40 ja taajamassa rajotus 50, ofc siin käytännös saatto olla vähän liika kun oli liukas kelikin, mutta ne poliisit ei mitenkää ollu pystyny mittaa mun nopeutta, enkä aiheuttanut vaaratilanneta ja silti sain päiväsakkoja.

Sit kerran yhtä mun kaveria vedettiin ihan puskista lättyyn baarissa, jonkun tuntemattoman toimesta(ei ollu ees kovin kännissä) ja se sano sit silmä mustana siin baarin ulkopuolella olleille poliiseille siitä, ni kytät vaan ilmotti "ei meitä kiinnosta lähes menee siitä". Onneks noitten kusipäitten työpaikkoja ollaan karsimassa ei harmita yhtään :)
Member
Gold: 24,297.85
Mar 15 2012 09:01am
Quote (kerpele @ 15 Mar 2012 16:55)
Onse totta et iso osa poliiseista käyttäytyy vittumaisesti.. Itse esim kun ajoin liikennerajotusten mukaan jakajasta, ei väistettäviä tai muuta ja poliisit pysäytti. "Ajoit sitten tosta väärältä puolelta jakajaa. Harmi ku ei ollu kameraa autossa", sit mentii kattoo jäljet(oli talvi). Poliisit joutu sit toteemaan, että olin ihan oikein ajanu siitä. "No ei tää muuta tätä rikettä oikeestaan millään tapaa, sulla oli liikaa vauhtia". Oma mittari näytti kokoajan ~40 ja taajamassa rajotus 50, ofc siin käytännös saatto olla vähän liika kun oli liukas kelikin, mutta ne poliisit ei mitenkää ollu pystyny mittaa mun nopeutta, enkä aiheuttanut vaaratilanneta ja silti sain päiväsakkoja.

Sit kerran yhtä mun kaveria vedettiin ihan puskista lättyyn baarissa, jonkun tuntemattoman toimesta(ei ollu ees kovin kännissä) ja se sano sit silmä mustana siin baarin ulkopuolella olleille poliiseille siitä, ni kytät vaan ilmotti "ei meitä kiinnosta lähes menee siitä". Onneks noitten kusipäitten työpaikkoja ollaan karsimassa ei harmita yhtään :)

perus junttien puhetta. edelleen kyllä poliiseiks menee myös yhtä vittumaisia ihmisiä niinku ne joita ne joutuu laittamaa ojennukseen

This post was edited by Rzi on Mar 15 2012 09:03am
Member
Gold: 1,964.66
Mar 15 2012 09:40am
Quote (Napi @ 15 Mar 2012 16:38)
ei ehkä fiksuinta käyttää vähäisiä resursseja jokasen normijampan tutkimiseen

ne varmaan tekeekin sitä ihan vitusti kun on tehtävii päällä? -_-

tää on sitä kuuluisaa 'vapaa-ajan' käyttöä kun ajellaan ympäriinsä ja ihmetellään.

Quote (kerpele @ 15 Mar 2012 16:55)

joka ammattiin mahtuu pari kyrpää, ei sille voi mitään.
Member
Gold: 12,963.03
Mar 15 2012 10:34am
Quote (Artus @ Mar 15 2012 02:20pm)
mitä tungette sinne ettekä anna niille työrauhaa. jos ne puhuttaa jotakin, miks kaikkien pitää tulla sekoilee sinne?

ja kaveri joutu putkaan, se oli siis tehny jo jotain. oppii olee nii ei ole ongelmaa.

tämä näin.

itellä ainaki ollu asialliset keskustelut, kun on asiakkaana ollu / tekemisis.. vaikka viimme kerralla sainki pikku sakot.
Member
Gold: 0.00
Mar 15 2012 12:39pm
AHaha julkisel paikal vitu kiihottavaa panna ku se kiinnijäämisen mahdoloisuus saa naiset märäks ku pilkkireikä ;)
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Mar 15 2012 12:46pm
Quote (sahtitynnyri @ 15 Mar 2012 18:34)
tämä näin.

itellä ainaki ollu asialliset keskustelut, kun on asiakkaana ollu / tekemisis.. vaikka viimme kerralla sainki pikku sakot.

tätä myös mulla. vaikka mitä o tullu tehtyä ja monesta syystä on saatu keskustella poliisien kaa, niin aina o ollu asiallista kohtelua. ei mitään valittamista.
Member
Gold: 4,016.27
Mar 15 2012 05:05pm
Joskus on hienoa laittaa viattomia putkaan/ojentaa, jotta näytetään kansalle poliisin voima. Ei kansaa hallita väkivallalla, vaan väkivallan pelolla.
Member
Gold: 23.47
Mar 15 2012 10:24pm
Quote (Artus @ Mar 15 2012 03:20pm)

no aika paljon oon kyllä ollu, itse en kyllä asiakkaana vaan sivustakatsojana.

toki siitä paha maku jää suuhun jos ei mitään oo ite tehny mut sillä sitä tulosta saadaan kun ihmetellään normijamppojakin.

ensinnäkin, pideltiin kaveria jaloillaan. heti ku poliisit pääsi parin metrin päähä "Irti kaverista ja perääntykää pari metriä!"

"öö. me pidetään kaveria pystyssä" "EIKÖ SANA KUULU!" Joo oon tullu nyt siihe tuloksee, että puolustat vaa poliisei ja muita ko oot vartija
ja varmaa haluisit olla poliisi, mutta lietkö liian "vähätietoinen" pitää varoo sanoja idiootti, tyhmä jne ku saa suspia muuten.
Member
Gold: 23.47
Mar 15 2012 10:26pm
Quote (kerpele @ Mar 15 2012 03:55pm)

Joo joskus oltii keskustas menos kaverilla yömyöhää ja maija ajaa vieree. kysy jostai pahoinpitelystä ja sanoin, et mua lyötii kasvoihi tunti sit,
mitä asialle voi tehdä? Ne rullas ikkunan kii ja lähti pois.
Member
Gold: 24,297.85
Mar 16 2012 03:51am
Quote (MukavaSamu @ 16 Mar 2012 06:24)
ensinnäkin, pideltiin kaveria jaloillaan. heti ku poliisit pääsi parin metrin päähä "Irti kaverista ja perääntykää pari metriä!"

"öö. me pidetään kaveria pystyssä" "EIKÖ SANA KUULU!"    Joo oon tullu nyt siihe tuloksee, että puolustat vaa poliisei ja muita ko oot vartija
ja varmaa haluisit olla poliisi, mutta lietkö liian "vähätietoinen" pitää varoo sanoja idiootti, tyhmä jne ku saa suspia muuten.

Quote (MukavaSamu @ 16 Mar 2012 06:26)
Joo joskus oltii keskustas menos kaverilla yömyöhää ja maija ajaa vieree. kysy jostai pahoinpitelystä ja sanoin, et mua lyötii kasvoihi tunti sit,
mitä asialle voi tehdä? Ne rullas ikkunan kii ja lähti pois.

jos ne ei nistien perään enää jaksa katella :ph34r:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll