Quote (paskamyrsky @ Jan 21 2012 06:03am)
ohas e tietenki et usko tuo hyvää ja pahaa mutta ikävä kyllä aika paljon pahaa
mulla ei oo mitään vastaan uskoa sillä se tuo toivoa ihmisille joille sitä ei ole
uskontoa vastaan täyttä hyökkäämistä en tue, mutta tietty raja pitää olla. antaa ihmisten olla jos usko tuo niille hyvän olon jokapäiväisiin taisteluihin
olkoon tää vasta-argumentti seka rzi:lle sekä hartwallille
kultanen keskitie pitää löytyä kaikessa, eikä tunteita pidä sekottaa liikaa asiaan tai toiseen
järki päässä niin saamma maanpäällisen rauhan. ei enää vihaa ei enään kilpailua, vain rakkautta toisiamme kohtaan.
mää oon humalassa ja sen huomaa, MUTTA pointti pitää
oppikaamme elää toistemme kanssa niinkuin asiat on, oli ääripäitä tai ei
ymmärsit tai et, kunnioitusta toista kohtaan pitää olla
kysyppä hartwall iteltäs jos olisit syöpäsairas ilman toivoa, kenen puoleen siirtyisit? elä sano ettet keneenkään, koska asia ei näin ole. sää rukoilisit buddhaa/allahia/jeesusta/ties mitä saadakses jotain parempaa.. mua ei kiinnosta mihin uskot mutta usko antas sulle toivoa paremmasta tulevaisuudessa ja auttais taiselemaan huomisesta, eikö jokainen meistä haluaisi nähdä myös toisen päivän tai jotain vielä parempaa?
mitä jos oisit syntymästä asti sokea, kuolemassa. miten paljon parempaa voisit toivoa. miten pahasti sun asiat olis jos kieltäyisit yliluonnollisesta. Ihan sama vaikka kaikki tämä oliski humpuukia niin sulla ois jotain joka antais lohtua ja sillä on maailmanlaajuisesti aika vitun paljon merkitystä.
meillä, joilla on ollu nii hyvä onni että ollaan synnytty varakkaaseen maahan ja ollaan eletty hyvä elämä on se ongelma ettei ymmärretä miten paljon paskemmin asiat voisi olla
jos sulla ei olis äitin kattoa pään päällä nii saattas arvot muuttua aika pikaseen. en tarkota sanan varsinaisessa merkityksessä vaan referenssinä esimerkiksi kolmannen maailman ongelmiin
voi kamala ku et saa ostettua ps3:sta koska kela ei antanu sulle takuuksia, voi vittu toi on iha sairasta. oo tyytyväinen siihe mitä sulla on koska aina vois olla asiat pahemmin.
jos sun ei koskaan oo pitäny tukeutua kelaa/sossuun oon kateellinen, mutta silti pointtini pätee. sää oot saanu kaiken tämän pelkästään siksi koska sulla on käyny flaksi. sun mamma on suksinu jotai tyyppiä ja sattumoisin pysyny suomessa. suomi on hyvä maa asua ja ei pidä moittia pieniä virheitä sillä toisaalla asiat tosiaan ovat huonommin
oon nähny asioita mitä toivon että en olis nähnyt ulkomailla
et sä tiiä mitään, mitä uskonto sullekki merkittee? vihaa vai rakkautta? asiaa voi spekuloida aika vitun monelta kantilta.
kelaa eka mitä sulla on elämältä annettavana enneku rupiaa tekemään päätöksiä enneku muutut materialistisiaksi
te jotka ootte syntyny kultalusikka perseessä voitte kysyä itseltänne että mitä te ootte tehny asioiden eteen. onko televisio playstayssoni tai hifistereot teidän hankkimia vai mistä pääoma on tullut. jos tämä shaitti on tullu jonkun kanavan kautta niin vittu kelatkaa jotku tyypit unelmoi tollasista seteistä, vaikka sitä paskaa mitä heitätte vanhana pois.
ne jotka oikeasti suorituu elämässä miettikää miksi
on muitakin onnistujia elämässä, tai jopa nitä jotka suorituu vielä paremmin kun te mutta ei pääse niin pitkälle kun ei vaan ole sitä valttikorttia esim. syntyä suomeen
TL;DR