d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev12345629Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Dec 10 2011 05:39am
Btw treenaako porukka jotenki erityisesti forkkia?

sillai eristäen niq hauista
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Dec 10 2011 05:43am
216e vuosi, loistava sali on.
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Dec 10 2011 09:36am
50 egee kuussa vissiin. Vähemmän tullu käytyy nykyää

Leppävaaran Fressi
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 11 2011 02:15pm
Ajattelin kokeilla uutta rääkkäystä ensviikolla, torstai perjantai pitäs viel suunnitella.

Maanantai (6 toistoa)

3 Ylätalja
3 Alatalja
3 Hauis
4 Vatsarutistus (10toistoa)
4 Selkä (10toistoa)
3 Kyljet
2 Leuanveto niskanpuolelle leveellä otteella

Tiistai (6 toistoa)

4 Penkkipunnerrus
4 Pystypunnerrus
3 Kulmasoutu
3 Takaolkapääsoutu
3 Ojentajat
4 Rintalihakset

Torstai-perjantai sit varmaa lisää selkii,vatsoi, mavee, vipareita ym. yläkroppaa, jalkojen reenauksen vaihan lenkkeilyyn. :)

Mitä mieltä ootte??
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Dec 11 2011 10:44pm
Quote (Give @ Dec 11 2011 10:15pm)
Ajattelin kokeilla uutta rääkkäystä ensviikolla, torstai perjantai pitäs viel suunnitella.

Maanantai (6 toistoa)

3 Ylätalja
3 Alatalja
3 Hauis
4 Vatsarutistus (10toistoa)
4 Selkä (10toistoa)
3 Kyljet
2 Leuanveto niskanpuolelle leveellä otteella

Tiistai (6 toistoa)

4 Penkkipunnerrus
4 Pystypunnerrus
3 Kulmasoutu
3 Takaolkapääsoutu
3 Ojentajat
4 Rintalihakset

Torstai-perjantai sit varmaa lisää selkii,vatsoi, mavee, vipareita ym. yläkroppaa, jalkojen reenauksen vaihan lenkkeilyyn. :)

Mitä mieltä ootte??


Sitä mieltä, että sun pitäs treenata jalkoja.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 12 2011 12:31am
Quote (Masterofpatonki @ 12 Dec 2011 06:44)
Sitä mieltä, että sun pitäs treenata jalkoja.


Idea olikin nyt vaan keskittyy enää yläkroppaan salilla ja lenkkeilyllä pitää jalkalihaksia kasassa. :) Ja kokeillaan kestääkö yläkroppa tällästä rääkkäystä edes..
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Dec 12 2011 04:31am
Quote (Give @ 12 Dec 2011 08:31)
Idea olikin nyt vaan keskittyy enää yläkroppaan salilla ja lenkkeilyllä pitää jalkalihaksia kasassa. :) Ja kokeillaan kestääkö yläkroppa tällästä rääkkäystä edes..


pari jalkareeniä nii veri kiertää hyvin

ellet käy yhtä paljo lenkillä kun salilla?
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 12 2011 10:53am
Quote (Artus @ 12 Dec 2011 12:31)
pari jalkareeniä nii veri kiertää hyvin

ellet käy yhtä paljo lenkillä kun salilla?


Salin jälkee kävin tänää kipittämässä, eli aina sellanen palautuslenkki. :)
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold: 0.00
Dec 12 2011 01:00pm
Quote (Give @ 12 Dec 2011 09:31)
Idea olikin nyt vaan keskittyy enää yläkroppaan salilla ja lenkkeilyllä pitää jalkalihaksia kasassa. :) Ja kokeillaan kestääkö yläkroppa tällästä rääkkäystä edes..


Et sä lenkkeilyllä jalkoja pidä kasassa. Kyykky treenaa keskivartaloa paremmin kuin rutistukset.

Sitäpaitsi, suuret lihasryhmät kuten jalat stimuloivat kasvuhormonin eritystä, joka taas vaikuttaa myös ylävartalon kasvuun. Tätä ei moni tiedä.

This post was edited by sevlo on Dec 12 2011 01:04pm
Member
Posts: 130
Joined: Apr 5 2011
Gold: 0.00
Dec 12 2011 03:03pm
KIKI MÄÄTI
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345629Next
Add Reply New Topic New Poll