Ajattelin kokeilla uutta rääkkäystä ensviikolla, torstai perjantai pitäs viel suunnitella.
Maanantai (6 toistoa)
3 Ylätalja
3 Alatalja
3 Hauis
4 Vatsarutistus (10toistoa)
4 Selkä (10toistoa)
3 Kyljet
2 Leuanveto niskanpuolelle leveellä otteella
Tiistai (6 toistoa)
4 Penkkipunnerrus
4 Pystypunnerrus
3 Kulmasoutu
3 Takaolkapääsoutu
3 Ojentajat
4 Rintalihakset
Torstai-perjantai sit varmaa lisää selkii,vatsoi, mavee, vipareita ym. yläkroppaa, jalkojen reenauksen vaihan lenkkeilyyn.

Mitä mieltä ootte??