d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Dmae
Prev1234567Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 23.47
Oct 23 2011 03:43pm
Quote (KUF @ Oct 23 2011 10:43pm)
ELÄMÄNTAPALUUSERI SPOTTED

kukin omalla tavallaan.
Member
Gold: 2.62
Oct 23 2011 03:46pm
Quote (MukavaSamu @ 24 Oct 2011 00:42)
ei mua jumalauta kiinnosta ajatella jokaista vastaan tulevaa ihmistä :D eihä mulla perkele riittäs aika itelleni.

ja jos mua ei kerran kiinnosta joku asiant teko, se ahdistaa mua ja en koe sitä tarpeelliseksi, MIKSI minun sitä pitäisi tehdä?

Kerro nyt mitä mieltä olet tosta pimeästä työstä? Haluaisin kuulla. Onko sulle verojen maksu noin tärkee juttu? Vai oonko sun silmissä "Ok",

jos menen pimeisiin töihin ja teen enemmän rahaa kun sinä?

tää. halutaan kuulla rocko.

pimeissä töissä tukia nostamalla ja "täydet summat" palkaksi saamalla elämänlaatu huomattavasti parempi? näin finansseja ajatellen

kyse on siitä että haluatko olla se joka maksaa niiden katujen kunnostukset ja poliisitutkinnat ja lukemattomat muut asiat jotka pitää tämän yhteiskunnan koossa, saamatta päättää niistä yhtään mitään

^ viittaan siis siihen kuinka ne verorahat käytetään sinun päättämättäsi

This post was edited by Pavise on Oct 23 2011 03:49pm
Member
Gold: 13.37
Oct 23 2011 03:47pm
Työnteko on epämukavaa. Miks tekisin jotai epämukavaa
Member
Oct 23 2011 03:50pm
Emt mitä se rocko nyt meni tekeen, mutta bumppaan topiccia niin kauan kunnes saan vastauksen tähän

Quote (Pavise @ Oct 23 2011 10:46pm)
tää. halutaan kuulla rocko.

pimeissä töissä tukia nostamalla ja "täydet summat" palkaksi saamalla elämänlaatu huomattavasti parempi? näin finansseja ajatellen

kyse on siitä että haluatko olla se joka maksaa niiden katujen kunnostukset ja poliisitutkinnat ja lukemattomat muut asiat jotka pitää tämän yhteiskunnan koossa, saamatta päättää niistä yhtään mitään

Member
Gold: 20.00
Oct 23 2011 04:08pm
Quote (MukavaSamu @ 24 Oct 2011 00:42)
ei mua jumalauta kiinnosta ajatella jokaista vastaan tulevaa ihmistä :D eihä mulla perkele riittäs aika itelleni.

ja jos mua ei kerran kiinnosta joku asiant teko, se ahdistaa mua ja en koe sitä tarpeelliseksi, MIKSI minun sitä pitäisi tehdä?

Kerro nyt mitä mieltä olet tosta piemästä työstä? Haluaisin kuulla. Onko sulle verojen maksu noin tärkee juttu? Vai oonko sun silmissä "Ok",

jos menen pimeisiin töihin ja teen enemmän rahaa kun sinä?

nosiis lähtökohtasesti kunhan raha ei lähde minun rahapussista niin aina parempi. sitten taas palataankin taas siihen, että jos käytät siinä rinnalla systeemiä hyväkses (teet pimeetä hommaa ja nostat tukia) niin olet isompi rikollinen mitä aikaisemmin. ilmiantaisin vittu heti.
jep eli maailma pyörii vaan ja ainoastaan sinun ympärillä? myös aurinko? semmosta se on kun vetää liikaa mömmöjä. ei oo varmaan kaksista puuhaa olla pönttö sekasin sängynpohjalla ja samalla filosofoida jotain mutufaktaa tänne.
kuules nyt jätkä. muakaan ei syvällisemmin kinostais mitä sä teet elämälläs, mutta jos se alkaa oleen MINULTA pois kun SINÄ loisit MINUN rahoillani niin siinä vaiheessa kellot soi ja lujaa.
ei mua kiinostais maksaa verojakaan, mutta se on osa tämän yhteiskunnan vaatimuksia ja siksi teen niin. ymmärrät varmaan miten käy jos kukaan ei maksa veroja. siinä lähtis sinun tukiaiset. googlaa jos et tiedä.
maksan mielelläni oman osuuteni työttömyyskorvauksesta niille jotka joutuu väistymään työelämästä (jostakin syystä) HETKELLISESTI. sitä en taas ymmärrä että joku tarkoituksellisesti heittää homman läskiksi eikä tee enää mitään itsensä / yhteiskunnan hyväksi ja haluaa nostaa jotain säälittävää kuukausikorvausta siitä.
mitä hyvää teistä pummeista on? kerroppa se kun osaat niin hyvin puolustaa tuota sun "elämäntapapummi" kantaa.
Member
Oct 23 2011 04:14pm
Quote (Rocko @ Oct 23 2011 11:08pm)
nosiis lähtökohtasesti kunhan raha ei lähde minun rahapussista niin aina parempi. sitten taas palataankin taas siihen, että jos käytät siinä rinnalla systeemiä hyväkses (teet pimeetä hommaa ja nostat tukia) niin olet isompi rikollinen mitä aikaisemmin. ilmiantaisin vittu heti.
jep eli maailma pyörii vaan ja ainoastaan sinun ympärillä? myös aurinko? semmosta se on kun vetää liikaa mömmöjä. ei oo varmaan kaksista puuhaa olla pönttö sekasin sängynpohjalla ja samalla filosofoida jotain mutufaktaa tänne.
kuules nyt jätkä. muakaan ei syvällisemmin kinostais mitä sä teet elämälläs, mutta jos se alkaa oleen MINULTA pois kun SINÄ loisit MINUN rahoillani niin siinä vaiheessa kellot soi ja lujaa.
ei mua kiinostais maksaa verojakaan, mutta se on osa tämän yhteiskunnan vaatimuksia ja siksi teen niin. ymmärrät varmaan miten käy jos kukaan ei maksa veroja. siinä lähtis sinun tukiaiset. googlaa jos et tiedä.
maksan mielelläni oman osuuteni työttömyyskorvauksesta niille jotka joutuu väistymään työelämästä (jostakin syystä) HETKELLISESTI. sitä en taas ymmärrä että joku tarkoituksellisesti heittää homman läskiksi eikä tee enää mitään itsensä / yhteiskunnan hyväksi ja haluaa nostaa jotain säälittävää kuukausikorvausta siitä.
mitä hyvää teistä pummeista on? kerroppa se kun osaat niin hyvin puolustaa tuota sun "elämäntapapummi" kantaa.

repesin nauruun. Paras trolli suomi foorumilla tähä asti :D Luulin jo hetken et oot tosissas

E: Miksi kaikesta pitää olla jotain hyötyä? miksi ihminen ei saa nauttia näistä lyhyistä vuosista, jotka hänelle on suotu?

This post was edited by MukavaSamu on Oct 23 2011 04:15pm
Member
Gold: 20.00
Oct 23 2011 04:16pm
Quote (MukavaSamu @ 24 Oct 2011 01:14)
repesin nauruun. Paras trolli suomi foorumilla tähä asti :D Luulin jo hetken et oot tosissas

noniin näin juuri ajattelinkin. kauan jaksoit vetää jotain randomripulia, mutta sitten iski luun kurkkuun kun olis pitäny jotain ihan oikeasti sanoa. ei sieltä kotisohvalta taidakaan lähteä kunnon argumentteja!
Member
Oct 23 2011 04:24pm
Quote (Rocko @ Oct 23 2011 11:08pm)

Voi vittu nyt :DDD Oikeesti lankeen varmaan trolliin, mutta pakko se kai sit on.

Vai että minun ympärilläni? Annan vanhemmille istumapaikan bussissa, autan kavereita
aina kun se on mahdollista, autan faijaa AINA, kun sillä on joku homma missä se tarvii apua TAI ei jaksa itse tehdä. En tästä pyydä
rahaa, vaan teen sitä hyvää hyvyyttäni. Olen kaikiss peleissä auttanut niitä, jotka sitä on tarvinnut... tiedän, "Big deal" mutta autan kumminkin, koska
joku siitä tulee iloseksi. autan aina veljeä jos sillä on joku asia, en KOSKAAN pyydä vanhemmiltani mitään. En edes autokorttia
ajanut, vaikka olisin saanut ilmaiseksi. En edes autoa ole pyytänyt, vaikka faija sen minulle haluaisi antaa. Onhan se joo itsekästä, mutta tällänen olen.

sulla on aika selkee kuva musta. Aika harvoin olen kotona pönttö sekasin, ja jos olen, olen ollut kavereiden kanssa jossain ja lähtenyt kotiin syystä "X"

Eli ainakun tulee 1 elämäntapa"pummi" lisää, sinulta lähtee palkasta joku summa? Olen hyvin pahoillani.
älä kuitenkaan syytä minua, vaan tätä systeemiä. Ei ole minusta väärin käyttää systeemiä hyväksi.

Pitääkö kaikella mitä teeet, olla joku "hyvä" tarkotus? Mitä hyvää saavutat pelaamalla? mitä hyvää saat aikaan, kun
saarnaat pelifoorumilla siitä, miten muiden pitäisi elää omaa elämäänsä? tätä ainoaa elämää mikä minulle on suotu? miksi en saa nauttia siitä
omalla tavalla? miksi MINUN pitäisi tehdä töitä muille, ja nauttia elämästä vasta, kun olen eläkkeellä ja huonossa kunnossa?
Member
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 23 2011 04:26pm
VITTU TÄÄHÄ MENEE HAUSKAKSI :D
Member
Gold: 24,297.85
Oct 23 2011 04:30pm
Quote (KUF @ 24 Oct 2011 01:26)
VITTU TÄÄHÄ MENEE HAUSKAKSI :D

eikä mee. iha asiallista
Go Back To Suomi Topic List