Quote (MukavaSamu @ 24 Oct 2011 00:42)
ei mua jumalauta kiinnosta ajatella jokaista vastaan tulevaa ihmistä
eihä mulla perkele riittäs aika itelleni.ja jos mua ei kerran kiinnosta joku asiant teko, se ahdistaa mua ja en koe sitä tarpeelliseksi, MIKSI minun sitä pitäisi tehdä?
Kerro nyt mitä mieltä olet tosta piemästä työstä? Haluaisin kuulla. Onko sulle verojen maksu noin tärkee juttu? Vai oonko sun silmissä "Ok",
jos menen pimeisiin töihin ja teen enemmän rahaa kun sinä?
nosiis lähtökohtasesti kunhan raha ei lähde minun rahapussista niin aina parempi. sitten taas palataankin taas siihen, että jos käytät siinä rinnalla systeemiä hyväkses (teet pimeetä hommaa ja nostat tukia) niin olet isompi rikollinen mitä aikaisemmin. ilmiantaisin vittu heti.
jep eli maailma pyörii vaan ja ainoastaan sinun ympärillä? myös aurinko? semmosta se on kun vetää liikaa mömmöjä. ei oo varmaan kaksista puuhaa olla pönttö sekasin sängynpohjalla ja samalla filosofoida jotain mutufaktaa tänne.
kuules nyt jätkä. muakaan ei syvällisemmin kinostais mitä sä teet elämälläs, mutta jos se alkaa oleen MINULTA pois kun SINÄ loisit MINUN rahoillani niin siinä vaiheessa kellot soi ja lujaa.
ei mua kiinostais maksaa verojakaan, mutta se on osa tämän yhteiskunnan vaatimuksia ja siksi teen niin. ymmärrät varmaan miten käy jos kukaan ei maksa veroja. siinä lähtis sinun tukiaiset. googlaa jos et tiedä.
maksan mielelläni oman osuuteni työttömyyskorvauksesta niille jotka joutuu väistymään työelämästä (jostakin syystä) HETKELLISESTI. sitä en taas ymmärrä että joku tarkoituksellisesti heittää homman läskiksi eikä tee enää mitään itsensä / yhteiskunnan hyväksi ja haluaa nostaa jotain säälittävää kuukausikorvausta siitä.
mitä hyvää teistä pummeista on? kerroppa se kun osaat niin hyvin puolustaa tuota sun "elämäntapapummi" kantaa.