☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Taten Jatan Hyvastit Talle Paskakasalle
Prev
1
2
3
4
5
6
7
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 2203
Replies: 61
Track Topic
karva_apina
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#31
Sep 6 2011 01:27pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 10:24pm)
Hän toivoi myös näkevänsä matkalla Oulun ylpeyden, Rantsun.
Huhun mukaan Rantsu on saanut 100%
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#32
Sep 6 2011 01:29pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 22:27)
Huhun mukaan Rantsu on saanut 100%
Pelkäämpä, että huhut pitävät paikkansa.
Keijolla on vahva tunne Rantsun tälläkin hetkellä kirjoittavan tänne foorumille ja tähän topikkiin.
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#33
Sep 6 2011 01:29pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ 6 Sep 2011 20:29)
Pelkäämpä, että huhut pitävät paikkansa.
Keijolla on vahva tunne Rantsun tälläkin hetkellä kirjoittavan tänne foorumille ja tähän topikkiin.
Mitä ?
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#34
Sep 6 2011 01:31pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 10:29pm)
Pelkäämpä, että huhut pitävät paikkansa.
Keijolla on vahva tunne Rantsun tälläkin hetkellä kirjoittavan tänne foorumille ja tähän topikkiin.
seppo = rantsu?
onko tässä proof
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#35
Sep 6 2011 01:31pm
Quote (OjjiLol @ 6 Sep 2011 20:31)
seppo = rantsu?
onko tässä proof
Mitää?
karva_apina
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#36
Sep 6 2011 01:32pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 10:29pm)
Pelkäämpä, että huhut pitävät paikkansa.
Keijolla on vahva tunne Rantsun tälläkin hetkellä kirjoittavan tänne foorumille ja tähän topikkiin.
Keijo on aivan kauhee apina!
http://www.imdb.com/title/tt0448909/
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#37
Sep 6 2011 01:39pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 20:32)
Keijo on aivan kauhee apina!
http://www.imdb.com/title/tt0448909/
MITÄÄÄÄ?
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#38
Sep 6 2011 01:55pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 22:32)
Keijo on aivan kauhee apina!
http://www.imdb.com/title/tt0448909/
Se on kylläkin: ''Muista kaks asiaa; sä pääset sinne matkalle ja Eikka on kauhee apina.''
Pera sanoo tyttärelleen jäähallin pihassa.
This post was edited by SeppoTaalasmaa on Sep 6 2011 01:58pm
karva_apina
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#39
Sep 6 2011 01:58pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 10:55pm)
Se on kylläkin: Muista kaks asiaa; Eikka on kauhee apina ja sä pääset sinne matkalle.
Pera sanoo tyttärelleen jäähallin pihassa.
Ja muista, Pera maksoi matkan, Einari ei.
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#40
Sep 6 2011 01:59pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 22:58)
Ja muista, Pera maksoi matkan, Einari ei.
''Minä maksoin, Apina ei maksanut''
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
7
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact