d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Taten Jatan Hyvastit Talle Paskakasalle
Prev1234567Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 6 2011 01:27pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 10:24pm)
Hän toivoi myös näkevänsä matkalla Oulun ylpeyden, Rantsun.


Huhun mukaan Rantsu on saanut 100%
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Sep 6 2011 01:29pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 22:27)
Huhun mukaan Rantsu on saanut 100%


Pelkäämpä, että huhut pitävät paikkansa. :( Keijolla on vahva tunne Rantsun tälläkin hetkellä kirjoittavan tänne foorumille ja tähän topikkiin.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Sep 6 2011 01:29pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ 6 Sep 2011 20:29)
Pelkäämpä, että huhut pitävät paikkansa. :( Keijolla on vahva tunne Rantsun tälläkin hetkellä kirjoittavan tänne foorumille ja tähän topikkiin.


Mitä ?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 6 2011 01:31pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 10:29pm)
Pelkäämpä, että huhut pitävät paikkansa. :( Keijolla on vahva tunne Rantsun tälläkin hetkellä kirjoittavan tänne foorumille ja tähän topikkiin.


seppo = rantsu? :o

onko tässä proof
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Sep 6 2011 01:31pm
Quote (OjjiLol @ 6 Sep 2011 20:31)
seppo = rantsu?  :o

onko tässä proof


Mitää?
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 6 2011 01:32pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 10:29pm)
Pelkäämpä, että huhut pitävät paikkansa. :( Keijolla on vahva tunne Rantsun tälläkin hetkellä kirjoittavan tänne foorumille ja tähän topikkiin.


Keijo on aivan kauhee apina!

http://www.imdb.com/title/tt0448909/
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Sep 6 2011 01:39pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 20:32)
Keijo on aivan kauhee apina!

http://www.imdb.com/title/tt0448909/


MITÄÄÄÄ?
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Sep 6 2011 01:55pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 22:32)
Keijo on aivan kauhee apina!

http://www.imdb.com/title/tt0448909/


Se on kylläkin: ''Muista kaks asiaa; sä pääset sinne matkalle ja Eikka on kauhee apina.'' :)
Pera sanoo tyttärelleen jäähallin pihassa.

This post was edited by SeppoTaalasmaa on Sep 6 2011 01:58pm
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 6 2011 01:58pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Sep 6 2011 10:55pm)
Se on kylläkin: Muista kaks asiaa; Eikka on kauhee apina ja sä pääset sinne matkalle. :)
Pera sanoo tyttärelleen jäähallin pihassa.


Ja muista, Pera maksoi matkan, Einari ei.
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Sep 6 2011 01:59pm
Quote (karva_apina @ 6 Sep 2011 22:58)
Ja muista, Pera maksoi matkan, Einari ei.


''Minä maksoin, Apina ei maksanut''
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234567Next
Closed New Topic New Poll