d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moro
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jul 23 2011 10:46am
Quote (MikkoU @ Jul 23 2011 04:41pm)
spol miehistö pisin marssi ennen j kautta 15 km, aukissa tokalla viikolla 40 km marssi

spol miehistöllä linjatutkinto kesti yhteensä 4 tuntia, ei marssia, vaan rasteja osaako tekniikat vai ei
spo-auk tutkinto kesti 62 tuntia, yhtäjaksosta valvomista. ei saanu olla omia eväitä, kofutabuja, energiapatukoita, dexalia jne. alko tiistaina 0200, päättyi torstaina klo 16

jatkanko?

jatka

yks marssi ei paljoa erota näitä kahta asiaa
sullahan on kato kokemusta vaan aukista, valvoo se miehistöki

jos se tosiaa menee tohon et sää laitat mulle listan marsseissa misä kävelitte 2 km enemmä ku miehistö ni jätä väliin

pointtina onki se, että sää mainostat itteäs niiku oisit joku sotaveteraani helvetin läpi käyny kaiken kokenu tappomasiina

karu totuus on se, että oot vaa surulline luuseri näytön takana. mikä pakko täällä on näytellä eniveis
Member
Gold: 1,964.66
Jul 23 2011 10:51am
Quote (Pomppeli @ 23 Jul 2011 19:41)
onneks jokanen nörtti osaa valvoa

luuletko et me datattiin se 62 juoden es -.-

Quote (pristine @ 23 Jul 2011 19:46)
jatka

yks marssi ei paljoa erota näitä kahta asiaa
sullahan on kato kokemusta vaan aukista, valvoo se miehistöki

jos se tosiaa menee tohon et sää laitat mulle listan marsseissa misä kävelitte 2 km enemmä ku miehistö ni jätä väliin

pointtina onki se, että sää mainostat itteäs niiku oisit joku sotaveteraani helvetin läpi käyny kaiken kokenu tappomasiina

karu totuus on se, että oot vaa surulline luuseri näytön takana. mikä pakko täällä on näytellä eniveis

mä olen ollu miehistön johtaja 6 kuukautta aukin jälkeen, voin sanoa että ei vittu mikä meno. varmaan 3 kertaa tullu hiki niille sen takia et suoritus oli fyysisesti raskas, muuten kun on vaan niin kuuma.

kerros ite vaihteeks miten helvetissä miehistö on kovempi kun auk?

MIKÄÄN osa-alue ei ole LÄHESKÄÄN yhtä raskas kuin aukis, ei koulutus, ei marssit, ei tutkinnot, ei henkinen, ei fyysinen osa-alue.

€: ja 2 km = 15 km ja 40 km välissä?

ja aukis varmaan oli enemmän kun 1 marssi, miehistös oli 2 marssia ennen j kautta - 15 km sekä 8 km.

This post was edited by MikkoU on Jul 23 2011 10:52am
Member
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jul 23 2011 10:53am
Quote (MikkoU @ Jul 23 2011 06:51pm)

mä olen ollu miehistön johtaja 6 kuukautta aukin jälkeen, voin sanoa että ei vittu mikä meno. varmaan 3 kertaa tullu hiki niille sen takia et suoritus oli fyysisesti raskas, muuten kun on vaan niin kuuma.

MIKÄÄN osa-alue ei ole LÄHESKÄÄN yhtä raskas kuin aukis, ei koulutus, ei marssit, ei tutkinnot, ei henkinen, ei fyysinen osa-alue.

ja aukis varmaan oli enemmän kun 1 marssi, miehistös oli 2 marssia ennen j kautta - 15 km sekä 8 km.

ei vittu ei voi ku räkäsesti nauraa näille
Member
Jul 23 2011 10:57am
Quote (Pomppeli @ 23 Jul 2011 19:53)
ei vittu ei voi ku räkäsesti nauraa näille

ai mitä?

tolla tarkotin siis että olen varmaanki nähny aika tasan tarkkaan mitä miehistö tekee koska eihän ne missään keskenään ole vaan johtajat on aina mukana?

€: eli millä perustein miehistön äijä voi sanoa että auk on helpompi jos aukkilainen on kokenu molemmat ja miehistö vain toisen? kerro toki.

This post was edited by MikkoU on Jul 23 2011 10:57am
Member
Jul 23 2011 11:05am
miks tästä tulee aina näin vitunmoista vääntämistä, tuntuu et jengi dissaa aukkia nyt vaan sen takia koska MÄ olin siellä.

kerro pristine yksikin asia mikä on rankempi miehistössä kun aukissa. eikä nyt mitään epätoivosia heittoja.
Member
Jul 23 2011 11:17am
Quote (MikkoU @ Jul 23 2011 04:51pm)

edelleenkään en oo tässä väittäny miehistön olevan rankempi ku auk
luekko sää ees mitä vastaan sulle

pointtina on siis ollu palauttaa sut maan pinnalle, et sä mitään erityistä oo tehny -_-

sanoin 2 km vähätellekseni

Quote (MikkoU @ Jul 23 2011 05:05pm)
miks tästä tulee aina näin vitunmoista vääntämistä, tuntuu et jengi dissaa aukkia nyt vaan sen takia koska MÄ olin siellä.

kerro pristine yksikin asia mikä on rankempi miehistössä kun aukissa. eikä nyt mitään epätoivosia heittoja.

jengi nimenomaan dissaa aukkia ku SÄ olit siellä

sanoin jo tän ja sanon uuestaan
ota pää pois perseestäs

edelleenkää ei ole mitään aukkia vastaan vaa sää ja sun koko olemus vaa tuntuu rappaavan vastakarvaan

vitun ääliö koettaa ukottaa täällä vaan sillä et on käyny aukin joo terve
Member
Jul 23 2011 11:22am
Quote (pristine @ 23 Jul 2011 20:17)
edelleenkään en oo tässä väittäny miehistön olevan rankempi ku auk
luekko sää ees mitä vastaan sulle

Quote (pristine @ 23 Jul 2011 19:19)
ei ole rankempi
pääsee sinne säkit

jos pääsisit ittes yli ni tajuisit ettei auk oo sen rankempi ku miehistön duuni  <_<

eli väität että auk on sama kun miehistö (tai löysempi)?

kerro toki miksi miehistö on sama kun auk, mikä asia menee samoilla linjoilla? näillä näkymillä jokainen asia aukissa on ollu rankempi, jopa luennotkin (ääriesimerkki, muista en jaksa ees keskustella kun ero on nii radikaali) kun siellä alettiin vähän jumppaa jos jengi nukku. miehistön oppitunnilla jengi vaan veti zetaa.
Member
Jul 23 2011 11:29am
Quote (MikkoU @ Jul 23 2011 05:22pm)
eli väität että auk on sama kun miehistö (tai löysempi)?

kerro toki miksi miehistö on sama kun auk, mikä asia menee samoilla linjoilla? näillä näkymillä jokainen asia aukissa on ollu rankempi, jopa luennotkin (ääriesimerkki, muista en jaksa ees keskustella kun ero on nii radikaali) kun siellä alettiin vähän jumppaa jos jengi nukku. miehistön oppitunnilla jengi vaan veti zetaa.

miehistö käytännönkoulutusta
auk johtajakoulutusta

2 eri koulutushaaraa mutta peruspohjana sotilaspoliisikoulutus joka on molemmille sama
miehistö shakkinappuloita
auk se joka niitä liikuttaa

tarkotuksena ei ole että auk koulutus olis rankempi kuin miehistö ku ne kaksi on yks sama asia, koulutus-suuntautumine vaa eri

ymmärräkkö
Member
Jul 23 2011 11:35am
Quote (pristine @ 23 Jul 2011 20:29)
miehistö käytännönkoulutusta
auk johtajakoulutusta

2 eri koulutushaaraa mutta peruspohjana sotilaspoliisikoulutus joka on molemmille sama
miehistö shakkinappuloita
auk se joka niitä liikuttaa

tarkotuksena ei ole että auk koulutus olis rankempi kuin miehistö ku ne kaksi on yks sama asia, koulutus-suuntautumine vaa eri

ymmärräkkö

auk täytyy olla rankempi koska johtajat ei voi olla niitä jotka mahdollisesti hajoaa.
se on ihan yleinen fakta että aukin pitääkin olla henkistä kestävyyttä testaava.

mihistön käytännön koulutus nykyää aivan jäätävää suklaata, ehkei ennen ollu mut nyt on.
Member
Jul 23 2011 11:37am
Quote (MikkoU @ Jul 23 2011 05:35pm)
auk täytyy olla rankempi koska johtajat ei voi olla niitä jotka mahdollisesti hajoaa.
se on ihan yleinen fakta että aukin pitääkin olla henkistä kestävyyttä testaava.

mihistön käytännön koulutus nykyää aivan jäätävää suklaata, ehkei ennen ollu mut nyt on.

tirsk joo terve
tää riittää mulle tältä erää
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll