d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 1 > Keskustelua Klassikosta 90-luvulta
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 12:39pm
Quote (PMS @ 6 Apr 2011 13:48)
Behe on ihana <3 Niinkuin sinä


Veljeni <3
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Apr 8 2011 12:44pm
Pepinin talon taakse rahat jemmaan ennen seikkailua, että tippuneet roinat mahtu mukaan.
Sitten vitutti kun ne unohtu sinne.
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 12:49pm
Quote (A2K @ 6 Apr 2011 14:23)
Itellä oli kans iha perf kamat warriori ja max levu jos uistan oikein. Kuolematon oli. Pysty hyvi jättään mihi tahansa ja ei koskaan kuollu. Hieno peli oli. Oli helvetisti taikojaki. warrioril melkein kaikki maholliset. Sitä tuli hakattua ni helevetisti.


Kaikilla hamoilla oli samat skillit käytössä, paitsi esim. Warrior teki taikoja vitun hitaasti, kun taas sorcerori hakkasi aseilla hyvin nihkeästi.



Quote (angelburner @ 6 Apr 2011 17:36)
aah fresh meat!


hehe, eka boss.. Butcher
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 8 2011 12:50pm
Quote (Rantsu @ 8 Apr 2011 21:49)
Kaikilla hamoilla oli samat skillit käytössä, paitsi esim. Warrior teki taikoja vitun hitaasti, kun taas sorcerori hakkasi aseilla hyvin nihkeästi.





hehe, eka boss.. Butcher


se lihaveitsi oli helvetin makee
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Apr 8 2011 12:51pm
Quote (Saimoz @ 8 Apr 2011 19:44)
Pepinin talon taakse rahat jemmaan ennen seikkailua, että tippuneet roinat mahtu mukaan.
Sitten vitutti kun ne unohtu sinne.


:D rahat oli kyl aina piilos jossain C(;
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 12:57pm
Quote (Saimoz @ 8 Apr 2011 20:44)
Pepinin talon taakse rahat jemmaan ennen seikkailua, että tippuneet roinat mahtu mukaan.
Sitten vitutti kun ne unohtu sinne.


5000 kultapalaa mahtui aina yhteen ruutuun/lohkoon muistaakseni. Ei ollut mitään GOLD-laskuria erikseen. Kaiken kannoit, mitä jaksoit.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Apr 8 2011 12:59pm
Quote (Rantsu @ 8 Apr 2011 19:57)
5000 kultapalaa mahtui aina yhteen ruutuun/lohkoon muistaakseni. Ei ollut mitään GOLD-laskuria erikseen. Kaiken kannoit, mitä jaksoit.


Joo noin tais olla :]
itekki muistan et oli 5k
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Apr 8 2011 01:06pm
Quote (Rantsu @ 8 Apr 2011 21:57)
5000 kultapalaa mahtui aina yhteen ruutuun/lohkoon muistaakseni. Ei ollut mitään GOLD-laskuria erikseen. Kaiken kannoit, mitä jaksoit.


Jep, ei kultaa tarvinnut katakombissa. Jätti ne kaupan taakse, että pystyi kantamaan maksimäärän tavaraa.
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 8 2011 01:13pm
Diablo ykkösessä oli tunnelmaa ja sitä lisäsi käsinpiirretyn näköinen, viimeistelty grafiikka ja tietysti ysärimäinen fantasiamusiikki. :hail:

Muistan kun aloitin D2, heti pisti silmään ikään kuin rosoinen grafiikka. :angry:
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Apr 8 2011 01:13pm
Quote (Rantsu @ 8 Apr 2011 20:13)
Diablo ykkösessä oli tunnelmaa ja sitä lisäsi käsinpiirretyn näköinen, viimeistelty grafiikka ja tietysti ysärimäinen fantasiamusiikki.  :hail:

Muistan kun aloitin D2, heti pisti silmään ikään kuin rosoinen grafiikka.  :angry:


Mulla oli ihan sama, odotin paljon parempaa..
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll