d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Virallinen Ruoka Ja Kokkaus Topic > Yleistä Keskustelua Kokkailusta
Prev12345612Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Mar 1 2011 08:04am
Quote (Rzi @ 1 Mar 2011 00:27)
tulis karmee nälkä koko aja. painan 65 silti vaikka syön vaikka mitä ja paljon enemmän mitä tuossa ofc


Joo-o. Kai olet tietoinen energian (kalorien kait?) kulutuksesta päivittäin ja saannista.
Ettei siinä ole mitään järkeä pumpata enemmän ruokaa elimistöön jos ei kuluta edes puolia, tottakai sitä läskiksi tulee.
Lähteehän se nälkä myös nenäliinoilla. http://www.voice.fi/index.php?mw=Janet%20Jackson+&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=23810&cat=26
Code
Laulajatar Janet Jacksonin mukaan julkkisnaisten ulkonäköpaineet ovat todella kovat. Joskus jopa niinkin kovat, että jotkut syövät paperinenäliinoja taistellakseen nälän tunnetta vastaan.


Sit nää laskit jaksaa juurijajuuri heseen/mäkkiin syömään.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Mar 1 2011 08:24am
Quote (pristine @ 28 Feb 2011 21:19)
mamasin kananuudelit 2x pakettia + tonnaripurkki
=täydellisyyttä hipova ateria


ite vedän yleensä 4-5 nuudelipussia tai no jos mamas ni niit isoi 3kpl kerralla ja sit siihe lisäks viel leipäpaketin vaaleet leipää ofc et voi dippailla OM OM OM mut mä oonki fät 86kg
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Mar 1 2011 08:29am
Quote (ParaNoir1 @ 1 Mar 2011 16:04)
Joo-o. Kai olet tietoinen energian (kalorien kait?) kulutuksesta päivittäin ja saannista.
Ettei siinä ole mitään järkeä pumpata enemmän ruokaa elimistöön jos ei kuluta edes puolia, tottakai sitä läskiksi tulee.
Lähteehän se nälkä myös nenäliinoilla. http://www.voice.fi/index.php?mw=JanetJackson+&option=comsbsarticle&tmpl=blog&cid=23810&cat=26
CodeLaulajatar Janet Jacksonin mukaan julkkisnaisten ulkonäköpaineet ovat todella kovat. Joskus jopa niinkin kovat, että jotkut syövät paperinenäliinoja taistellakseen nälän tunnetta vastaan.

Sit nää laskit jaksaa juurijajuuri heseen/mäkkiin syömään.


joo. mutta kannattaa syödä monipuolisesti tai ei saa kaikkea mitä tarvii. nenäliinoilla ei kovin terveenä olis. syön silti enemmän ku jokke ofc vaikka en tekis mitään.
ofc syön enemmä ku on töitä sun muuta. paino ei heittele

Quote (PMS @ 1 Mar 2011 16:24)
ite vedän yleensä 4-5 nuudelipussia tai no jos mamas ni niit isoi 3kpl kerralla ja sit siihe lisäks viel leipäpaketin vaaleet leipää ofc et voi dippailla OM OM OM mut mä oonki fät 86kg


"vähä" liikaa hiilareita imo

This post was edited by Rzi on Mar 1 2011 08:30am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Mar 1 2011 08:33am
Quote (Rzi @ 1 Mar 2011 14:29)
joo. mutta kannattaa syödä monipuolisesti tai ei saa kaikkea mitä tarvii. nenäliinoilla ei kovin terveenä olis. syön silti enemmän ku jokke ofc vaikka en tekis mitään.
ofc syön enemmä ku on töitä sun muuta. paino ei heittele



"vähä" liikaa hiilareita imo


noh yritän saaha painoni kasvamaan 90kg saakka ja sitten rupeen treenaa ja läski muuttuu LIHAKSEKSI!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Mar 1 2011 08:34am
Quote (PMS @ 1 Mar 2011 16:33)
noh yritän saaha painoni kasvamaan 90kg saakka ja sitten rupeen treenaa ja läski muuttuu LIHAKSEKSI!


:D ala jo treenaamaa ja syö proteiinipitosta ruokaa noitte mömmöjen sijasta myös imo
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Mar 1 2011 08:38am
Quote (Rzi @ 1 Mar 2011 14:34)
:D ala jo treenaamaa ja syö proteiinipitosta ruokaa noitte mömmöjen sijasta myös imo


no mä treenaan ofc kokoajan :D ja syönki paljon proteiinipitost ruokaa :) mut haluan saaha painoa vielä lisää :D yritän syödä about 3500-4000 kaloria päivässä :D pian meen raksiin mättää mahan täydelt!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Mar 1 2011 08:40am
Quote (PMS @ 1 Mar 2011 16:38)
no mä treenaan ofc kokoajan :D ja syönki paljon proteiinipitost ruokaa :) mut haluan saaha painoa vielä lisää :D yritän syödä about 3500-4000 kaloria päivässä :D pian meen raksiin mättää mahan täydelt!


tuolla määrällä saisit kyllä treenata perkeleesti
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Mar 1 2011 08:43am
Quote (Rzi @ 1 Mar 2011 14:40)
tuolla määrällä saisit kyllä treenata perkeleesti


Kyllä taas mä kulutankin aikapaljon ku melkeen jokapäivä piikkaan 8h päivässä ja sit käyn joka toine päiv salilla about 1-1.5h

Painan kyl vähä liikaa pituuteni nähden mukamas :D ku oon 175pitkä :D
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Mar 1 2011 08:44am
Quote (PMS @ Mar 1 2011 04:43pm)
Kyllä taas mä kulutankin aikapaljon ku melkeen jokapäivä piikkaan 8h päivässä ja sit käyn joka toine päiv salilla about 1-1.5h

Painan kyl vähä liikaa pituuteni nähden mukamas :D ku oon 175pitkä :D


sulla on liian iso pää
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Mar 1 2011 08:46am
Quote (rumpali @ 1 Mar 2011 14:44)
sulla on liian iso pää


nii alapää siis meinasit :) juu kyllä on iso
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345612Next
Add Reply New Topic New Poll