d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Koittakaas > Vittuuttanne
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 400
Joined: Jun 26 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 6 2010 08:19am
Quote (SaimOz @ Jul 6 2010 05:15pm)
miljuuna


En usko!

No joo ite en jaksanu yrittää ees.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 6 2010 08:24am
Quote (DWTW @ 6 Jul 2010 17:19)
En usko!

No joo ite en jaksanu yrittää ees.


No arvaa vaan rupeenko ränkkäämään jotain hiirtä sen takia, että postaisin tulokseni tänne :-----------DD?
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Jul 6 2010 08:54am
Quote (rumpali @ 6 Jul 2010 13:37)
60 riittää..


Samaa mieltä :)
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jul 6 2010 09:18am
Quote (Proud2be @ 5 Jul 2010 23:58)
pm me ft


Group:banned

oops
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jul 6 2010 11:37am
Quote (HardyTarget @ 6 Jul 2010 18:18)
Group:banned

oops


Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Jul 6 2010 03:02pm
1 :D

meni hiiri heti rikki ku oon liian puntti
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll