karjalanpaistia nam!
eli siis paketti valmista karjalanpaistilihaa vuokaan,
silputaan sekaan 2 sipulia,
ja pari porkkanaa
maustetaan kokonaisilla valko-ja mustapippureilla(maun mukaan), pari laakerinlehtee, ja yksi lihaliemikuutio(kannattaa sulattaa pariin desiin vettä= kuutio kuppiin, vesi päälle ja mikroon 2min)
lisätään vettä niin paljon että lihat peittyy, ja kansi päälle.
uunissa noin 4-6 tuntia,miedolla lämmöllä(150-175)
jos ei jaksa odotella noin kauaa kannattaa lihat ruskistaa ensin, niin riittää uunissa noin2-3h.
ja uunissa oloaikahan riippuu lihan määrästä
This post was edited by olmi on Apr 30 2010 10:04am