Quote (Give @ Mar 31 2010 01:38pm)
Jep, mättää jotain susia druidilla vastaan ainakun on low nii on kivaa..
Imo miu mielestä pätis muuten nuo säännöt mut sit vaikka hell peli ja puhutaan suomea englannin sijasta.. Ei mitään precast yms yms, mut jokainenhan voi ottaa doolia haluamallaan tavalla.

Precast on tosiaan aika perseestä, ei jaksais aina venata 5 min kun joku precast.
Lifetap ei kiinnosta juurikaan, ei se nyt niin ylivoimanen skilli ole.