d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nuuska
Prev12345669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Mar 6 2010 03:47pm
Quote (Allu3 @ 7 Mar 2010 00:44)
Kokeilin tota nikotiinitonta nuuskaa tossa pari vko sit (jota ei saa myydä alle 18-vuotialle jostain tyhmästä syystä)
Aluks se oli iha jees, pisteli ja oli helppo pitää huulessa, mut sit pienen käytön jälkeen tuntu iha samalta onko joku pastilli vai se huulessa.
--> paska ostos

Emt, joku voi saada kiksejä ku pitää jtn ylähuulessa.


joo pidän slerbaa ylähuules
nam
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 6 2010 03:48pm
Quote (pihvimies0 @ Mar 7 2010 12:47am)
joo pidän slerbaa ylähuules
nam


Toihan nyt oli jo tiedetty, turha +1 heitit.
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 7 2010 06:39am
Tnä tulee torni lisää Ettania
Member
Posts: 3,114
Joined: Jan 13 2009
Gold: 2,565.61
Mar 7 2010 06:41am
Quote (Allu3 @ Mar 7 2010 02:39pm)
Tnä tulee torni lisää Ettania


Ittelleki tulee viiko pääst useempi torni rödaa
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Mar 7 2010 06:43am
Näyttää vitun tyhmältä, muuten ei vaikuta mun elämään.
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Mar 7 2010 07:10am
oon käyttäny nuuskaa kohta varmaan sellaset 8v..
pakkasessa vähän vaihdellen saannista 15-30 tornia kokoajan

e: ainiin.. purkki per päivä tahtiin noin suurinpiirtein

This post was edited by Mikk0 on Mar 7 2010 07:11am
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Mar 7 2010 08:00am
joskus futaajana tuli veettyä aika paljo. sit vaihoin röökiin. nykyää en veä pahemmi mitää nikotiinituotteita.
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Mar 7 2010 08:20am
nn.
Member
Posts: 1,530
Joined: May 2 2006
Gold: 1,834.00
Mar 7 2010 08:25am
viimkesi kun vedin nuuskaa näin yksisarvisia ja muita olentoja!

näin värit tuhat kertaa voimakkaampina ja jouduin sairaalaan liiallisesta heroiinin saannista.

myöhemmin minun todettiin sairastavan aivosyöpää, minkä aiheutti nuuskan sisältämä kannabis THC.

pysykää kaukana nuuskasta!
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Mar 7 2010 09:09am
nuuska > tupakka
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345669Next
Add Reply New Topic New Poll