Kokeilin tota nikotiinitonta nuuskaa tossa pari vko sit (jota ei saa myydä alle 18-vuotialle jostain tyhmästä syystä)
Aluks se oli iha jees, pisteli ja oli helppo pitää huulessa, mut sit pienen käytön jälkeen tuntu iha samalta onko joku pastilli vai se huulessa.

paska ostos
Emt, joku voi saada kiksejä ku pitää jtn ylähuulessa.