d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nukkuminen
Prev12345674Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 19 2009 04:01am
nukuin mukavasti, nukkuminen on siis aika mukavaa, jä heräsin siinä 10.30
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 19 2009 04:43am
oli kyl jees noi 12 tunni unet. harmittaa vaa ko näin lucid une mut menetin ottee siit nopeesti.

Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 19 2009 05:08am
laivalla tuli nukuttua helvetin heikosti
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 19 2009 03:05pm
nyt menen nukkumaan, koska nukkuminen on mukavaa.

ja väsyttää.

:hello:
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Sep 19 2009 04:03pm
voi jeesus että väsyttää... perjantain hereille klo 0710, kouluun, kauppaan, yöks töihin.
nukkunu noin kolme tuntia aamulla, nyt lupsuu silmät jo pahasti
Member
Posts: 17,751
Joined: Sep 9 2006
Gold: 586.00
Sep 19 2009 04:50pm
koht vois män
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 19 2009 05:55pm
Se on ny nuQ ->

Öitä kaikille höpönassuille tasapuolisesti :love:
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Sep 19 2009 06:17pm
hitto pitäs varmaa taas jonku ajan päästä alkaa miettimään totaki vaihtoehtoa <_<
Member
Posts: 12,378
Joined: Mar 27 2006
Gold: 2.00
Sep 19 2009 06:43pm
Quote (Antichrist- @ Sun, Sep 20 2009, 03:17am)
hitto pitäs varmaa taas jonku ajan päästä alkaa miettimään totaki vaihtoehtoa <_<


et
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Sep 19 2009 06:58pm
Quote (X_Chaos @ Sun, 20 Sep 2009, 03:43)
et


alan vasta jonku ajan päästä harkitsemaan tota varmaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345674Next
Add Reply New Topic New Poll