Quote (kameli @ Sun, 27 Jul 2008, 18:00)
"isukki maxaa pikustan"
fittu meikää ei vaan kiinnosta porukan spämmi nii paljoa että viitteisin lukea sitä jopa puhelimesta.
en lukenu niit, katoin vaa pari postia

itQ nyt
btw, reportet kummatki
Quote (jannux_3 @ Sun, 27 Jul 2008, 18:05)
luulet olevas rikas ku omistat puhelimen jolla voi surffailla netissä?
En. ^^