Quote (Rupsu @ Tue, May 27 2008, 07:10pm)
Hei jätkä, oletsä tyhmä?

Kun oot just saamassa naista, ni sanoisitko sä mielummin "tahdon rakastella sinua" vai "mennääks panee?"

Aivan selvä yhtälö: Pelle Miljoonan sanotukset on paskat / paskaa.

T: Joonas.
mut toi onki kasari biisi, ei kukaa sillo menny baaris millekkää randomil sanoo et "tuu nussii meil"

e: t:Joonas
edit x 2: en kyl väitä et ois menny sanoo sillo sitäkää et "tahdon rakastella sinua"
MUTTA!

täsä ei keskusteltukaa siitä missää vaihees, vaan haettii sitä et toi sano ettei pellen biiseistä saa mitään tolkkua
This post was edited by SanHose on May 27 2008 10:20am