d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1298299300301302458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 8 2013 02:05am
Quote (SekavaSamu @ 7 Dec 2013 23:19)
Ei, vaan mielenosottajat oli marssinut tietyn pätkän, minkä aikana osa idiooteista hajotti ikkunoita.
mistä nä sun tiedot tulee? ei oo mitenkään kovin luotettavia lähteitä imo.


Onneks sun esittämät LÄHTEET on ollu ihan tosi luotettavia tähän mennessä. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 02:27am
Quote (Rupsu @ Dec 8 2013 09:05am)
Onneks sun esittämät LÄHTEET on ollu ihan tosi luotettavia tähän mennessä. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD


Rupsu väittelet nyt ihmisen kanssa joka oli paikalla, näki OMIN SILMIN mitä tapahtu.
Tosi sääli, että edelleen jotkut täälä jaksaa uskoo lehtien levittämään propagandaan.

Miten nää iltalehdet yhtäkkiä sai päähänsä, et toi olis ollu jonkun rikollisryhmän järjestämä?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 02:49am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 8 2013 03:13am
Quote (SekavaSamu @ 8 Dec 2013 11:27)
Rupsu väittelet nyt ihmisen kanssa joka oli paikalla, näki OMIN SILMIN mitä tapahtu.
Tosi sääli, että edelleen jotkut täälä jaksaa uskoo lehtien levittämään propagandaan.

Miten nää iltalehdet yhtäkkiä sai päähänsä, et toi olis ollu jonkun rikollisryhmän järjestämä?


Aaaaa, se että sä olit siellä tekee sun väitteistä tosia. Ne ei oo sun näkemyksiä asiasta, vaan tosiasioita. :DDD

ok. jatka vaan.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 03:52am
Quote (Rupsu @ Dec 8 2013 10:13am)
Aaaaa, se että sä olit siellä tekee sun väitteistä tosia. Ne ei oo sun näkemyksiä asiasta, vaan tosiasioita. :DDD

ok. jatka vaan.


En jaksa, koska oot aina oikeessa omasta mielestäs. helpommalla pääsee kun jätetään tä tähän ja aletaan puhuun muusta.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 8 2013 04:18am
Quote (Rupsu @ 8 Dec 2013 11:13)
Aaaaa, se että sä olit siellä tekee sun väitteistä tosia. Ne ei oo sun näkemyksiä asiasta, vaan tosiasioita. :DDD

ok. jatka vaan.


Miten se tekee niistä yhtään enempää tosia että iltalehden toimittaja kertoo sulle miten se on mennyt?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 04:50am
Quote (SanHose @ Dec 8 2013 11:18am)
Miten se tekee niistä yhtään enempää tosia että iltalehden toimittaja kertoo sulle miten se on mennyt?


Ei lehdissä valehdella, eikä tollasilla uutisilla "Rikollisjengi järjesti Tampereen mellakan" yritetä MITENKÄÄN vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin.
Tollasen uutisen tarkotus ei myöskään ole kiinnittää huomioo muualle siitä todellisesta syystä, miks jengi tua rähiköi.

Kun kansalle sanotaan, että järjestäjät oli rikollisia, leimaa lampaat koko porukan rikollisiks. Eihän meidän tarkotus ollu muutaku satuttaa vieraita ja juhlijoita.
sit tietty näyttää poliisille, että ne kaikki on eliittiä suojelevia rikollisia. 1 syy miks jengi kans osotti mieltään, oli se, että teki niin vitusti mieli rääkätä hevosia.

Hauskaa on myös se, että toi mielenosotus aiheutti 10000-100000e vanhingot (Parit lasit hajalle, wau, kuin paljo linnanjuhlat makso meille?). Ja se jos joku vituttaa ihmisiä niin suunnattomasti, mutta kun
Käteinen tilaa 700000-1000000e maksavan tutkimuksen, mikä ei pidä MITÄÄN ASIAA sisällään, katotaan se läpi sormien ja kansa hurraa.

Tärkeintä on, että Käteinen pyysi anteeksi ja myönsi ettei tiennyt siitä, että tollanen tutkimus pitää kilpailuttaa.

Vaaleissa sit taas ääni kataiselle ja niini stöölle.

E: mikähän fontti kuvastaa parhaiten sarkasmia?

This post was edited by SekavaSamu on Dec 8 2013 04:51am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 8 2013 04:59am
Ootko vai lukenut sen tutkimuksen?

Quote (SekavaSamu @ Dec 8 2013 12:50pm)
(Parit lasit hajalle, wau, kuin paljo linnanjuhlat makso meille?)


Linnanjuhlilla taitaa olla työllistävämpi vaikutus, eliitti satsaa kalliisiin vaatteisiin, koruihin, kampauksiin ynm palveluihin, tulee kai verotuloina enemmän takaisin.

This post was edited by BebebBurns on Dec 8 2013 05:00am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 8 2013 05:01am
Quote (SekavaSamu @ Dec 8 2013 10:50am)
Ei  lehdissä valehdella, eikä tollasilla uutisilla "Rikollisjengi järjesti Tampereen mellakan" yritetä MITENKÄÄN vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin.
Tollasen uutisen tarkotus ei myöskään ole kiinnittää huomioo muualle siitä todellisesta syystä, miks jengi tua rähiköi.

Kun kansalle sanotaan, että järjestäjät oli rikollisia, leimaa lampaat koko porukan rikollisiks. Eihän meidän tarkotus ollu muutaku satuttaa vieraita ja juhlijoita.
sit tietty näyttää poliisille, että ne kaikki on eliittiä suojelevia rikollisia. 1 syy miks jengi kans osotti mieltään, oli se, että teki niin vitusti mieli rääkätä hevosia.

Hauskaa on myös se, että toi mielenosotus aiheutti 10000-100000e vanhingot (Parit lasit hajalle, wau, kuin paljo linnanjuhlat makso meille?). Ja se jos joku vituttaa ihmisiä niin suunnattomasti, mutta kun
Käteinen tilaa 700000-1000000e maksavan tutkimuksen, mikä ei pidä MITÄÄN ASIAA sisällään, katotaan se läpi sormien ja kansa hurraa.

Tärkeintä on, että Käteinen pyysi anteeksi ja myönsi ettei tiennyt siitä, että tollanen tutkimus pitää kilpailuttaa.

Vaaleissa sit taas ääni kataiselle ja niini stöölle.

E: mikähän fontti kuvastaa parhaiten sarkasmia?



Verorahoja on "väärinkäytetty" --> Pistä paikat paskaksi että niitä voidaan käyttää lisää :rofl:

Logiikka'd
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 05:08am
Quote (EasyCoolWin @ Dec 8 2013 12:01pm)
Verorahoja on "väärinkäytetty" --> Pistä paikat paskaksi että niitä voidaan käyttää lisää :rofl:

Logiikka'd


Ei jumalauta nyt voidaan olla varmoja siitä, että olet tyhmä tai trolli. Oon jo moneen kertaan sanonu, että ne idiootit jotka
tuola pasko paikkoja, teki väärin. Mikään ei oikeuta niitä tekeen niinkun ne teki, ja ne toimi yksilöinä. Jos pieni prosentti
isosta joukosta on idiootteja, pitääkö koko joukko leimata vaan sen pienen prosentin tähden?

Moni oli tuola rauhallisesti osottamassa mieltään, eikä tehnyt pahaa kenenkään omaisuudelle.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1298299300301302458Next
Add Reply New Topic New Poll