d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1297298299300301458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 7 2013 01:34pm
Quote (potaa @ Dec 7 2013 01:44pm)
äläs nyt länttää kaikkia vassareita samaan myttyyn, nuo ovat sitä klassisempaa sorttia.

oon aika varma ettei ykskään noista oo ikänänsä perehtyny vasemmistolaiseen ajatteluun. paskojen punk-bändien ulinaa ei lasketa ajatteluks
Marx tais nimittää tällästä porukkaa "ryysyköyhälistöks"
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Dec 7 2013 01:55pm
Quote (Gastly @ 7 Dec 2013 22:34)
oon aika varma ettei ykskään noista oo ikänänsä perehtyny vasemmistolaiseen ajatteluun. paskojen punk-bändien ulinaa ei lasketa ajatteluks
Marx tais nimittää tällästä porukkaa "ryysyköyhälistöks"


joo mä tein virhearvion, huomasin vasta jälkeenpäin ja postasinkin yhden tapauksen
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 7 2013 02:07pm
@Gastly



Come at me bro!
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 7 2013 02:08pm
Quote (EasyCoolWin @ Dec 7 2013 04:56pm)
"Ajetaan vähempiosaisten asiaa" --> Hakataan autoja --> Vähempiosaiset maksavat omavastuun.


.Logiikka.

Huvittavinta on että tuota vandalismia puollustellaan sillä kun poliisi ei ollut päästänyt näitä apinoita kävelemään suoraan tre talolle lätkämailojen ja rakettien kanssa.

Toinen hauska juttu on että nää joukkujen "vetäjät" oli kaikki n. 2 promillen humalassa... Kuinka helvetin junttia touhua...


nyt olis kiva tietää, kuka sulle näin kerto?
kaikki mitä lehdet sanoo, ei ole totta.

Sit esitän vielä mielipiteeni poliisien toiminnasta.

Sillon kun ne poliisit tuli juokseen hevosilla ton läpijoukon ohi, oli sielä pari kourallista rähisijöitä jotka vähän heilutteli aitaa
ja potki sitä, poliisit toisella puolella +10 mellakkavarustukses ja kilvet ojossa. Ei pienintäkään tsänssiä, että kukaan olis siitä kohtaa
päässyt aidasta läpi. Aidan takaa annettiin myös ihan hyviä annoksia OCta.

Eli periaatteessa täysin turhaan lähtivät sinne väkijoukon keskelle hevosillaan, tiesivät kuitenkin et sielä on idiootteja.

Helpmmalla olis itse kukin päässyt, jos olis vaan pysyny siel aidan toisella puolella.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 7 2013 02:13pm
Quote (SekavaSamu @ Dec 7 2013 08:08pm)
nyt olis kiva tietää, kuka sulle näin kerto?
kaikki mitä lehdet sanoo, ei ole totta.

Sit esitän vielä mielipiteeni poliisien toiminnasta.

Sillon kun ne poliisit tuli juokseen hevosilla ton läpijoukon ohi, oli sielä pari kourallista rähisijöitä jotka vähän heilutteli aitaa
ja potki sitä, poliisit toisella puolella +10 mellakkavarustukses ja kilvet ojossa. Ei pienintäkään tsänssiä, että kukaan olis siitä kohtaa
päässyt aidasta läpi. Aidan takaa annettiin myös ihan hyviä annoksia OCta.

Eli periaatteessa täysin turhaan lähtivät sinne väkijoukon keskelle hevosillaan, tiesivät kuitenkin et sielä on idiootteja.

Helpmmalla olis itse kukin päässyt, jos olis vaan pysyny siel aidan toisella puolella.


Sisäpiiritietoo, poliisit oli kuulemma hajaannuttanu "mielenosottajat" keskustorilla ja tää oli saanu vihaa aikaseks joka purettiin ikkunoihin, parkkimittareihin ja autoihin.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 7 2013 02:19pm
Quote (EasyCoolWin @ Dec 7 2013 09:13pm)
Sisäpiiritietoo, poliisit oli kuulemma hajaannuttanu "mielenosottajat" keskustorilla ja tää oli saanu vihaa aikaseks joka purettiin ikkunoihin, parkkimittareihin ja autoihin.


Ei, vaan mielenosottajat oli marssinut tietyn pätkän, minkä aikana osa idiooteista hajotti ikkunoita.
mistä nä sun tiedot tulee? ei oo mitenkään kovin luotettavia lähteitä imo.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 7 2013 04:57pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 7 2013 09:00pm
Quote (potaa @ Dec 7 2013 10:55pm)
joo mä tein virhearvion, huomasin vasta jälkeenpäin ja postasinkin yhden tapauksen

sinänsä harmillista että työväenaatetta poljetaan lokaan rinnastamalla se työttömäinaatteeseen. :D

This post was edited by Gastly on Dec 7 2013 09:01pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 8 2013 12:57am
Quote (potaa @ Dec 7 2013 01:56pm)
En samaistu ihmisten kanssa joiden lentävinä lauseina on mm. "Katainen hirteen" tai "köyhyys tappaa" (suomessa? lol).


onhan toi totta tosin, köyhät kuolee selvästi vuosia nuorempina. valinnoilla/terveysproaktiivisuudella voi toki huolella vaikuttaa, mutta ei aina ja kaikki.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 8 2013 01:28am
Quote (Ankeli @ 8 Dec 2013 00:57)
http://www.youtube.com/watch?v=Vn3tP1ptYzs


reps :rofl:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1297298299300301458Next
Add Reply New Topic New Poll