Quote (EasyCoolWin @ Dec 7 2013 04:56pm)
"Ajetaan vähempiosaisten asiaa" --> Hakataan autoja --> Vähempiosaiset maksavat omavastuun.
.Logiikka.
Huvittavinta on että tuota vandalismia puollustellaan sillä kun poliisi ei ollut päästänyt näitä apinoita kävelemään suoraan tre talolle lätkämailojen ja rakettien kanssa.
Toinen hauska juttu on että nää joukkujen "vetäjät" oli kaikki n. 2 promillen humalassa... Kuinka helvetin junttia touhua...
nyt olis kiva tietää, kuka sulle näin kerto?
kaikki mitä lehdet sanoo, ei ole totta.
Sit esitän vielä mielipiteeni poliisien toiminnasta.
Sillon kun ne poliisit tuli juokseen hevosilla ton läpijoukon ohi, oli sielä pari kourallista rähisijöitä jotka vähän heilutteli aitaa
ja potki sitä, poliisit toisella puolella +10 mellakkavarustukses ja kilvet ojossa. Ei pienintäkään tsänssiä, että kukaan olis siitä kohtaa
päässyt aidasta läpi. Aidan takaa annettiin myös ihan hyviä annoksia OCta.
Eli periaatteessa täysin turhaan lähtivät sinne väkijoukon keskelle hevosillaan, tiesivät kuitenkin et sielä on idiootteja.
Helpmmalla olis itse kukin päässyt, jos olis vaan pysyny siel aidan toisella puolella.