Quote (CeePee @ 3 Aug 2014 09:59)
Quote (A2K @ 3 Aug 2014 12:31)
Joissain aktiivisubeissa on lähdöt kaiuttimille. Ja se "aktiivi" sana tarkottaa et sillä on oma vahvari. Ja joissain tapauksissa just sitä vahvaria käytetään myös yläpään kaiuttimille
Eli käytännössä hylkäisin tuon passiivikauttimien vahvarin ja käyttäisin aktiivisubin omaa(sisäänrakennettua) vahvistinta? tämä vaatisi siis erityisen subin jossa olisi lähdöt niille
entäs jos subissa ei ole lähtöjä passiivikaijuttimille? enkö saa mitenkään näiden kanssa toimimaan
tässä vielä hieno kuva ko. pikkuvahvarista ja sen lähdöistä

e- ei helvetti murobbs selitystä jostakin vahvistimen käytöstä, nyt menee vaikeaks
e2- vai voinko laittaa subin kiinni tuohon jo olemassa olevaan vahvistimeen ?
This post was edited by Pavise on Aug 3 2014 12:31pm