d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1296297298299300377Next
Add Reply New Topic New Poll
Aug 3 2014 06:05am
Inappropriate Post Content
Aug 3 2014 07:04am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 3 2014 07:13am
taas tää kimmon driftingit :DDD
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 3 2014 10:01am
Joku päivä Kimmo pistää vielä rahoiksi.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 3 2014 12:17pm
Quote (CeePee @ 3 Aug 2014 09:59)
http://murobbs.plaza.fi/viihde-elektroniikka-kamerat-ja-hifi/951294-passiivikaiuttimet-aktiivisubwoofer-tietokoneeseen.html

pikanen googletus, siinä subbarissa tulee olla lähdöt niille kajareille ja toki tarviit myös vahvarin pyörittää koko roskaa.


Quote (A2K @ 3 Aug 2014 12:31)
Joissain aktiivisubeissa on lähdöt kaiuttimille. Ja se "aktiivi" sana tarkottaa et sillä on oma vahvari. Ja joissain tapauksissa just sitä vahvaria käytetään myös yläpään kaiuttimille


Eli käytännössä hylkäisin tuon passiivikauttimien vahvarin ja käyttäisin aktiivisubin omaa(sisäänrakennettua) vahvistinta? tämä vaatisi siis erityisen subin jossa olisi lähdöt niille

entäs jos subissa ei ole lähtöjä passiivikaijuttimille? enkö saa mitenkään näiden kanssa toimimaan


tässä vielä hieno kuva ko. pikkuvahvarista ja sen lähdöistä :rofl:

e- ei helvetti murobbs selitystä jostakin vahvistimen käytöstä, nyt menee vaikeaks
e2- vai voinko laittaa subin kiinni tuohon jo olemassa olevaan vahvistimeen ?

This post was edited by Pavise on Aug 3 2014 12:31pm
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 3 2014 01:48pm
Quote (Pavise @ 3 Aug 2014 20:17)
Eli käytännössä hylkäisin tuon passiivikauttimien vahvarin ja käyttäisin aktiivisubin omaa(sisäänrakennettua) vahvistinta? tämä vaatisi siis erityisen subin jossa olisi lähdöt niille

entäs jos subissa ei ole lähtöjä passiivikaijuttimille? enkö saa mitenkään näiden kanssa toimimaan

http://i.imgur.com/ByGiijx.png
tässä vielä hieno kuva ko. pikkuvahvarista ja sen lähdöistä  :rofl:

e- ei helvetti murobbs selitystä jostakin vahvistimen käytöstä, nyt menee vaikeaks
e2- vai voinko laittaa subin kiinni tuohon jo olemassa olevaan vahvistimeen ?


No jos nyt ihan oikein ymmärsin (itellä on vahvistin jossa on 2x kaiutinta molemmissa omat subbarit ja diskantit), siinä subbarissa on oma vahvistin, rullaat vaan nykyset kajarit pois tosta vahvistimesta ja laitat siihen subbariin.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 3 2014 02:03pm
Quote (CeePee @ 3 Aug 2014 21:48)
No jos nyt ihan oikein ymmärsin (itellä on vahvistin jossa on 2x kaiutinta molemmissa omat subbarit ja diskantit), siinä subbarissa on oma vahvistin, rullaat vaan nykyset kajarit pois tosta vahvistimesta ja laitat siihen subbariin.


ja subi toistaa sitten vaan matalimmat ja subin ulostuloista kajareille toistona korkeammat äänet? osaapas kyllä olla vaikeaa

nyt pitää vaan enää löytää joku kohtuuhintainen subi josta löytyy nuo liitännät, kiitoksia
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 3 2014 04:30pm
Quote (Pavise @ 3 Aug 2014 22:03)
ja subi toistaa sitten vaan matalimmat ja subin ulostuloista kajareille toistona korkeammat äänet? osaapas kyllä olla vaikeaa

nyt pitää vaan enää löytää joku kohtuuhintainen subi josta löytyy nuo liitännät, kiitoksia


Tossa joku googlesta kuva mitkä mulla on, ihan hyvää meteliä lähtee.



Huomasin vaan tossa ku ostin kunnon kuulokkeet, että noi kajarit ei pääse basson osalta lähellekään yhtä matalalle, ehkä joskus iteki vois hankkia kunnon subbarin ku on tarvetta :D
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 3 2014 05:38pm
Quote (CeePee @ 4 Aug 2014 00:30)
Tossa joku googlesta kuva mitkä mulla on, ihan hyvää meteliä lähtee.

http://images46.fotki.com/v285/photos/1/1301244/7142152/HPIM6416-vi.jpg

Huomasin vaan tossa ku ostin kunnon kuulokkeet, että noi kajarit ei pääse basson osalta lähellekään yhtä matalalle, ehkä joskus iteki vois hankkia kunnon subbarin ku on tarvetta :D


Mulla on tällähetkel tälläset jimmsit ostetut purkit koneessa, vähän riittämättömät kieltämättä :unsure: http://www.jimms.fi/tuote/SCBKS-1100-EXB

tällästä vähän katellu, tos näkys olevan noita lähtöporttejakin. http://www.electronic-star.fi/Skytronic-SHFS10B-aktiivisubwoofer-25-4-cm-10-200-W-musta_i42882.htm

sanokaas saanko tollasen noide scythejen kaveriks? :lol:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 3 2014 10:23pm
Quote (CeePee @ 4 Aug 2014 01:30)
Tossa joku googlesta kuva mitkä mulla on, ihan hyvää meteliä lähtee.

http://images46.fotki.com/v285/photos/1/1301244/7142152/HPIM6416-vi.jpg

Huomasin vaan tossa ku ostin kunnon kuulokkeet, että noi kajarit ei pääse basson osalta lähellekään yhtä matalalle, ehkä joskus iteki vois hankkia kunnon subbarin ku on tarvetta :D


lukeeko tuossa bass boom?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1296297298299300377Next
Add Reply New Topic New Poll