Quote (potaa @ 7 Dec 2013 13:56)
ensinnäkään en ole mikään anarkisti, ja toisekseen nuo "anarko-toverit" on roskasakkia, joka ei tiedä miten asioita ajetaan sivistysvaltioissa. En samaistu ihmisten kanssa joiden lentävinä lauseina on mm. "Katainen hirteen" tai "köyhyys tappaa" (suomessa? lol).
toisaalta he voivat olla myös sellaisia huvikseen paikkoja paskovia vandaaleja, jotka käyttivät tilaisuutta tekosyynä riehumiselle... tiedä niitä.
Kuhan heitin vettä myllyyn

Joo nauroin kans noit heidän sloganei

Quote (EasyCoolWin @ 7 Dec 2013 17:56)
"Ajetaan vähempiosaisten asiaa" --> Hakataan autoja --> Vähempiosaiset maksavat omavastuun.
.Logiikka.
Huvittavinta on että tuota vandalismia puollustellaan sillä kun poliisi ei ollut päästänyt näitä apinoita kävelemään suoraan tre talolle lätkämailojen ja rakettien kanssa.
Toinen hauska juttu on että nää joukkujen "vetäjät" oli kaikki n. 2 promillen humalassa... Kuinka helvetin junttia touhua...
Suomen Hill-Billyt