d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1296297298299300458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Dec 7 2013 05:10am
Quote (EasyCoolWin @ 7 Dec 2013 14:01)
En mä yleistä, sanoin vaan kuinka pahaan valoon tuo saattaa ne ^_^

Tosta oli niiden keissille imo enemmän haittaa kun hyötyä


ei tarvitse edes olla imo
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 7 2013 05:21am
Quote (potaa @ 7 Dec 2013 12:44)
äläs nyt länttää kaikkia vassareita samaan myttyyn, nuo ovat sitä klassisempaa sorttia. Ns. nykyvasemmisto on aika lailla eri juttu.


Kovin hankala arvata mitä puoluetta kannatetaan.

Mutta siis mä en käsitä kyl mitä tolla ees haettiin, luulin et ois ollu aavistus mut kumoon sen ite mitä tossa aikasemmin sanoin.
Sä varmaan osaisit potaa kertoo mitä nä sun anarko-toverit oikeen tolla tempauksellaan haki?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 7 2013 05:27am
ihan apinoita. suomestakin löytyy noita apinoita samalla tavalla kun suuressa maailmassa mutta onneks ei ole vielä niin paljon väestöä että olis hirveet riehumiset aina käynnissä
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Dec 7 2013 05:56am
Quote (SanHose @ 7 Dec 2013 14:21)
Kovin hankala arvata mitä puoluetta kannatetaan.

Mutta siis mä en käsitä kyl mitä tolla ees haettiin, luulin et ois ollu aavistus mut kumoon sen ite mitä tossa aikasemmin sanoin.
Sä varmaan osaisit potaa kertoo mitä nä sun anarko-toverit oikeen tolla tempauksellaan haki?


ensinnäkään en ole mikään anarkisti, ja toisekseen nuo "anarko-toverit" on roskasakkia, joka ei tiedä miten asioita ajetaan sivistysvaltioissa. En samaistu ihmisten kanssa joiden lentävinä lauseina on mm. "Katainen hirteen" tai "köyhyys tappaa" (suomessa? lol).

toisaalta he voivat olla myös sellaisia huvikseen paikkoja paskovia vandaaleja, jotka käyttivät tilaisuutta tekosyynä riehumiselle... tiedä niitä.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 7 2013 09:56am
"Ajetaan vähempiosaisten asiaa" --> Hakataan autoja --> Vähempiosaiset maksavat omavastuun.


.Logiikka.

Huvittavinta on että tuota vandalismia puollustellaan sillä kun poliisi ei ollut päästänyt näitä apinoita kävelemään suoraan tre talolle lätkämailojen ja rakettien kanssa.

Toinen hauska juttu on että nää joukkujen "vetäjät" oli kaikki n. 2 promillen humalassa... Kuinka helvetin junttia touhua...
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 7 2013 10:03am
Quote (potaa @ 7 Dec 2013 13:56)
ensinnäkään en ole mikään anarkisti, ja toisekseen nuo "anarko-toverit" on roskasakkia, joka ei tiedä miten asioita ajetaan sivistysvaltioissa. En samaistu ihmisten kanssa joiden lentävinä lauseina on mm. "Katainen hirteen" tai "köyhyys tappaa" (suomessa? lol).

toisaalta he voivat olla myös sellaisia huvikseen paikkoja paskovia vandaaleja, jotka käyttivät tilaisuutta tekosyynä riehumiselle... tiedä niitä.


Kuhan heitin vettä myllyyn :)
Joo nauroin kans noit heidän sloganei :D

Quote (EasyCoolWin @ 7 Dec 2013 17:56)
"Ajetaan vähempiosaisten asiaa" --> Hakataan autoja --> Vähempiosaiset maksavat omavastuun.


.Logiikka.

Huvittavinta on että tuota vandalismia puollustellaan sillä kun poliisi ei ollut päästänyt näitä apinoita kävelemään suoraan tre talolle lätkämailojen ja rakettien kanssa.

Toinen hauska juttu on että nää joukkujen "vetäjät" oli kaikki n. 2 promillen humalassa... Kuinka helvetin junttia touhua...


Suomen Hill-Billyt
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 7 2013 11:16am


Aktivistit hommissa.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 7 2013 11:22am
Quote (hartwall @ Dec 7 2013 05:16pm)
http://i.imgur.com/6KSPDBT.jpg

Aktivistit hommissa.


:-D
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Dec 7 2013 01:19pm
Quote (hartwall @ 7 Dec 2013 19:16)
http://i.imgur.com/6KSPDBT.jpg

Aktivistit hommissa.


thug life
Go Back To Suomi Topic List
Prev1296297298299300458Next
Add Reply New Topic New Poll