Quote (Gastly @ 19 Jul 2014 04:07)
itellä ei oo onkiessa vielä napannu kertaakaa ku oon joista pyytäny, iha hauskaa ajanvietettä toi silti on ollu
hiukka harmillista et näihi aikoihi satelee. täällä ollu liki kolmeakymmentä astetta iha puhasta aurinkoa ja poutasäätä

ite pääsin just ongelta himaan

erittäin lungia touhua kyllä tällasina viileinä kesäiltoina, pimeetä mutta pärjää ilman takkia tai hupparia. ei vois olla parempaa säätä
tokmannilta bongasin vielä teleskooppiongen, 3 € 3metrisestä, heivasin vanhan puisen ongen, kyllä nyt kelpaa