d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1295296297298299377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 21 2014 03:47pm
Quote (Gastly @ 19 Jul 2014 04:07)
itellä ei oo onkiessa vielä napannu kertaakaa ku oon joista pyytäny, iha hauskaa ajanvietettä toi silti on ollu
hiukka harmillista et näihi aikoihi satelee. täällä ollu liki kolmeakymmentä astetta iha puhasta aurinkoa ja poutasäätä :D

ite pääsin just ongelta himaan :D erittäin lungia touhua kyllä tällasina viileinä kesäiltoina, pimeetä mutta pärjää ilman takkia tai hupparia. ei vois olla parempaa säätä
tokmannilta bongasin vielä teleskooppiongen, 3 € 3metrisestä, heivasin vanhan puisen ongen, kyllä nyt kelpaa
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jul 22 2014 05:46am
Tuli tämmöne Samsunsung Galaxy Tab3 10'1 hommattua, aika näppärän tuntune ainekii tällei alkuvaihees. Tuskin tulen pettyy ;)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 22 2014 06:33am
Et tuu pettyyn. Mul on se kakkonen ja veljen lapsilla on kaikilla kolmonen. Todella hyviä laitteita. ;)
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jul 22 2014 07:08am
Quote (A2K @ 22 Jul 2014 15:33)
Et tuu pettyyn. Mul on se kakkonen ja veljen lapsilla on kaikilla kolmonen. Todella hyviä laitteita. ;)


Ainekii parempi kattoo leffoja / sarjoja / urheilua ku on tylsää töissä, vähä meni aina tihrustamiseks ton tavan puhelimen kanssa :D

This post was edited by Soppamies on Jul 22 2014 07:08am
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jul 22 2014 09:15am
Mun pyllyssä kasvaa sipulia
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 22 2014 09:21am
Mul on serotoniinivajaus ja lihaskatabolia.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jul 22 2014 10:28am
Lol, menin syömään noita pylly sipuleita

sori oon taas pikkasen kännissä 😃

This post was edited by Speedparts on Jul 22 2014 10:28am
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 3 2014 01:15am
Selittäkääpäs joku taas tietämättömälle:

Kelailin ostaa jonkun pikku aktiivisubin tietokonekaijuttimien kaveriksi, tällä hetkellä ilmeisesti joku passiivikaijutin combo käytössä(?) koska aikonaan jouduin sellaisen pikkuruisen vahvistimen virittämään näille

niin mites helvetissä saan sellaisen pelaamaan näiden kanssa?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 3 2014 01:59am
Quote (Pavise @ 3 Aug 2014 09:15)
Selittäkääpäs joku taas tietämättömälle:

Kelailin ostaa jonkun pikku aktiivisubin tietokonekaijuttimien kaveriksi, tällä hetkellä ilmeisesti joku passiivikaijutin combo käytössä(?) koska aikonaan jouduin sellaisen pikkuruisen vahvistimen virittämään näille

niin mites helvetissä saan sellaisen pelaamaan näiden kanssa?


http://murobbs.plaza.fi/viihde-elektroniikka-kamerat-ja-hifi/951294-passiivikaiuttimet-aktiivisubwoofer-tietokoneeseen.html

pikanen googletus, siinä subbarissa tulee olla lähdöt niille kajareille ja toki tarviit myös vahvarin pyörittää koko roskaa.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 3 2014 04:31am
Joissain aktiivisubeissa on lähdöt kaiuttimille. Ja se "aktiivi" sana tarkottaa et sillä on oma vahvari. Ja joissain tapauksissa just sitä vahvaria käytetään myös yläpään kaiuttimille
Go Back To Suomi Topic List
Prev1295296297298299377Next
Add Reply New Topic New Poll