Quote (potaa @ 7 Dec 2013 11:59)
miksi yrität ymmärtää näitä vandaaleja muttet rikollisia maahanmuuttajia? tuskin mikään Suomessa oikeuttaa paskantamaan minkään liikkeen ikkunoita. Se, että olet ns. vähäosainen hyvin usein johtuu omista valinnoista. Siltikin Suomessa pärjää paljon, paljon paremmin kuin muualla.
En mielestäni missään kohtaa sanonu että tos ois ollu yhtään mitään järkeä että on menty tohon idiotismiin.
e\ Kaikkien tosta pitäs asianmukanen rangaistus saada, totesin vaan että miks ne napsahti.
En puolustanu sitä että oli kohtalaisen heikkomielistä porukkaa sinänsä.
Se vaan että kun kerran näin kävi ni miksei siitä vois ottaa järkeä käteen itse kukin jotta tämän vois välttää aina tulevaisuudessa.
En ymmärrä miten tähän maahanmuuttajat tai pakolaiset liittyy. Tai voipi olla että liittyy paljonkin.
e2\
Quote (EasyCoolWin @ 7 Dec 2013 12:29)
Kai te vassarit ymmärrätte miten pahaan valoon toi teidän aatteeiden kannattajat saa.
Toi uutisointi aiheesta ei ainakaan paranna tota keissiä, siel on näköjään mellakkapoliisin hevosiakin pahoinpidelty ja hakattu avohaavoille.
Tampereelle tuskin enää tulee mitn vastaavia tilaisuuksia järjestettäviksi.
Meni ihan vitusti yli..
Ois ne voinu siellä vielä mölytä mut se että pitää käyttäytyy ku jotku vitun eläimet.
e3\
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013120617804441_uu.shtml#=Tämä taas tuntuu menevän vielä enemmän yli..
FB:ssä oli kuvia lisätty tytöstä joka oli hakattu, oli sen näköstä jälkeä et onneks ei kuollu..
15v helvetti sentää. Tekijät sentään on näemmmä saatu kiinni.
Tytön omien sanojen mukaan: olin bussi pysäkil sit joku nainen kysyy näiks mihin kaks tyyppii juoksi,
osotin suunnan sit se rupee lyömää ja raahaa mut yhtee kämppää..
hakkaa mua siel kaikel mahollisel yks mies 2naista .. ne potki löi kuristi
yritti viiltää kurkun auki mut otin sen lasin palan pois sen kädestä,
sit se mies potkas tai löi mua ni ne luuli et kuolin ja raahas hiuksista ulos ja potki auton alle.
This post was edited by SanHose on Dec 7 2013 04:40am