d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1295296297298299458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Dec 6 2013 02:01pm
Quote (SanHose @ Dec 6 2013 07:31pm)
En ota kantaa siihen mitä ne teki, mutta kaikki muut tavat on koitettu eikä noita tunnu kiinnostavan mitä kansa sanoo tai ajattelee.
Jos ite edelleen mielummin laittaisit kiukkusen kirjeen "EasyCool täällä hei, en pidä toiminnastasi Katainen, ole kiltti ja muuta sitä"
ni sittenhän pistäsit, ja ilmeisesti, uskomatonta kyllä, kuvittelet sen jotain vaikuttavan. Mutta tosiaan, jos ne tällä ymmärtää jotain niin hyvä.
Sitä mieltä toki oon että minkä helvetin takia piti paskoa jotain sivullisten omaisuutta.
Ei täällä oo ennen jouduttu tommoseen älyttömyyteen lähteä, mistä luulet johtuvan että nyt repes ihmisillä perse?


ei tua mitn muuta. Kataisen hallituksen ainut tavoite on pysyä pystyssä seuraaviin vaaleihin.

ja samu ei verotus ja valtionvelka oikeen sovi yhteen, vaan alijäämä ja sen kesto, sekä kuinka uutta velkaa käytetään. käytetäänkö sitä lisäämään verotuloja luomalla kulutusta ja yksityisen sektorin työpaikkoja vai julkisen menoja.
suomessa julkinen sektori vastaa 56% BKT:sta
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 6 2013 02:09pm
Quote (EasyCoolWin @ 6 Dec 2013 21:55)
Punainen kaupunki on punainen.

Valta täytyy ansaita, toi vaikuttaa siltä kun ne ns. ''hyväksyis paikkansa "alemmassa kastissa" ", mellakoidaan mikä on helvetin huvittavaa, sitten mietitään miks arvostusta ei tipu.
Ja monella on stockmanista semmoinen porvarikauppa mielikuva mihin ei oo duunareilla varaa mennä.

Säälittävää toimintaa mutta samalla huvittavaa kun ne luulevat asioiden muuttuvan lätkämailoilla,maalipurkeilla ja raketeilla.

Toivottavasti huomenna saa lehdestä lukea "Niinistö vain nauroi" otsikon :-D


€: Mustaa makkaraa ja sirkushuveja, valta takasin ihmisille jne :D


Onko samu mellakoimassa paremman tulevaisuuden puolesta :rofl: ?


En usko että tolla haettiin muuta ku jotta ne ymmärtäis että ihmiset todellakin välittää, eikä halua että mennään ja tehdään miten sattuu ja miten muut käskee.
Eiköhän mellakat nyt aina oteta vakavasti että ne saatais vältettyä.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 6 2013 02:18pm
Quote (EasyCoolWin @ Dec 6 2013 08:55pm)


Onko samu mellakoimassa paremman tulevaisuuden puolesta :rofl: ?


Kyl mä siel olin paikalla, mutta en mellakoimassa.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 7 2013 02:30am
Quote (EasyCoolWin @ Dec 6 2013 09:26pm)


iso kasa idiootteja. Se kyllä olis riittäny, että oltas osotettu mieltä ilman mellakointia ja mailoja.
Sillon se "kerma" joka tuola juhlii olis tajunnu, että on ihmisiä ketä vituttaa ja mitta alkaa tulee täyteen.

tiedän et tuolakin on poliiseja jotka ei pidä noiden "kansanedustajien" touhusta sen enempää kun minä / muutkaan.
Niiltä tuskin kysyttiin haluaako ne olla tuola, jos ei olis ollu, niin varmaan potkut olis tullu.

Sit nä kaikista typerimmät purkaa vihansa vääriin ihmisiin esim kivittämällä, heittelemäl jääpalloja, lyömäl mailal ja ampumal raketteja.

Eniten kuitenkin vitutti ne ihmiset ja omat kaveritkin, jotka lähti pilkkaan noita poliiseja suoraan päin naamaa ja viel tosi halventavaan äänensävyyn.

E: ja ne jotka rikko muiden ihmisten omaisuutta (autoja ikkunoita jne jne) ne oli tuola vaan lietsomassa vihaa. Tuskin tajuavat kuinka tyhmiä ite on.

This post was edited by SekavaSamu on Dec 7 2013 02:35am
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Dec 7 2013 03:59am
Quote (SanHose @ 6 Dec 2013 22:31)
En ota kantaa siihen mitä ne teki, mutta kaikki muut tavat on koitettu eikä noita tunnu kiinnostavan mitä kansa sanoo tai ajattelee.
Jos ite edelleen mielummin laittaisit kiukkusen kirjeen "EasyCool täällä hei, en pidä toiminnastasi Katainen, ole kiltti ja muuta sitä"
ni sittenhän pistäsit, ja ilmeisesti, uskomatonta kyllä, kuvittelet sen jotain vaikuttavan. Mutta tosiaan, jos ne tällä ymmärtää jotain niin hyvä.
Sitä mieltä toki oon että minkä helvetin takia piti paskoa jotain sivullisten omaisuutta.
Ei täällä oo ennen jouduttu tommoseen älyttömyyteen lähteä, mistä luulet johtuvan että nyt repes ihmisillä perse?


miksi yrität ymmärtää näitä vandaaleja muttet rikollisia maahanmuuttajia? tuskin mikään Suomessa oikeuttaa paskantamaan minkään liikkeen ikkunoita. Se, että olet ns. vähäosainen hyvin usein johtuu omista valinnoista. Siltikin Suomessa pärjää paljon, paljon paremmin kuin muualla.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 7 2013 04:27am
Quote (potaa @ 7 Dec 2013 11:59)
miksi yrität ymmärtää näitä vandaaleja muttet rikollisia maahanmuuttajia? tuskin mikään Suomessa oikeuttaa paskantamaan minkään liikkeen ikkunoita. Se, että olet ns. vähäosainen hyvin usein johtuu omista valinnoista. Siltikin Suomessa pärjää paljon, paljon paremmin kuin muualla.


En mielestäni missään kohtaa sanonu että tos ois ollu yhtään mitään järkeä että on menty tohon idiotismiin.
e\ Kaikkien tosta pitäs asianmukanen rangaistus saada, totesin vaan että miks ne napsahti.
En puolustanu sitä että oli kohtalaisen heikkomielistä porukkaa sinänsä.

Se vaan että kun kerran näin kävi ni miksei siitä vois ottaa järkeä käteen itse kukin jotta tämän vois välttää aina tulevaisuudessa.

En ymmärrä miten tähän maahanmuuttajat tai pakolaiset liittyy. Tai voipi olla että liittyy paljonkin.

e2\
Quote (EasyCoolWin @ 7 Dec 2013 12:29)
Kai te vassarit ymmärrätte miten pahaan valoon toi teidän aatteeiden kannattajat saa.

Toi uutisointi aiheesta ei ainakaan paranna tota keissiä, siel on näköjään mellakkapoliisin hevosiakin pahoinpidelty ja hakattu avohaavoille.


Tampereelle tuskin enää tulee mitn vastaavia tilaisuuksia järjestettäviksi.


Meni ihan vitusti yli..
Ois ne voinu siellä vielä mölytä mut se että pitää käyttäytyy ku jotku vitun eläimet.


e3\
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013120617804441_uu.shtml#=
Tämä taas tuntuu menevän vielä enemmän yli..
FB:ssä oli kuvia lisätty tytöstä joka oli hakattu, oli sen näköstä jälkeä et onneks ei kuollu..
15v helvetti sentää. Tekijät sentään on näemmmä saatu kiinni.

Quote
Tytön omien sanojen mukaan: olin bussi pysäkil sit joku nainen kysyy näiks mihin kaks tyyppii juoksi,
osotin suunnan sit se rupee lyömää ja raahaa mut yhtee kämppää..
hakkaa mua siel kaikel mahollisel yks mies 2naista .. ne potki löi kuristi
yritti viiltää kurkun auki mut otin sen lasin palan pois sen kädestä,
sit se mies potkas tai löi mua ni ne luuli et kuolin ja raahas hiuksista ulos ja potki auton alle.


This post was edited by SanHose on Dec 7 2013 04:40am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 7 2013 04:29am
Kai te vassarit ymmärrätte miten pahaan valoon toi teidän aatteeiden kannattajat saa.

Toi uutisointi aiheesta ei ainakaan paranna tota keissiä, siel on näköjään mellakkapoliisin hevosiakin pahoinpidelty ja hakattu avohaavoille.


Tampereelle tuskin enää tulee mitn vastaavia tilaisuuksia järjestettäviksi.
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Dec 7 2013 04:44am
Quote (EasyCoolWin @ 7 Dec 2013 13:29)
Kai te vassarit ymmärrätte miten pahaan valoon toi teidän aatteeiden kannattajat saa.

Toi uutisointi aiheesta ei ainakaan paranna tota keissiä, siel on näköjään mellakkapoliisin hevosiakin pahoinpidelty ja hakattu avohaavoille.


Tampereelle tuskin enää tulee mitn vastaavia tilaisuuksia järjestettäviksi.


äläs nyt länttää kaikkia vassareita samaan myttyyn, nuo ovat sitä klassisempaa sorttia. Ns. nykyvasemmisto on aika lailla eri juttu.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 7 2013 05:01am
Quote (potaa @ Dec 7 2013 10:44am)
äläs nyt länttää kaikkia vassareita samaan myttyyn, nuo ovat sitä klassisempaa sorttia. Ns. nykyvasemmisto on aika lailla eri juttu.


En mä yleistä, sanoin vaan kuinka pahaan valoon tuo saattaa ne ^_^

Tosta oli niiden keissille imo enemmän haittaa kun hyötyä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1295296297298299458Next
Add Reply New Topic New Poll