d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1294295296297298458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 5 2013 06:40am
@ Samu joka ohitti melkein kaiken muun paitsi polttelun, en jaksa alkaa lähteen millään foorumilla vänkäämään ganjamaken kanssa.

Ja kyllä tunnen.

Quote (BebebBurns @ Dec 5 2013 08:56am)
Mutta Idolshan on huonoa esimerkkiä lapsille.

Muutenkin kyseessähän oli satunnaiskokeilut, logiikallasi antaa hyvää esimerkkiä päihteidenkäytöstä.
Eipä hän sano, ettei nuoruudessaan muuta, kuin hiisannut ja menestyi sen avulla.

Huonoa tossa on, että on noin syyllisenä, mutta ymmärtäähän sen, koska poliittinen korrektius on pop. Ihan yhtä hölmöä tai hölmömpää alkoholiläträily. Arvojen, käytäntöjen ja lakien kyseenalaistaminen olisi ja on hyvää esimerkkiä.

Se on yhteiskunnan vika, että tuosta näpäytetään sormelle enemmän, kuin alkoholista.
Se on helppo ratkaisu, ei välttämättä oikea. Kuten alkoholinkäytössä, sen tulisi olla työllistymisen kannalta esteenä/hidasteena vasta, kun/jos se on käyttäjälle ongelma.

Kyllä se on enemmän nämä mm. nämä idolssit, jotka jumaloi tuota yksilökeskeistä tähtipalvontaa: skidit haluavat julkisuuteen itsetarkoituksellisesti, palvovat omahyväisiä tähtiä. Yhteisenhyvän vastaista toimintaa.


Mutta kun pointtina oli nimenomaan se että lapset ja nuoret nimenomaan ottavat esimerkkiä julkisuuden hahmoista. Ja julkisuuden hahmoja on laidasta laitaan...

Ja tosiaan tosta kannabiksesta en jaksa alkaa vääntämään kun tämä foorumi täyttyy lähinnä nisteistä,työttömistä ja komeroituneista
Ne jotka haluaa elelle tuilla tietenkin valittaa kaikista työllistymistä edistävistä toimista mitä valtio tekee.

Ne jotka polttelee yrittää fanaattisesti puollustella sitä ja vakuuttaa muita kuinka vaaratonta ja terveellistä se on.

Zerocare
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 5 2013 07:13am
Niin? Kuten sanoin "Huonoa tossa on, että on noin syyllisenä, mutta ymmärtäähän sen, koska poliittinen korrektius on pop. Ihan yhtä hölmöä tai hölmömpää alkoholiläträily. Arvojen, käytäntöjen ja lakien kyseenalaistaminen olisi ja on hyvää esimerkkiä."

Huolestuttavampaa tommoset iltalässyjen modernit noitavainot. Melkein kaikki on nuoruudessaan juoneet satunnaisesti ja se on ok. Pitäisikö julkisuudessa olla
vain muovisia kiiltokuvia, jotka ovat olleet aina absolutisteja?
Varmaan tosin trollailet, mutta leikitään nyt mukana.

Ihan legit pointteja oli, helppoa varmaan nostaa kädet ilmaan ja siirtää huomio muualle jos omat pointit vuotaa.
Tosi harvoin tulee polteltua ja ite kuulun niihin, joille ainakaan atm pahemmin sovikaan, turha sökerrellä mitä sattuu keskusteluaiheen vierestä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 5 2013 07:50am
Quote (BebebBurns @ 5 Dec 2013 15:13)
Niin? Kuten sanoin "Huonoa tossa on, että on noin syyllisenä, mutta ymmärtäähän sen, koska poliittinen korrektius on pop. Ihan yhtä hölmöä tai hölmömpää alkoholiläträily. Arvojen, käytäntöjen ja lakien kyseenalaistaminen olisi ja on hyvää esimerkkiä."

Huolestuttavampaa tommoset iltalässyjen modernit noitavainot. Melkein kaikki on nuoruudessaan juoneet satunnaisesti ja se on ok. Pitäisikö julkisuudessa olla
vain muovisia kiiltokuvia, jotka ovat olleet aina absolutisteja?
Varmaan tosin trollailet, mutta leikitään nyt mukana.

Ihan legit pointteja oli, helppoa varmaan nostaa kädet ilmaan ja siirtää huomio muualle jos omat pointit vuotaa.
Tosi harvoin tulee polteltua ja ite kuulun niihin, joille ainakaan atm pahemmin sovikaan, turha sökerrellä mitä sattuu keskusteluaiheen vierestä.


no tää
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 5 2013 10:38am
Quote (EasyCoolWin @ Dec 5 2013 01:40pm)
@ Samu joka ohitti melkein kaiken muun paitsi polttelun, en jaksa alkaa lähteen millään foorumilla vänkäämään ganjamaken kanssa.

Ja kyllä tunnen.

Ja tosiaan tosta kannabiksesta en jaksa alkaa vääntämäänkun tämä foorumi täyttyy lähinnä nisteistä,työttömistä ja komeroituneista
Ne jotka haluaa elelle tuilla tietenkin valittaa kaikista työllistymistä edistävistä toimista mitä valtio tekee.

Ne jotka polttelee yrittää fanaattisesti puollustella sitä ja vakuuttaa muita kuinka vaaratonta ja terveellistä se on.


Koska sillä hetkellä kun vastasin sulle, en ollu varma oonko oikeessa ja ei ole tapana alkaa väitteleen asioista, mistä en tiedä.
otan parista asiasta selvää ja sit voidaan väitellä lisää. tai voisitko sinä kertoa mulle, millanen vaikutus valtion velalla on verotukseen?

saadaan pidettyä jonkunlaista keskustelua yllä.

ja mitä tulee tohon boldattuun kohtaan, ei vitussa pidä paikkaansa. Miks sulla on tollanen mielikuva tän foorumin käyttäjistä ?

E: ja yksi syy miksi EN HALUAISI maksaa veroja on se, että kukaan ei tee vittuakaan veroparatiiseille. kovasti niistä puhutaan jne, mutta mitään ei tapahdu.
suuret yritykset laillisesti kiertää veroja ja tuntuu kun verojen maksaminen olis vaan meidän ongelma

This post was edited by SekavaSamu on Dec 5 2013 10:43am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 5 2013 11:19pm
Quote (SekavaSamu @ Dec 5 2013 07:38pm)
tai voisitko sinä kertoa mulle, millanen vaikutus valtion velalla on verotukseen?

mä voin kertoa. todennäkösesti lieventävä - kun pankit tosiaan taitaa ajoittain myöntää (etenkin Suomelle) ((tai siis näin oon ymmärtäny) lainaa myös negatiivisella korolla. keynesiläisen katsomuksen mukaan rahan lisääminen taitaa meinata kulutuksen lisäämistä, ja täten vaurauden lisääntymistä. esimerkkinä voidaan kattoa mitä Romanian taloudelle kävi ku herra Ceasesculle tuli päähänpinttymäks hoidattaa valtionvelka.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 6 2013 10:21am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 6 2013 11:49am
Quote (Soppamies @ Dec 6 2013 04:21pm)


Aika naurettavaa imo. Myötähäpeä on vahva
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 6 2013 01:05pm
Jep, asiat paranee paskomalla stockmanin ikkunoita!

Nää vassarit on verrattavissa apinoihin :D
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 6 2013 01:31pm
Quote (EasyCoolWin @ 6 Dec 2013 19:49)
Aika naurettavaa imo. Myötähäpeä on vahva


Quote (EasyCoolWin @ 6 Dec 2013 21:05)
Jep, asiat paranee paskomalla stockmanin ikkunoita!

Nää vassarit on verrattavissa apinoihin :D


En ota kantaa siihen mitä ne teki, mutta kaikki muut tavat on koitettu eikä noita tunnu kiinnostavan mitä kansa sanoo tai ajattelee.
Jos ite edelleen mielummin laittaisit kiukkusen kirjeen "EasyCool täällä hei, en pidä toiminnastasi Katainen, ole kiltti ja muuta sitä"
ni sittenhän pistäsit, ja ilmeisesti, uskomatonta kyllä, kuvittelet sen jotain vaikuttavan. Mutta tosiaan, jos ne tällä ymmärtää jotain niin hyvä.
Sitä mieltä toki oon että minkä helvetin takia piti paskoa jotain sivullisten omaisuutta.
Ei täällä oo ennen jouduttu tommoseen älyttömyyteen lähteä, mistä luulet johtuvan että nyt repes ihmisillä perse?
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 6 2013 01:55pm
Quote (SanHose @ Dec 6 2013 07:31pm)
En ota kantaa siihen mitä ne teki, mutta kaikki muut tavat on koitettu eikä noita tunnu kiinnostavan mitä kansa sanoo tai ajattelee.
Jos ite edelleen mielummin laittaisit kiukkusen kirjeen "EasyCool täällä hei, en pidä toiminnastasi Katainen, ole kiltti ja muuta sitä"
ni sittenhän pistäsit, ja ilmeisesti, uskomatonta kyllä, kuvittelet sen jotain vaikuttavan. Mutta tosiaan, jos ne tällä ymmärtää jotain niin hyvä.
Sitä mieltä toki oon että minkä helvetin takia piti paskoa jotain sivullisten omaisuutta.
Ei täällä oo ennen jouduttu tommoseen älyttömyyteen lähteä, mistä luulet johtuvan että nyt repes ihmisillä perse?


Punainen kaupunki on punainen.

Valta täytyy ansaita, toi vaikuttaa siltä kun ne ns. ''hyväksyis paikkansa "alemmassa kastissa" ", mellakoidaan mikä on helvetin huvittavaa, sitten mietitään miks arvostusta ei tipu.
Ja monella on stockmanista semmoinen porvarikauppa mielikuva mihin ei oo duunareilla varaa mennä.

Säälittävää toimintaa mutta samalla huvittavaa kun ne luulevat asioiden muuttuvan lätkämailoilla,maalipurkeilla ja raketeilla.

Toivottavasti huomenna saa lehdestä lukea "Niinistö vain nauroi" otsikon :-D


€: Mustaa makkaraa ja sirkushuveja, valta takasin ihmisille jne :D


Onko samu mellakoimassa paremman tulevaisuuden puolesta :rofl: ?

This post was edited by EasyCoolWin on Dec 6 2013 01:58pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1294295296297298458Next
Add Reply New Topic New Poll