d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1293294295296297377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jul 17 2014 11:20am
Quote (SekavaSamu @ Jul 17 2014 08:16am)
Ensi viikosta voi tulla kesän paras Nyt tulee huima helleputki!

sattumalta osuu odotetulle festariviikonlopulle? I fucking love it


kyllä pitää olla pääs vikaa ja pahasti jos tykkää nuasta helevetin kuumista keleistä. tulis pakkaanen ja tappaas kaikki
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 17 2014 11:48am
Quote (Gastly @ 16 Jul 2014 23:07)
suurin osa sprague-dawley-rotista kehittää syöpiä ihan täysin riippumatta siitä että mitä ne syö. sen takia niitä käytetää syöpiin liittyvään (huom. ei syöpää aiheuttavien aineiden) tutkimisee

mä kun luulin, että rotat saa syövän siks, että niille on tartutettu syöpä niin monasti, sille parannuskeinoa etsiessä.
ja syöpä ois niitten geeneissä, mutta tiedäpä sitten
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jul 17 2014 01:00pm
Quote (sipuli @ 17 Jul 2014 19:20)
kyllä pitää olla pääs vikaa ja pahasti  jos tykkää nuasta helevetin kuumista keleistä. tulis pakkaanen ja tappaas kaikki


Ite kans toivosin jo syksyä ja talvea, tykkään kun on pimeää, saa nukuttua hyvin. tykkään myös piiskata itteä pakkasessa, eli mitä kylmempi sen enemmän tykkään olla ulkona, tietty vain lyhyitä aikoja

Nyt kerro teille mitä tapahtuu jos nukun yli 8tunnin yöunet tääl mun +30 asteen kämpässä

Eli iltasin juon aina 2 litraa vettä tuntia ennenku meen nukkumaan, aamulla kun herään tuntuu siltä kuin olis kauhee darra (eli hirvee nestehukka) aamu kusella ei oo näillä helteillä tarvinnut käydä, koska ilmeisesti se vesi mitä juon illalla ni haihtuu yön aikana pois, jos nukkusin vaik 12+ tuntia putkeen ni kuolisin varmaan nestehukkaan tohon sänkyyn

illalla saan tuuletettua kämpän yleensä siihen 23-24 asteeseen mutta parin tunnin päästä on taas se +28 ja päivällä yli 30
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 17 2014 03:29pm
miten helvetissä sun kämpässä voi olla noin kuuma :D
kaverilla on iha pieni ( 17m2 koppi, jossa tulee kans noi kuuma mut se on 'kattohuone(isto?)'

hommaa jotkut kunnon rullakaihtimet ikkunoihin ni ei pitäis auringon niin pahasti lämmittää

This post was edited by Napi on Jul 17 2014 03:30pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jul 17 2014 07:43pm
Quote (Napi @ 17 Jul 2014 23:29)
miten helvetissä sun kämpässä voi olla noin kuuma :D
kaverilla on iha pieni ( 17m2 koppi, jossa tulee kans noi kuuma mut se on 'kattohuone(isto?)'

hommaa jotkut kunnon rullakaihtimet ikkunoihin ni ei pitäis auringon niin pahasti lämmittää


asun 5 kerroksessa, päivä aurinko paistaa mun kohalle, ikkunat on peitetty tummilla verhoilla yötä päivää, Tää kämppä on 45 neliöinen, ristivetoa tänne ei saa jos ei tuuleta käytävään mutta sekin on kielletty
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 17 2014 07:48pm
Quote (Speedparts @ 18 Jul 2014 04:43)
asun 5 kerroksessa, päivä aurinko paistaa mun kohalle, ikkunat on peitetty tummilla verhoilla yötä päivää, Tää kämppä on 45 neliöinen, ristivetoa tänne ei saa jos ei tuuleta käytävään mutta sekin on kielletty


Pimennysverhot toimii jos haluaa jemmaan, itel on.

Saa sitä vähä aikaa tuulettaa ristii ;p

Tai sitten ostat ilmastointikojeen, sisko osti tonnilla jostai, 79neliöine kämppäki menee iha kylmäks, tarvii vaa viedä se putki ikkunast yms partsin välistä ulos.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jul 17 2014 09:09pm
Quote (Ankeli @ 18 Jul 2014 03:48)
Pimennysverhot toimii jos haluaa jemmaan, itel on.

Saa sitä vähä aikaa tuulettaa ristii ;p

Tai sitten ostat ilmastointikojeen, sisko osti tonnilla jostai, 79neliöine kämppäki menee iha kylmäks, tarvii vaa viedä se putki ikkunast yms partsin välistä ulos.


on käyny toi ilmastointi kone mielessä mutta siinä ei ole ku Yks ongelma, Se vie vitusti sähköä

jos sitä tänään asentas nuo pimennysverhot ku ne kerta multa löytyy
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 17 2014 10:25pm
näillä helteillä on aina kämppä yli 30. varmaan alhaalta tulee kaikki lämpö tänne
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 17 2014 11:08pm
pimennysverhot ikkunoihin ja kattotuuletin kiinni, ei vie juuri mitään sähköö tai maksa yli 150e.
Itek panostin 160e ekan muuton yhteydes kattotuulettimeen, nyt joka päivä kiittäny itteeni siitä, että ostin ton.

ainaku lähtee himasta pois, verhot kii ja tuuletin huutaa minimille. just ihanteellinen lämpötila kämpässä kokoajan.
just niillä rajoilla, että tulee kylmänväreitä hetkittäin.
Member
Posts: 32,745
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Jul 18 2014 02:48am
Tää kylmähkö opiskelijaboksi on aika huono sen 330 päivää vuodesta mut näillä keleillä just sopiva.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1293294295296297377Next
Add Reply New Topic New Poll