Quote (sipuli @ 17 Jul 2014 19:20)
kyllä pitää olla pääs vikaa ja pahasti jos tykkää nuasta helevetin kuumista keleistä. tulis pakkaanen ja tappaas kaikki
Ite kans toivosin jo syksyä ja talvea, tykkään kun on pimeää, saa nukuttua hyvin. tykkään myös piiskata itteä pakkasessa, eli mitä kylmempi sen enemmän tykkään olla ulkona, tietty vain lyhyitä aikoja
Nyt kerro teille mitä tapahtuu jos nukun yli 8tunnin yöunet tääl mun +30 asteen kämpässä
Eli iltasin juon aina 2 litraa vettä tuntia ennenku meen nukkumaan, aamulla kun herään tuntuu siltä kuin olis kauhee darra (eli hirvee nestehukka) aamu kusella ei oo näillä helteillä tarvinnut käydä, koska ilmeisesti se vesi mitä juon illalla ni haihtuu yön aikana pois, jos nukkusin vaik 12+ tuntia putkeen ni kuolisin varmaan nestehukkaan tohon sänkyyn
illalla saan tuuletettua kämpän yleensä siihen 23-24 asteeseen mutta parin tunnin päästä on taas se +28 ja päivällä yli 30