d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1292293294295296458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 1 2013 02:59pm

Quote (rumpali @ Dec 1 2013 02:24pm)
rip paul walker

:(


Too fast, too furious and way too soon :(
Quote (SekavaSamu @ Nov 30 2013 07:54am)



3. Ammattikoulujen ja lukioiden määrä vähenee, kun järjestäjäverkkoa uudistetaan. Lisäksi uskonnon ja elämänkatsomustiedon opetusperusteet tiukentuvat. Muiden kuin evankelis-luterilaisen ja ortodoksisen uskonnon sekä elämänkatsomustiedon opetuksen minimiryhmäkooksi tulee 10 henkeä entisen kolmen hengen sijaan.

9. Oppivelvollisuusikä aiotaan nostaa koko ikäluokalla 17 vuoteen. Uudistuksen valmistelua jatketaan ja lakiesitys siitä annettaneen ensi syksynä.

10. Työttömälle voitaisiin tarjota työtä myös yli 80 kilometrin päästä. Päivittäinen matka-aika ei kuitenkaan saisi ylittää joukkoliikenteessä yli kolmea tuntia.

Erittäin hyviä uudistuksia imo.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 1 2013 03:17pm
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013120117781792_vi.shtml


Pff..... Nykyajan julkkikset, ja näiden pitäisi olla esimerkkinä nuorisolle.
Hieno ja rohkea tunnustus mutta tuollainen henkilö ei imo sovellu tv:seen.

Sitten valitetaan kuinka perseestä valtio on ja kuinka huonosti asiat on. Nuoret polttelee kaiken maailman kannabista, heikentää työllistymismahdollisuuksiaan ja kieltäytyy kantamasta korteaan kekoon yhteisen hyvän eteen. -_-
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 1 2013 03:30pm
Quote (EasyCoolWin @ 1 Dec 2013 23:17)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013120117781792%5Fvi.shtml


Pff..... Nykyajan julkkikset, ja näiden pitäisi olla esimerkkinä nuorisolle.
Hieno ja rohkea tunnustus mutta tuollainen henkilö ei imo sovellu tv:seen.

Sitten valitetaan kuinka perseestä valtio on ja kuinka huonosti asiat on. Nuoret polttelee kaiken maailman kannabista, heikentää työllistymismahdollisuuksiaan ja kieltäytyy kantamasta korteaan kekoon yhteisen hyvän eteen. -_-


ihan kauheeta
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 1 2013 04:19pm
Quote (Rzi @ 1 Dec 2013 23:30)
ihan kauheeta


Odotin kans ku aloin lukee et se on kiskonu jotain kokaiinii oikeen työkseen, mut 10 päiväsakkoa ja polttanu kannabista :D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 1 2013 04:40pm
Quote (SanHose @ 2 Dec 2013 00:19)
Odotin kans ku aloin lukee et se on kiskonu jotain kokaiinii oikeen työkseen, mut 10 päiväsakkoa ja polttanu kannabista :D



Kannabispiikittäjät vauhdissa
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 3 2013 08:45am
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2013/12/03/wahlroos-moittii-suomen-palkankorotuksia/201316807/12

kenellä täälä on liian korkee palkka? taitaa nimenomaan olla noilla pankkiireilla, suuryritysten johtajilla ja kansanedustajilla.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 4 2013 07:45am
Quote (SekavaSamu @ Dec 3 2013 02:45pm)
http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2013/12/03/wahlroos-moittii-suomen-palkankorotuksia/201316807/12

kenellä täälä on liian korkee palkka? taitaa nimenomaan olla noilla pankkiireilla, suuryritysten johtajilla ja kansanedustajilla.


Muut kyllä ansaitsee palkkansa, en ymmärrä miten ihmiset jaksaa valittaa muiden palkoistia. Pahimpia ulisijoita on vähän kouluttautuneet "duunari-amikset".


"Yyy, mä kävin kolme vuotta amista, miks mä en saa finnairin pomon palkkaa, niin epäreilua :cry: "
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 4 2013 08:37am
Quote (EasyCoolWin @ Dec 1 2013 09:59pm)
Too fast, too furious and way too soon :(



3. Ammattikoulujen ja lukioiden määrä vähenee, kun järjestäjäverkkoa uudistetaan. Lisäksi uskonnon ja elämänkatsomustiedon opetusperusteet tiukentuvat. Muiden kuin evankelis-luterilaisen ja ortodoksisen uskonnon sekä elämänkatsomustiedon opetuksen minimiryhmäkooksi tulee 10 henkeä entisen kolmen hengen sijaan.

9. Oppivelvollisuusikä aiotaan nostaa koko ikäluokalla 17 vuoteen. Uudistuksen valmistelua jatketaan ja lakiesitys siitä annettaneen ensi syksynä.

10. Työttömälle voitaisiin tarjota työtä myös yli 80 kilometrin päästä. Päivittäinen matka-aika ei kuitenkaan saisi ylittää joukkoliikenteessä yli kolmea tuntia.

Erittäin hyviä uudistuksia imo.


Lähtisitkö sinä työttömänä 60-80km päähän töihin, kun ainoana vaihtoehtona on kulkea julkisilla?
sanotaan, että bussit kulkee vielä niin, että joko oot 30-60min etuajassa, ja kun haluat töistä kotiin, joudut odottamaan
20-50min + bussimatkat. sulla tuntuu olevan hallussa matematiikka, kerro toki kuinka monta tuntia jää aikaa omiin juttuihin ja vapaa-aikaan.

sanotaan et haluat nukkua 8h yössä ja työt kestää 8h.

Quote (EasyCoolWin @ Dec 1 2013 10:17pm)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013120117781792vi.shtml


Pff..... Nykyajan julkkikset, ja näiden pitäisi olla esimerkkinä nuorisolle.
Hieno ja rohkea tunnustus mutta tuollainen henkilö ei imo sovellu tv:seen.

Sitten valitetaan kuinka perseestä valtio on ja kuinka huonosti asiat on. Nuoret polttelee kaiken maailman kannabista, heikentää työllistymismahdollisuuksiaan ja kieltäytyy kantamasta korteaan kekoon yhteisen hyvän eteen. -_-


kenen pitäis olla esimerkki nuorisolle? julkkisten? et sä voi jumalauta olla tosissas. ootko kasvanu jonkun kiven alla?

millä tapaa toi kannabiksen polttaminen heikentää työllistymismahdollisuuksia? jos joku haluaa töihin missä pidetään kusitestit, niin
kyllä sen verta on selkärankaa, että pitää sen 2-6vk taukoo ja kusee puhtaat. ei se oo mitään heroiinia mitä poltetaan vasten omaa tahtoo. taas järki käteen.

ja mistä vitusta me puhutaan, kun puhutaan "korren kantamisesta kekoon"? Verojen maksamisesta?

kysymys: miks vitussa maksaisin veroja, kun niillä tuetaan euroopan isojen pankkien toimintaa kreikassa ja muissa "kriisimaissa"?
miks vitussa maksasin veroja, kun niitä verovaroja EI TODELLAKAAN käytetä yhteiseen hyvään? jos noi homekoulut, varuskunnat ja vaikka vanhusten HYVINVOINTI olis
etusijalla, niin maksasin mielelläni enemmän veroja mitä tällä hetkellä. Pitäis kyl tän hetkinen duuni vaihtaa pimeeseen ni ei tarvis siit 7%sta luopua.

Quote (EasyCoolWin @ Dec 4 2013 02:45pm)
Muut kyllä ansaitsee palkkansa, en ymmärrä miten ihmiset jaksaa valittaa muiden palkoistia. Pahimpia ulisijoita on vähän kouluttautuneet "duunari-amikset". 


"Yyy, mä kävin kolme vuotta amista, miks mä en saa finnairin pomon palkkaa, niin epäreilua :cry: "


väitätkö sä tosissas, että kansanedustaja ansaitsee kaikki ne etuudet ja isot eläkkeet? taidat olla jostai porvariperheestä?

This post was edited by SekavaSamu on Dec 4 2013 08:42am
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 4 2013 08:44am
Quote (SekavaSamu @ 4 Dec 2013 16:37)
Lähtisitkö sinä työttömänä 60-80km päähän töihin, kun ainoana vaihtoehtona on kulkea julkisilla?
sanotaan, että bussit kulkee vielä niin, että joko oot 30-60min etuajassa, ja kun haluat töistä kotiin, joudut odottamaan
20-50min + bussimatkat. sulla tuntuu olevan hallussa matematiikka, kerro toki kuinka monta tuntia jää aikaa omiin juttuihin ja vapaa-aikaan.

sanotaan et haluat nukkua 8h yössä ja työt kestää 8h.



kenen pitäis olla esimerkki nuorisolle? julkkisten? et sä voi jumalauta olla tosissas. ootko kasvanu jonkun kiven alla?

millä tapaa toi kannabiksen polttaminen heikentää työllistymismahdollisuuksia? jos joku haluaa töihin, missä pidetään kusitestit, niin
kyllä sen verta on selkärankaa, että pitää sen 2-6vk taukoo ja kusee puhtaat. ei se oo mitään heroiinia mitä poltetaan vasten omaa tahtoo. taas järki käteen.

ja mistä vitusta me puhutaan, kun puhutaan "korren kantamisesta kekoon"?  Verojen maksamisesta?

kysymys: miks vitussa maksaisin veroja, kun niillä tuetaan euroopan isojen pankkien toimintaa kreikassa ja muissa "kriisimaissa"?
miks vitussa maksasin veroja, kun niitä verovaroja EI TODELLAKAAN käytetä yhteiseen hyvään? jos noi homekoulut, varuskunnat ja vaikka vanhusten HYVINVOINTI olis
etusijalla, niin maksasin mielelläni enemmän veroja mitä tällä hetkellä.    Pitäis kyl tän hetkinen duuni vaihtaa pimeeseen ni ei tarvis siit 7%sta luopua.



väitätkö sä tosissas, että kansanedustaja ansaitsee kaikki ne etuudet ja isot eläkkeet? taidat olla jostai porvariperheestä?


Tämä.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Go Back To Suomi Topic List
Prev1292293294295296458Next
Add Reply New Topic New Poll