d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1291292293294295377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 23.47
Jul 16 2014 06:15am
Quote (A2K @ Jul 16 2014 01:15pm)
Nii että ei vaan kiinnosta yhtään onko vai ei.
Mikä ulkomaan matka? Per vuosi? :rofl: taidat olla eri palkkaluokas jos meinaat kahden lapsen kaa joka vuosi reissata ulkomaille.

Uskotko jokaisen trollin noin helposti?

en aatellukka et olit noin tyhmä, kunhan vaan höpöttelen ja avaan eskustelua. vaikka siihen osallistunkin vain minä.
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 16 2014 06:16am
Jaa no sitten. :lol:
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 16 2014 06:18am
Ei vaan jos totta puhutaan, niin en oo koskaan vaan yksinkertaisesti kiinnostunu koko asiasta.
Syön sitä mikä on hyvän makuista. En piittaa siitä, montako pandaa kuoli sitä tehtäessä. En välitä onko luomu vai ei. Ei vaikuta mun ostopäätökseen yhtään.
Kiva juttu jos se on "ekologista" tai "terveellistä" tai jotain. Mut en maksa ylimääräistä saadakseni sitä.
Member
Jul 16 2014 06:26am
Quote (A2K @ Jul 16 2014 01:18pm)
Ei vaan jos totta puhutaan, niin en oo koskaan vaan yksinkertaisesti kiinnostunu koko asiasta.
Syön sitä mikä on hyvän makuista. En piittaa siitä, montako pandaa kuoli sitä tehtäessä. En välitä onko luomu vai ei. Ei vaikuta mun ostopäätökseen yhtään.
Kiva juttu jos se on "ekologista" tai "terveellistä" tai jotain. Mut en maksa ylimääräistä saadakseni sitä.

Ymmärrän kyllä. Itseehän sattuu kattoo kun esimerkiks läheiset vetää kurkusta alas mitä sattuu, sit sairastaa vitusti ennen kuolemaa ja on tuskissaan.
Kuolla voi terveenäkin, ei tuskallisesti. Jos täälä nyt joutuu elään sen +70v, niin miksi ei terveenä? Ei ainakaan itseeni kiinnostais sairastaa viimestä 20vuotta elämästä.
Juosta päivästä toiseen ammattitaidottomilla lääkäreillä etsien lääkitystä tautiin, minkä aiheuttajana todennäköisesti alkujaan oli ruokavalio.
Sit kärsitäänkin lääkkeiden sivuoireista ja muusta. Kukin on vastuussa omasta elämästä ja onnestaan.

Jos mukulaa tuun koskaa hommaa, niin sen terveellinen ruokavalio menee kaiken edelle, voin ite siin vaihees syyä paskaa lusikalla kulhosta jos pakko.
Member
Gold: 556.34
Jul 16 2014 06:32am
Tähän aiheeseen liittyvää
Kaverilla tipahti energiajuomatölkki kylpytakin päälle, eikä huomannu sitä.
jonkun aikaa oli vuotanu, sit huomas
kylpytakkiin oli syöpyny~ 5x5 cm kokonen alue, miettikää et mitä noi paskat tekee teiän suolistolle.

kyl kandee vähän ees tutkiskella, että mitä kaikkee on ruuassa mitä syö, paljon sellasta shittiä niihin tungetaan mikä ei lähe koskaan ruumiista pois, esim. kulta ym.
Member
Jul 16 2014 06:39am
Prionit

Nimitys prioni on lyhenne englannin kielen nimityksestä "proteinaceous infectious particle". Nimensä mukaisesti ne ovat solujen tuottamia yksinkertaisia valkuaisaineketjuja (proteiineja). Niissä ei ole perimäainesta (DNA:ta tai RNA:ta), joten niitä ei katsota elollisiksi. Eläinten ja ihmisten solujen mekanismien avulla ne voivat monistua ja monistuessaan aiheuttaa sairauden. Näiden ketjujen siirtyminen esimerkiksi kudosten välityksellä toiseen yksilöön voi siirtää taudinkin. Tartunta tapahtuu tehokkaimmin, jos prionia joutuu suoraan kudoksiin esimerkiksi leikkauksissa, mutta hullun lehmän tauti tarttui ihmiseen raa'an naudanlihan välityksellä. Vaikka prioni ei ole elävä, siirtyvää tautia kutsutaan infektioksi. Prionit eivät tuhoudu kuumennettaessa ja ne ovat hyvin vastustuskykyisiä myös muille desinfektiomenetelmille. Tällä on merkitystä infektioiden ehkäisyssä.

Prionit aiheuttavat harvinaisia rappeuttavia keskushermostosairauksia eläimille ja ihmisille. Eläinten taudeista tunnetuimmat ovat lampaiden skrapi (scrapies) ja hullun lehmän tauti (BSE, bovine spongiform encephalopathy) ja ihmisten taudeista Creutzfeldt–Jacobin tauti (CJD) ja jo hävinnyt, ihmissyönnin välityksellä levinnyt, kuru.

Kun nyt aletaan miettiin tota GMO muunnettua lihaa / Kasviksia, niin millä varmuudella niillä on ihmiseen negatiivisia pitkäaikaisvaikutuksia?

ESim Monsanto ei tutki niiden maissia rotilla kun sen puoli vuotta, eli mitään pitkäaikaisvaikutteita ei tiedetä. Se kyllä tiedetään, et monilla noilla rotilla
oli koko kehon kokosia syöpäkasvaimia, oli hedelmättömyyttä ja osa oli täysin steriilejä. Rottiahan käytetään aineiden tutkimiseen sen takia, että
ne on geneettisesti ihan vitun lähellä ihmistä. Onko siis turvallista luottaa Monsanton sanaan, että on turvallisia kaikille?

Ennen mulla oli sellanen kuva, että suomessa syödään terveellistä ja hyvää ruokaa, mutta nyt terveellisyys ja muu on jätetty taka-alalle,
ja jokaisen silmissä kiiltää vaan raha, eli kilpaillaan hinnasta. Onko mitään hienompaa, kun tehä GMO muunneltu maissi, mikä tuottaa 50% isomman sadon?
Lähtisitkö ite luomumaissia viljelevänä kilpaileem hinnasta noiden kaa?

En todellakaan usko, että ihminen pystyy silpoon noita geenimuunneltuja tuotteita samaan tapaan kun normisettei

E: ja jos joku on tietävämpi kun minä, niin korjatkaa. voi olla väärää informaatioo seassa, kun mistään ei voi olla varma nykyään

This post was edited by SekavaSamu on Jul 16 2014 06:40am
Member
Gold: 556.34
Jul 16 2014 06:44am
mun mielestä jossian tutkimuksessa testattiin rotilla GMO-ruokaa
rotille niistä ei ollut ongelmaa, ainut vaan että niitten rottien jälkeläiset ei ollut lisääntymiskelpoisia, eli steriileitä
tätä en ainakaan haluais omalle lapselle, jos nyt sellanen sattuis joskus osumaan mun kohdalle.

This post was edited by Napi on Jul 16 2014 06:45am
Member
Jul 16 2014 06:50am
Quote (Napi @ Jul 16 2014 01:44pm)
mun mielestä jossian tutkimuksessa testattiin rotilla GMO-ruokaa
rotille niistä ei ollut ongelmaa, ainut vaan että niitten rottien jälkeläiset ei ollut lisääntymiskelpoisia, eli steriileitä
tätä en ainakaan haluais omalle lapselle, jos nyt sellanen sattuis joskus osumaan mun kohdalle.

Parastahan oli tos vuosi 2 takaperin, kun joku somalainen "Professori" väitti, että GMo ruoka on ihmiskunnan pelastus.
Et luomuna viljelty ruoka ei riittäis kaikille :DDDD ! Vittu et mä nauroin, mut toisaalta kun miettii, niin meitä ihmisiä on täälä vitusti liikaa.
Ehkä ne tyhmimmät pitää vaa karsia pois täältä enne ku koko pallo on tuhottu. Georgia guidestone on paras :D.

E: Mikä onkaan parempaa kun saada ihminen ite aiheuttaan oma paha olonsa. tieto lisää tuskaan sanotaan, olen täysin eri mieltä.

This post was edited by SekavaSamu on Jul 16 2014 06:51am
Member
Gold: 0.00
Jul 16 2014 08:13am
täällä nää kouluja käymättömät antaa asiantuntijalausuntoja aiheista, joiden käsittelyyn tarvitsee vankan tieteellisen pohjan (elämänkoulu ei kelpaa) ja on olevinaan niin viisasta ja pätevää sakkia. Hei jätkät nyt ihan oikeesti :rofl:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1291292293294295377Next
Add Reply New Topic New Poll