d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1291292293294295458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 30 2013 03:27am
Quote (SekavaSamu @ 30 Nov 2013 09:54)


Aivan hirveetä paskaa jälleen kerran..
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 30 2013 04:58am
Siis halutaan lisätä ihmisten pahoinvointia?
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Nov 30 2013 05:17am
Eihän nyt johtajien palkoista voi ottaa..
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Nov 30 2013 05:54am
Quote (HardyTarget @ 30 Nov 2013 14:17)
Eihän nyt johtajien palkoista voi ottaa..


loistava ajatus, hehän ovat niin rehellistä sakkia, että alhaisemmillakin palkoilla lahjustarjoukset saavat ankaran kyydin lähimpään kaivoon.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 1 2013 08:24am
rip paul walker

:(
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 1 2013 09:39am
Quote (SekavaSamu @ 30 Nov 2013 10:54)


Leikataan kuluista jotta saahaa survottuu lisää rahaa tonne ongelma maihin... Vittu en oikeest ymmärrä tätä.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Dec 1 2013 10:04am
Quote (SekavaSamu @ 30 Nov 2013 09:54)


joo eli

10. Työttömälle voitaisiin tarjota työtä myös yli 80 kilometrin päästä. Päivittäinen matka-aika ei kuitenkaan saisi ylittää joukkoliikenteessä yli kolmea tuntia.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 1 2013 10:51am
Quote (Pavise @ Dec 1 2013 05:04pm)
joo eli

10. Työttömälle voitaisiin tarjota työtä myös yli 80 kilometrin päästä. Päivittäinen matka-aika ei kuitenkaan saisi ylittää joukkoliikenteessä yli kolmea tuntia.


Onko tässä muka joku ongelma :D sehän on just parasta käydä 8h työssä.
siihen viel 5 tuntia bussimatkoja päälle ja +8h yöunet ni jää viel helvetin monta tuntia aikaa tehä kotitöitä ja muuta.

eiku mitä :D ?

E: ainakin yhdyskunta pelastuu ! Ministerille tollanen 2,5h matka ei varmaa olsi mitään,
kun senkin matkan voi taittaa veronmaksajien piikkiin vaikka taksilla. Matkakin lasketaan varmaan työajaks.

This post was edited by SekavaSamu on Dec 1 2013 11:01am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1291292293294295458Next
Add Reply New Topic New Poll