Quote (Pavise @ Dec 1 2013 05:04pm)
joo eli
10. Työttömälle voitaisiin tarjota työtä myös yli 80 kilometrin päästä. Päivittäinen matka-aika ei kuitenkaan saisi ylittää joukkoliikenteessä yli kolmea tuntia.
Onko tässä muka joku ongelma

sehän on just parasta käydä 8h työssä.
siihen viel 5 tuntia bussimatkoja päälle ja +8h yöunet ni jää viel helvetin monta tuntia aikaa tehä kotitöitä ja muuta.
eiku mitä

?
E: ainakin yhdyskunta pelastuu ! Ministerille tollanen 2,5h matka ei varmaa olsi mitään,
kun senkin matkan voi taittaa veronmaksajien piikkiin vaikka taksilla. Matkakin lasketaan varmaan työajaks.
This post was edited by SekavaSamu on Dec 1 2013 11:01am