Quote (EasyCoolWin @ 22 Nov 2013 17:12)
Niin siinä käy jos ajatusmaailma on perseestä :S

Quote (Rocko @ 22 Nov 2013 17:36)
Ei täällä suomessa erota isoista hommista noin vaan. Kato pyydät anteeks Hautala-style ja homma on siinä.
Vaatii vaan vähän mediapeliä ja ylimielisyyttä.
No joo ehkä sitä itekki myis oman itsekunnioituksen tosta 250 000€ jonka se sais erorahaa, tällee ku tarkemmin ajattelee.
Ja sen jälkeen ehkä toi "What should I do?"
http://www.youtube.com/watch?v=9u0EL_u4nvwe\ en tiä miksen saa tota linkitetty tähän suoraan videona
This post was edited by SanHose on Nov 22 2013 10:04am