d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1289290291292293458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 21 2013 10:10pm
Quote (Ankeli @ Nov 22 2013 12:41am)
Cjooool


jokaiselle 18v täyttäneelle pitäis valtion kustantaa 500mikkinen lappu.

E: syntymäpäivänä tai kerran kuussa.

This post was edited by SekavaSamu on Nov 21 2013 10:10pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Nov 21 2013 11:16pm
Kuugraffittia

http://www.moonmoonmoonmoon.com/

Quote (Rzi @ Nov 22 2013 03:50am)
höpönpöpönpöppö


ärtsikö vannoutunut perus suomalaisuuden puolustaja

This post was edited by BebebBurns on Nov 21 2013 11:44pm
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Nov 22 2013 05:18am
Quote (SekavaSamu @ 22 Nov 2013 07:10)
jokaiselle 18v täyttäneelle pitäis valtion kustantaa 500mikkinen lappu.

E: syntymäpäivänä tai kerran kuussa.


pois tuollaset deelit!
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Nov 22 2013 05:44am
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013112217749739_uu.shtml

Ailus on kyllä oikeen arjen sankari.
En ymmärrä miten se edelleen kehtaa pysyä tossa eikä irtisano itteään.
Tai ymmärrän, niin rahanahne eikä sen suurempaa itsekunnioitusta.
Mut kummastuttaa se silti miten joku vielä tossakin tilanteessa vaan kehtaa.

Quote (Rzi @ 22 Nov 2013 03:50)
höpönpöpönpöppö


Tä sama tuli tota lukiessa mieleen.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Nov 22 2013 09:12am
Quote (Gastly @ Nov 22 2013 12:37am)


Niin siinä käy jos ajatusmaailma on perseestä :S
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Nov 22 2013 09:36am
Quote (SanHose @ 22 Nov 2013 13:44)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013112217749739%5Fuu.shtml

Ailus on kyllä oikeen arjen sankari.
En ymmärrä miten se edelleen kehtaa pysyä tossa eikä irtisano itteään.
Tai ymmärrän, niin rahanahne eikä sen suurempaa itsekunnioitusta.
Mut kummastuttaa se silti miten joku vielä tossakin tilanteessa vaan kehtaa.



Tä sama tuli tota lukiessa mieleen.


Ei täällä suomessa erota isoista hommista noin vaan. Kato pyydät anteeks Hautala-style ja homma on siinä.
Vaatii vaan vähän mediapeliä ja ylimielisyyttä.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Nov 22 2013 10:01am
Quote (EasyCoolWin @ Nov 22 2013 03:12pm)
Niin siinä käy jos ajatusmaailma on perseestä :S


Ja lol, nyt kun luin niin haiskahtaa pahasti siltä että on vaan aukonut päätänsä baarissa , saanu turpaan ja käyttäny tilaisuutta hyväkseen pönkittää poliittista uraansa.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Nov 22 2013 10:02am
Quote (EasyCoolWin @ 22 Nov 2013 17:12)
Niin siinä käy jos ajatusmaailma on perseestä :S


:D

Quote (Rocko @ 22 Nov 2013 17:36)
Ei täällä suomessa erota isoista hommista noin vaan. Kato pyydät anteeks Hautala-style ja homma on siinä.
Vaatii vaan vähän mediapeliä ja ylimielisyyttä.


No joo ehkä sitä itekki myis oman itsekunnioituksen tosta 250 000€ jonka se sais erorahaa, tällee ku tarkemmin ajattelee.
Ja sen jälkeen ehkä toi "What should I do?"

http://www.youtube.com/watch?v=9u0EL_u4nvw

e\ en tiä miksen saa tota linkitetty tähän suoraan videona

This post was edited by SanHose on Nov 22 2013 10:04am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1289290291292293458Next
Add Reply New Topic New Poll