Quote (malbaz @ 27 Dec 2012 01:03)
Jep, kylhä se krapula tulee aika helposti, eri asia sit et onk siin messis päänsärky, huono/heikko olo, ripuli, jano yms.
Jengi vaa jotenki olettaa et krapula on pelkästää vaa se päänsärky, jo se pelkkä nestehukka on krapula.
Sit ollaan nii isoa ku sanotaa "mul mitää krapulaa tuu/ole", vaik on joku noist oireist, paitsi just se päänsärky.
Samaa mieltä. Kyl mie väitän kanssa et joka jampalle tulee krapula jos vähä liian pitkän mukin ottaa. Eri asia on se, että miten sen karapulan kokee. Eräs nimeltä mainitsematon "soppamies" kurlaa vitullisen määrän viinaa illalla ja krapula aamulla lähtee ku juo lasin vettä ja pesee naaman kylmällä vedellä