d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1288289290291292458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 18 2013 09:25pm
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 20 2013 12:07pm
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Nov 20 2013 12:22pm
Quote (SekavaSamu @ 20 Nov 2013 20:07)


Vähän ylireagointia ehkä toi kansanliike kun mukana on toistaseks 1000 ihmistä.
Onhan EU homma tosiaan raastanu monen hermoja ku sieltä tulee mitä mainioimpia muutoksia mitä ei voi oikeen maalaisjärjellä yrittää ajatella.
Varmasti ois kyllä hyviä puolia mukana mutta ryssä on kuitenki aina ryssä. Pian ne haluis rajat kokonaan auki ja sitte ollaanki enää vaan jaloissa.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 20 2013 12:35pm
mikä on ITSENÄINEN.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 20 2013 01:17pm
https://www.youtube.com/watch?v=bTUVmYWQdDQ

Vai sellainen mies se Putkonen on. Aika naurettavaa paskaa.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Nov 20 2013 07:26pm
http://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2013/11/20/legendaarisen_mp3-soittimen_taru_paattyy_-_winamp_lopetetaan

Itellä edelleen käytössä. Sanokaa mitä sanokaa jostain foobaareista yms. Kyl winamp on edelleen parhaimmistoo noissa soittimissa.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Nov 20 2013 11:10pm
en ehkä osannut modata kunnolla, mutta kyllä foobar tuntu upgradelta winampin jälkeen
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 21 2013 06:45am
Quote (BebebBurns @ 21 Nov 2013 07:10)
en ehkä osannut modata kunnolla, mutta kyllä foobar tuntu upgradelta winampin jälkeen


foobar ollu käytössä ikuisuuden
Go Back To Suomi Topic List
Prev1288289290291292458Next
Add Reply New Topic New Poll