Quote (SekavaSamu @ 20 Nov 2013 20:07)
Vähän ylireagointia ehkä toi kansanliike kun mukana on toistaseks 1000 ihmistä.
Onhan EU homma tosiaan raastanu monen hermoja ku sieltä tulee mitä mainioimpia muutoksia mitä ei voi oikeen maalaisjärjellä yrittää ajatella.
Varmasti ois kyllä hyviä puolia mukana mutta ryssä on kuitenki aina ryssä. Pian ne haluis rajat kokonaan auki ja sitte ollaanki enää vaan jaloissa.