d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1287288289290291458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 16 2013 11:17am
Quote (SanHose @ 14 Nov 2013 16:17)
Eipä mua kyllä. Tottakai sitä kritisoidaan, senkö takia mun pitäis hävetä?
Valoja ystäväiseni.

Menee samaan kastiin ku tossa yllä jossa sompanssit mätkii sivullisia, jopa äitejä jotka on lastensa kanssa ulkona.
Teinit leimataan, koska te vasemmiston sakki ette halua nähdä yhtään mitään muuta ku että suomalaiset on juntteja ja rasisteja.
Menee taas ohi aiheen :D Tehdäämpä oma topic tälle, jos tuolla ei jo jostain löydy.


ehk se läppä onki siinä et luet jonku "kohukirjan" tai "kohu-uutisen" ilman mitään lähdekritiikkiä ja sit me päästään nauramaan taas kun nää jutut on debunkattu esim. tieteellisissä artikkeleissa miljoonaan kertaa.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Nov 16 2013 11:25am
Quote (hartwall @ 16 Nov 2013 19:17)
ehk se läppä onki siinä et luet jonku "kohukirjan" tai "kohu-uutisen" ilman mitään lähdekritiikkiä ja sit me päästään nauramaan taas kun nää jutut on debunkattu esim. tieteellisissä artikkeleissa miljoonaan kertaa.


Eli todellisuudessa jos sompanssi hakkaa äidin, on silloin teinit häiriintyneitä ja suomalaiset juntteja.
En silti ymmärrä miten mun pitäisi hävetä kenenkään muun tekemästä tutkimuksesta.
Lähettäkää viestiä ennemmin vaikka wikipedian pitäjille että heidän pitää hävetä. Hehän sitä siellä jakelee vaikka olisikin muiden kirjoittama tieto.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 16 2013 11:32am
Quote (SanHose @ 16 Nov 2013 19:25)
Eli todellisuudessa jos sompanssi hakkaa äidin, on silloin teinit häiriintyneitä ja suomalaiset juntteja.
En silti ymmärrä miten mun pitäisi hävetä kenenkään muun tekemästä tutkimuksesta.
Lähettäkää viestiä ennemmin vaikka wikipedian pitäjille että heidän pitää hävetä. Hehän sitä siellä jakelee vaikka olisikin muiden kirjoittama tieto.


ei mua kiinnosta maahanmuutto keskustelu sinällään. Must on vaan huvittavaa et tyypit lukee jonku yhteenvedon jostain tutkimuksest, tai wikipediast jonku artikkelin ja kokee sen absoluuttisena totuutena ja sit ottaa itteensä kun sitä kritisoi. Tai sit vetää samut ja alottaa huutelun "bääbää mut nää tutkimukset on rahoittanut usan valtio joka aivopesee" jaadajaada *muuta aivopierua jota foliohatut toistaa*

Enkä nyt tarkota tätä henk. kohtaisesti, tullu vaan tosi useasti vastaan tätä. Emt mistä sä repäsit et mua kinostaa sompanssien meno suomes?
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Nov 16 2013 01:05pm
Quote (hartwall @ 16 Nov 2013 19:32)
ei mua kiinnosta maahanmuutto keskustelu sinällään. Must on vaan huvittavaa et tyypit lukee jonku yhteenvedon jostain tutkimuksest, tai wikipediast jonku artikkelin ja kokee sen absoluuttisena totuutena ja sit ottaa itteensä kun sitä kritisoi. Tai sit vetää samut ja alottaa huutelun "bääbää mut nää tutkimukset on rahoittanut usan valtio joka aivopesee" jaadajaada *muuta aivopierua jota foliohatut toistaa*

Enkä nyt tarkota tätä henk. kohtaisesti, tullu vaan tosi useasti vastaan tätä. Emt mistä sä repäsit et mua kinostaa sompanssien meno suomes?


Enhämmä missään kohtaan sanonu että sua kiinnostais.
Gastlylla tuntuu lähinnä olevan ollu koko aika mun kritisoiminen päätoimena eikä varsinaisesti sen mitä julkasen :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 16 2013 01:08pm
Gastly nyt vaan ulisee mistä vaan ja on aina oikeessa. Turha noteerata
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Nov 16 2013 01:14pm
Quote (Rzi @ 16 Nov 2013 21:08)
Gastly nyt vaan ulisee mistä vaan ja on aina oikeessa. Turha noteerata


Odotan innolla että se pääsee kertoo mielipiteensä tästä sun kommentista B)
Siinä mielessä kiva noteerata kuitenki ku pääsee väittelee, vaikka se homma meniski paskaks heti alkuunsa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 16 2013 01:33pm
Quote (SanHose @ 16 Nov 2013 21:14)
Odotan innolla että se pääsee kertoo mielipiteensä tästä sun kommentista B)
Siinä mielessä kiva noteerata kuitenki ku pääsee väittelee, vaikka se homma meniski paskaks heti alkuunsa


sieltä tulee " kerro toki omat mielipiteesi"
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Nov 16 2013 01:44pm
Quote (Rzi @ 16 Nov 2013 21:33)
sieltä tulee " kerro toki omat mielipiteesi"


Tai linkki jossa kerrotaan miten väärässä sä olet
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Nov 16 2013 02:49pm
Quote (SanHose @ Nov 16 2013 10:05pm)
Gastlylla tuntuu lähinnä olevan ollu koko aika mun kritisoiminen päätoimena eikä varsinaisesti sen mitä julkasen :D

mä en nyt ihan oikeesti kykene ottamaan tätä sun uhriutumistas vakavasti. jos sä teet väitteitä ni sun tulis kyetä perustelemaan ne muullaki ulisemalla ties mistä vasemmistolaisolkiukoista, tai siitä kuinka kamalaa vainoamista tutkimusten kritisoiminen ja tilastojen + lakikirjan lainaaminen on.
Quote (Rzi @ Nov 16 2013 10:08pm)
Gastly nyt vaan ulisee mistä vaan ja on aina oikeessa.

joo

This post was edited by Gastly on Nov 16 2013 02:50pm
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Nov 16 2013 04:27pm
Quote (Gastly @ 16 Nov 2013 22:49)
mä en nyt ihan oikeesti kykene ottamaan tätä sun uhriutumistas vakavasti. jos sä teet väitteitä ni sun tulis kyetä perustelemaan ne muullaki ulisemalla ties mistä vasemmistolaisolkiukoista, tai siitä kuinka kamalaa vainoamista tutkimusten kritisoiminen ja tilastojen + lakikirjan lainaaminen on.

joo


This
Go Back To Suomi Topic List
Prev1287288289290291458Next
Add Reply New Topic New Poll