d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1286287288289290458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 13 2013 09:23am
Patenttilakihan täs on paskamainen, antaa yksittäiselle lääkeyhtiölle moiselle panttaukselle, eihän se inhimillistä ole mut voi voi.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Nov 13 2013 11:24pm
Olis hyvä jos valtiot chippais noille kehittäjille massia onnistuneista litkuista ja napeista, olis aika win win

Quote (Gastly @ Nov 12 2013 08:49pm)
sairaushan siitä tulee siinä vaiheessa ku se heikentää elämänlaatua hyvin konkreettisesti. siis mikää tavanomainen hikoilu ei taida riittää diagnoosin kriteeriks.


Kai tossa idea olikin, että mainonta viestittää lähes sellaista ja "koska olet sen arvoinen, autamme taistelussa ikääntymistä/perskarvaa vastaan jne." niin yrittää luoda sellaisen fiiliksen, että vähintään oot ihan pelle, säälittävä ja jotain vialla jos et yritä peitella sitä, että oot organismi, etkä siloteltu robotti, joka ei eritä mitään tai rypisty.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Nov 14 2013 05:57am
http://www.stara.fi/2013/11/13/knockout-jarkyttava-ilmio/

Rikastuttajakansa on vauhdissa.
Tästä johtuen teinit leimataan sairaiksi.
Pahoittelut Gastlylle etukäteen sairaista mielipiteistäni.
e\ typo


Saanen myös ilahduttaa teitä nippelitiedolla
http://fi.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations
http://fi.wikipedia.org/wiki/Älykkyysosamäärä
Quote (Wikipedia)
Erittäin matala ÄO 70 - ÄO 68 - ÄO 52 - 98 % populaatiosta saavuttaa vähintään tämän ÄO:n, Älyllinen kehitysvammaisuus


This post was edited by SanHose on Nov 14 2013 06:08am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 14 2013 06:03am
Quote (SanHose @ 14 Nov 2013 14:57)
http://www.stara.fi/2013/11/13/knockout-jarkyttava-ilmio/

Rikastuttajakansa on vauhdissa.
Tästä johtuen teinit leimataan sairaiksi.
Pahoittelut Gastlylle etukäteen sairaista mielipiteistäni.
e\ typo


Huhhuh mitä cheap shottei :D
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Nov 14 2013 07:04am
Quote (SanHose @ Nov 14 2013 02:57pm)
Saanen myös ilahduttaa teitä nippelitiedolla
http://fi.wikipedia.org/wiki/IQandtheWealthofNations

jos oisit lukenu noiden datasettien ja tutkimusmenetelmien kritiikkiä ni sua varmaa hävettäis linkata tota opusta :D

This post was edited by Gastly on Nov 14 2013 07:05am
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Nov 14 2013 08:17am
Quote (Gastly @ 14 Nov 2013 15:04)
jos oisit lukenu noiden datasettien ja tutkimusmenetelmien kritiikkiä ni sua varmaa hävettäis linkata tota opusta :D


Eipä mua kyllä. Tottakai sitä kritisoidaan, senkö takia mun pitäis hävetä?
Valoja ystäväiseni.

Menee samaan kastiin ku tossa yllä jossa sompanssit mätkii sivullisia, jopa äitejä jotka on lastensa kanssa ulkona.
Teinit leimataan, koska te vasemmiston sakki ette halua nähdä yhtään mitään muuta ku että suomalaiset on juntteja ja rasisteja.
Menee taas ohi aiheen :D Tehdäämpä oma topic tälle, jos tuolla ei jo jostain löydy.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Nov 14 2013 12:39pm
Quote (SanHose @ Nov 14 2013 05:17pm)
Eipä mua kyllä. Tottakai sitä kritisoidaan, senkö takia mun pitäis hävetä?
Valoja ystäväiseni.

niin tai siis Vanhasen ja Lynnin metodologia on aika hakusessa. vai onko sun mielestäs järkevää laskea Päiväntasaajan Guinean keskimäärästä älykkyysosamäärää tuloksilla jotka on saatu vammasilta lapsilta?
Qatarin otos oli... vajaa 300 12-vuotiasta kersaa
:rofl:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Nov 15 2013 12:02am
Quote (SekavaSamu @ Nov 15 2013 06:12am)


ei varmaan kellekään yllätys, joka on kävellyt noiden rakennuksen ohi. aula on hehtaarin kokoinen.
nostavat kyllä joka vuosi ihan antaumuksella tota vuokraa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1286287288289290458Next
Add Reply New Topic New Poll