Olis hyvä jos valtiot chippais noille kehittäjille massia onnistuneista litkuista ja napeista, olis aika win win
Quote (Gastly @ Nov 12 2013 08:49pm)
sairaushan siitä tulee siinä vaiheessa ku se heikentää elämänlaatua hyvin konkreettisesti. siis mikää tavanomainen hikoilu ei taida riittää diagnoosin kriteeriks.
Kai tossa idea olikin, että mainonta viestittää lähes sellaista ja "koska olet sen arvoinen, autamme taistelussa ikääntymistä/perskarvaa vastaan jne." niin yrittää luoda sellaisen fiiliksen, että vähintään oot ihan pelle, säälittävä ja jotain vialla jos et yritä peitella sitä, että oot organismi, etkä siloteltu robotti, joka ei eritä mitään tai rypisty.