Nii emmä usko että tossa oli edes haettu sitä että tuolla kehitellään tappajabakteereja joihin sitten saadaan myyty lääkkeitä
vaan yleisiä ja vähemmän yleisiä vaivoja kuten kuiva iho, kuivuvat kynnet, peräpukamat ynm. simmoset, en jaksa keksiä niitä enempää.
Mutta siis perus vaivasta joka lähtis pesemällä kädet, tehdään sairaus johon saadaan myytyä lääke.
En tällä väitä etteikö mikrobiologit tuolla saattais hyvinki kehitellä sairauksia johon tekee samalla lääkettä, enkä väitä mitään muutakaan.
Mutta kaikki joka on ollut ennen ihan normaalia vaivaa joka lähtee pois sillä kun lopettaa vaikka hiekan syömisen,
kehitetäänkin siitä sairaus ja siihen lääke sen sijaan että annettais tai käskettäis ihmisten käyttää järkeä.
Quote (SekavaSamu @ 12 Nov 2013 15:50)
Ite oon ollu varmaa aina tietonen siitä
Sun pitäis ruveta varmaan yksityiseks salajärjestöks. KGB:t summuut ois ihmeissään ku Samu alkais paljastelee salaliittoteorioita iltalehteen