d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1284285286287288458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Nov 8 2013 12:35pm
Quote (Soppamies @ Nov 6 2013 07:33pm)
parantamalla maahanmuuttajien ja ryssien palveluja.

eiks venäläiset maahanmuuttajat oo maahanmuuttajia? :rolleyes:
Quote (Swash @ Nov 7 2013 06:01pm)
Ei muuta kun SekavaSamu vallankumousliikkeen johtohahmoks.

2000-luvun Robespierre :D
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Nov 8 2013 06:37pm
Quote (Gastly @ 8 Nov 2013 19:35)
eiks venäläiset maahanmuuttajat oo maahanmuuttajia?  :rolleyes:

2000-luvun Robespierre :D


Eihän soppis venälääsistä maahanmuuttajista välttämättä puhunu, suattavatpahan vaan tulla rajan ylitte hyödyntään palveluita. =)
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Nov 9 2013 03:50am
Quote (SekavaSamu @ 8 Nov 2013 18:31)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288618770392.html

tietääkö joku, kuinka monta poliisia suomessa on?

Vois vaikka vapaa-ajalla tutkia, kuinka suuri osa (%) poliiseista tekee rikoksen, mistä ne jää kiinni. tuntuu
aina vähän väliä olevan joku sika uutisissa, syynä raiskaus tai tappo.    ja mitkä onkaan ne tuomiot?

ei niin mitkää :D Virka menee ja sen saa takas ku valittaa tuomiosta :D ehdollinenkin muuttu sakoiks.


Kyl toiki kaiffari saa duuninsa takas joku päivä.

Ihmettelen miten osa noista saa pitää työnsä, kun on tehnyt rikoksen ja viel tollasessa virassa.
sit minä, joka vähän kohelsi 15-vuotiaana ja hankki rikoskanisterin, en voi ryhtyä poliisiks :D


johan on valikoivaa, hyvä kun suomessa ei edes raiskauksesta aina anneta ehdotonta, oli henkilö poliisi tai ei

ongelmasi on koko lainsäädäntö, eikä poliisien "korruptioedut". Valoja päähän.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 9 2013 05:19am
Quote (Gastly @ 8 Nov 2013 21:35)
eiks venäläiset maahanmuuttajat oo maahanmuuttajia?  :rolleyes:


Enemmä ne ryssät tulee tänne ostamaan laadukasta tavaraa ja sitten saavat verorahat ( ALV ) takaisin tax free pisteestä kuittia vastaan, kaikki höyryy siintä kui nuo ryssät tuo rahaa suomen kansalaisille mutta kyl ite oon ainekii tähä asti pärjänny tolla yhellä postilaatikolla. ( ei oo tarvinnu laajentaa et ne tois nii paljo rahaa miulle )

Tosin onhan sitte niitä persaukisia paviaaneja jotka täräyttää puole hehtaari rantahuvila tonne Saimaalle ja kerra vuodessa käy siellä heittää virvelii, niillä on virallinen asumispaikka suomessa ja kaksoiskansalaisuus = käyttää hyväks meidän terveyspalveluja.



Tosin kuka minä olen tästä marisemaan koska itsekkiin kävin yhteen aikaan hakee halvempaa bensaa venäjältä ja venäjältä tuotua tupakkaa poltin aikoinaa koska oli halvempaa.

Samalla tavalla ne suomalaiset käy hyödyntää venäjän maalla, huvittavaa oli kyllä se älämölö siintä ku noihi joihikkii kauppoihi käy jo ruplat ja eriksee laitettu ryssille tax free kassat :thumbsup: tosi voi niillä kassoilla normaalitkii ihmiset käydä.

Sitten siitä viel ollu puhe kui pitäs katuje nimet saaha ryssä kielelle ja joku valopää jopa ehottanu viisumi vapautta suome ja ryssä välille...


Olen periaatteiden mies ja vastustan kyseistä asiaa ^^

This post was edited by Soppamies on Nov 9 2013 05:20am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 9 2013 05:23am
Quote (potaa @ Nov 9 2013 10:50am)
johan on valikoivaa, hyvä kun suomessa ei edes raiskauksesta aina anneta ehdotonta, oli henkilö poliisi tai ei

ongelmasi on koko lainsäädäntö, eikä poliisien "korruptioedut". Valoja päähän.


ei, vaan ongelma on nimenomaan noi poliisit. Jos oot tollasessa virassa, pitäis tuomiot olla automaattisesti isommat,
koska olet vittu poliisi. Virkamies jonka pitäis olla LAKIA VALVOMASSA / turvaamassa, sitku tollane rikkoo lakia ja
joku perkele koittaa mennä puhuu siitä, niin ketä ne uskoo? poliisin sana menee AINA perus pullikan edelle.

Muistat kyl varmaa sen videon, missä poliisi uhitteli sitä teiniä jossai HML mettätiell "ketä ne uskoo/ kukaan ei nähny mitään".

E: tottahan se on, että noi raiskaustuomiot on kaikkien kohdalla pieniä, m utta silti korruptoitunu virkavalta on tässä se mun ongelma.

This post was edited by SekavaSamu on Nov 9 2013 05:31am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 9 2013 05:52am
Pitäs kaikki tuomiot koventaa väkivalta- ja seksuaalirikoksissa. Ja viranomaisille 50% lisätuomio siviilissä tehdyistä, ja 100% extraa virantoimituksessa tehdystä rikoksesta. Siviilissä virkapuvussa 75% lisää.

"Hyvinvointivaltio"



Nytkin oli taas hyvä ku luin lehestä et joku tappaja istu elinkautisen, "elinkautisen", 22vuotta. Vapautu just ja lähti saman tien taposta uuteen elin kautiseen.
Jännä kun ihminen pystyy viettämään 3-5 elinkautista oman elämän (elinkauden) aikana. Miten se on ees mahdollista?
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Nov 9 2013 06:01am
Quote (SekavaSamu @ 9 Nov 2013 14:23)
ei, vaan ongelma on nimenomaan noi poliisit. Jos oot tollasessa virassa, pitäis tuomiot olla automaattisesti isommat,
koska olet vittu poliisi. Virkamies jonka pitäis olla LAKIA VALVOMASSA / turvaamassa, sitku tollane rikkoo lakia ja
joku perkele koittaa mennä puhuu siitä, niin ketä ne uskoo? poliisin sana menee AINA perus pullikan edelle.

Muistat kyl varmaa sen videon, missä poliisi uhitteli sitä teiniä jossai HML mettätiell "ketä ne uskoo/ kukaan ei nähny mitään".

E: tottahan se on, että noi raiskaustuomiot on kaikkien kohdalla pieniä, m utta silti korruptoitunu virkavalta on tässä se mun ongelma.


ongelma on edelleen lainsäädäntö

ja jos poliiseista puhutaan, niin lähinnä huonot tapaukset päätyvät julkisuuteen. Ei ole mitään ilmoitusluontoista jos poliisi hoitaa homman hyvin. Olen samaa mieltä, että virassa olevan poliisin tuomiota voisivat olla kovempia, mutta sekin liittyy tietääkseni lainsäädäntöön.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Nov 9 2013 06:10am
Quote (Soppamies @ 9 Nov 2013 13:19)
Sitten siitä viel ollu puhe kui pitäs katuje nimet saaha ryssä kielelle ja joku valopää jopa ehottanu viisumi vapautta suome ja ryssä välille...


Joo toi on ihan uskomatonta kyl, virosta vielä saapuilee pikkutekijöitä, hiukan autoja katoilee sieltä täältä. Veli venäläinen ryhmineen ku saapuis viisumivapaana ni alkais jo katoomaan talotkin, eikä vain sieltä sun täältä.

Quote (A2K @ 9 Nov 2013 13:52)
Pitäs kaikki tuomiot koventaa väkivalta- ja seksuaalirikoksissa. Ja viranomaisille 50% lisätuomio siviilissä tehdyistä, ja 100% extraa virantoimituksessa tehdystä rikoksesta. Siviilissä virkapuvussa 75% lisää.

"Hyvinvointivaltio"



Nytkin oli taas hyvä ku luin lehestä et joku tappaja istu elinkautisen, "elinkautisen", 22vuotta. Vapautu just ja lähti saman tien taposta uuteen elin kautiseen.
Jännä kun ihminen pystyy viettämään 3-5 elinkautista oman elämän (elinkauden) aikana. Miten se on ees mahdollista?


Juu siis on ihan uskomatonta miten täällä oikeus toimii.
Vastikään tässä oli se murhatapaus, murhaaja pääsi vapaalle ja pilkkas vaan Suomen oikeuslaitosta ku pääsi niin helpolla.
Ja sitähän ne tekee muutkin rikolliset, jos ei ole muutenkaan mitään väliä mitä tekee seuraavat 2 vuotta ja tekee mieli murhata pari ihmistä ni siinähän sitten. Sitten isutaan hetki hyvässä palvelussa ja alotetaan alusta.

Nyttenhän puhuttiin siitä miten vankila syrjäyttää nuoria ni ei heitä sinne voi oikeen liian herkästi laittaa istumaan, torutaan mielummin vähän ettei raukat joudu murhaamisen tai raiskauksen jälkeen kärsimään sentään enempää.
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 9 2013 07:33am
Quote (Soppamies @ 9 Nov 2013 14:19)
Enemmä ne ryssät tulee tänne ostamaan laadukasta tavaraa ja sitten saavat verorahat ( ALV ) takaisin tax free pisteestä kuittia vastaan, kaikki höyryy siintä kui nuo ryssät tuo rahaa suomen kansalaisille mutta kyl ite oon ainekii tähä asti pärjänny tolla yhellä postilaatikolla. ( ei oo tarvinnu laajentaa et ne tois nii paljo rahaa miulle )

Tosin onhan sitte niitä persaukisia paviaaneja jotka täräyttää puole hehtaari rantahuvila tonne Saimaalle ja kerra vuodessa käy siellä heittää virvelii, niillä on virallinen asumispaikka suomessa ja kaksoiskansalaisuus = käyttää hyväks meidän terveyspalveluja.



Tosin kuka minä olen tästä marisemaan koska itsekkiin kävin yhteen aikaan hakee halvempaa bensaa venäjältä ja venäjältä tuotua tupakkaa poltin aikoinaa koska oli halvempaa.

Samalla tavalla ne suomalaiset käy hyödyntää venäjän maalla, huvittavaa oli kyllä se älämölö siintä ku noihi joihikkii kauppoihi käy jo ruplat ja eriksee laitettu ryssille tax free kassat  :thumbsup: tosi voi niillä kassoilla normaalitkii ihmiset käydä.

Sitten siitä viel ollu puhe kui pitäs katuje nimet saaha ryssä kielelle ja joku valopää jopa ehottanu viisumi vapautta suome ja ryssä välille...


Olen periaatteiden mies ja vastustan kyseistä asiaa ^^

Rybyjen aiheuttamat hyödyt >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> niiden aiheuttamat haitat

Tervetuloa vaan vaikka koko suvun voimin.

Go Back To Suomi Topic List
Prev1284285286287288458Next
Add Reply New Topic New Poll