http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288618770392.htmltietääkö joku, kuinka monta poliisia suomessa on?
Vois vaikka vapaa-ajalla tutkia, kuinka suuri osa (%) poliiseista tekee rikoksen, mistä ne jää kiinni. tuntuu
aina vähän väliä olevan joku sika uutisissa, syynä raiskaus tai tappo. ja mitkä onkaan ne tuomiot?
ei niin mitkää

Virka menee ja sen saa takas ku valittaa tuomiosta

ehdollinenkin muuttu sakoiks.
Kyl toiki kaiffari saa duuninsa takas joku päivä.
Ihmettelen miten osa noista saa pitää työnsä, kun on tehnyt rikoksen ja viel tollasessa virassa.
sit minä, joka vähän kohelsi 15-vuotiaana ja hankki rikoskanisterin, en voi ryhtyä poliisiks