d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1283284285286287458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 6 2013 09:17pm
Quote (Soppamies @ Nov 6 2013 05:33pm)
Iha perus juttu suomes, hyvinvointivaltiohan meinaa etta ulkomaalaisten etu mene suomalaisten edelle.

Ite atm oottelen et tyonnetaa lisaa rahaa paska maihin jottai voijaa nostaa ALV:ia ja ottaa lisaa velkaa ja samaan aikaan puotetaan opiskelijoilta ja tyottomilta etuudet jotta saatas maahanmuuttajille ja ryssille tarkotettuja palveluja parannettua. Ofc pitaa lisata sitte ulkoistettua tyo voimaa esim hommaamalla virosta kaikki ali urakoitsiat koska ne tekee halvemmalla ja saahaa lisaa tyottomia suomalaisia joitten oloja voitas pahentaa parantamalla maahanmuuttajien ja ryssien palveluja. Ihan perus juttua nykyaa. Homo Haavisto on paras ja aanestan Urpoa ( Urpilaista ) ens vaaleis.


näinhän se menee :D

tätä on ainakin meininki ISOJEN firmojen työmailla. Samat alipalkatut virolaiset painaa 12h päivää ilman ylityökorvausta jne :D
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 7 2013 01:59am
Quote (eppo @ 7 Nov 2013 01:39)
Raja ton suhteen on rikoslaissa aika häilyvä.

6 a § (14.6.2013/435)

Törkeän henkeen tai terveyteen kohdistuvan rikoksen valmistelu

"2) sopii toisen kanssa tai laatii yksityiskohtaisen suunnitelman jonkin mainitun rikoksen tekemisestä"

Tuosta voi sit itse kukin maallikkona päätellä et mitä on "sopiminen toisen kanssa" tai "yksityiskohtasen suunnitelman laatiminen".

:DD


Ja sanoo poliisi sedälle että olen kirjottamassa rikos romaania ja haen todenmukaista inspiraatiota ^^

Eipä ne siinä mtn voi tehdä.

This post was edited by Soppamies on Nov 7 2013 01:59am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 7 2013 02:01am
Quote (SekavaSamu @ 7 Nov 2013 06:17)
näinhän se menee :D

tätä on ainakin meininki ISOJEN firmojen  työmailla.  Samat alipalkatut virolaiset painaa 12h päivää ilman ylityökorvausta jne :D


Painaa munat huurussa paskalla palkalla ku ei tiia paremmasta ja isot herrat senku raapii karvasta mahaa ja nauraa, tosin kylla se jalkikii on valilla sen nakosta ja valilla jalkeepai korjaus ammatti miehilla maksaa enemma.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 7 2013 04:41am
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288617526453.html

Pitää olla jtn mistä ottaa kiinni :drool:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 7 2013 07:45am
Quote (Soppamies @ Nov 7 2013 09:01am)
Painaa munat huurussa paskalla palkalla ku ei tiia paremmasta ja isot herrat senku raapii karvasta mahaa ja nauraa, tosin kylla se jalkikii on valilla sen nakosta ja valilla jalkeepai korjaus ammatti miehilla maksaa enemma.


kyl mun työmaal on monen monta lattiaa piikattu auki :D myös virolaiset hoisi julkisivun muurauksen / lähes kaikki sisämuuraukset.

julkisivua piti purkaa helveti monta kertaa :D

This post was edited by SekavaSamu on Nov 7 2013 07:46am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 7 2013 08:02am
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288618291655.html


Professorin leuat loksahtivat Himasen tekstistä: "Kukaan ajatteleva ihminen ei voi olla tyytyväinen

Pääasia et himasen ei tarvi enää ressata sen rahatilannetta :D Jyrki järkkää sille kyl uuden tutkimuksen
tulevaisuudessa. Tällä kertaa se kilpailutetaan ja Himanen tekee sellasen tarjouksen mistä ei voi kieltäytyä.

Saadaan suomi uuteen nousuun

E: tarvii lukasta toi illemmalla ja kattoo mihin siansontaan noikin rahat meni :DD
Jonkun pitäs alkaa jörjestään sitä vallankumousta jo. eiköhän se oo jo koko kansan selvillä kenen
etuja noi "KANSANedustajat" ajaa. Ei ainakaan meidän se on saletti.

This post was edited by SekavaSamu on Nov 7 2013 08:06am
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Nov 7 2013 09:01am
Quote (SekavaSamu @ 7 Nov 2013 17:02)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288618291655.html


Professorin leuat loksahtivat Himasen tekstistä: "Kukaan ajatteleva ihminen ei voi olla tyytyväinen

Pääasia et himasen ei tarvi enää ressata sen rahatilannetta :D Jyrki järkkää sille kyl uuden tutkimuksen
tulevaisuudessa. Tällä kertaa se kilpailutetaan ja Himanen tekee sellasen tarjouksen mistä ei voi kieltäytyä.

Saadaan suomi uuteen nousuun

E: tarvii lukasta toi illemmalla ja kattoo mihin siansontaan noikin rahat meni :DD
Jonkun pitäs alkaa jörjestään sitä vallankumousta jo. eiköhän se oo jo koko kansan selvillä kenen
etuja noi "KANSANedustajat" ajaa. Ei ainakaan meidän se on saletti.


Ei muuta kun SekavaSamu vallankumousliikkeen johtohahmoks.
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Nov 7 2013 12:40pm
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 7 2013 01:07pm
Quote (Swash @ Nov 7 2013 04:01pm)
Ei muuta kun SekavaSamu vallankumousliikkeen johtohahmoks.


Vittu olis hieno. satatuhatta päinen joukko marssii arkadianmäelle soihtujen, kirveiden, vesureiden ja vaikka
kivääreiden kanssa. sit hallitus vastuuseen tekosistaan ja uus hallitus koolle.

Jyrkille on ihanb oma paikka. se on jalkapuussa hesen keskustassa ja ihmiset sylkee sen päälle.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 8 2013 09:31am
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288618770392.html

tietääkö joku, kuinka monta poliisia suomessa on?

Vois vaikka vapaa-ajalla tutkia, kuinka suuri osa (%) poliiseista tekee rikoksen, mistä ne jää kiinni. tuntuu
aina vähän väliä olevan joku sika uutisissa, syynä raiskaus tai tappo. ja mitkä onkaan ne tuomiot?

ei niin mitkää :D Virka menee ja sen saa takas ku valittaa tuomiosta :D ehdollinenkin muuttu sakoiks.


Kyl toiki kaiffari saa duuninsa takas joku päivä.

Ihmettelen miten osa noista saa pitää työnsä, kun on tehnyt rikoksen ja viel tollasessa virassa.
sit minä, joka vähän kohelsi 15-vuotiaana ja hankki rikoskanisterin, en voi ryhtyä poliisiks :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1283284285286287458Next
Add Reply New Topic New Poll