d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1281282283284285332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 30 2014 08:20am
Hyvä, et Italiassa sentään edes joku tekee rawii <3

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 30 2014 08:23am
Ei jumaliste... :D

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 30 2014 09:07am
Jajajaajajaja!!

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 30 2014 09:12am
En oikein aluks pitäny tosta dub-breikistä, mutta biisin äänimaailma on niin loistavasti tehty, et NC saa tällä kertaa anteeks. Ei paskempi Qlimax anthem (viime vuosina ollu tosi surkeita).

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Oct 30 2014 09:54am
Itse pidän tota NC anthemia maagisena. Ihan vitun loistava. Iskee <3

http://www.qlimax.com/

Loistava line-up, mutta ei qlimaxiin....

Ihan vitun kura line-up qlimaxiin :D HEADHUNTERZ!?!? :D Housea? Lämppäri ehkä juu mut.... Ellei pelasta vielä itteesä ja soita vanhaan tapaan.

This post was edited by TheJoona on Oct 30 2014 09:56am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 30 2014 11:04am
Quote (TheJoona @ 30 Oct 2014 17:54)
Itse pidän tota NC anthemia maagisena. Ihan vitun loistava. Iskee <3

http://www.qlimax.com/

Loistava line-up, mutta ei qlimaxiin....

Ihan vitun kura line-up qlimaxiin :D HEADHUNTERZ!?!? :D Housea? Lämppäri ehkä juu mut.... Ellei pelasta vielä itteesä ja soita vanhaan tapaan.


Ihan ok toi HC-kattaus kylläkin. Jajuu Heady voi olla aika pasketta, kun soittaa luultavasti niitä uusia bigroom biisejään.

Emt jos Loudnessiin maksaa 30e lipetti, ja kattaus on E-Forcee, B-Fronttii, Crypsistä ym. täynnä, niin mielummin meen sinne.

E: Ihan mukavaa tulla lauantaina 22.11 himaan kuunteleen Qlimax-striimiiä, kun on ollu edellisenä iltana kuuntelees Hard Driveria ja Audiofreqii :D

This post was edited by Rocko on Oct 30 2014 11:05am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 31 2014 07:50am
Suomalainen mukana tässä biisissä (Sasha F). Ihan uskomaton.

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 31 2014 08:01am
Vähän euforista välillä. Just tullu HWS.

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Nov 1 2014 07:08am
Perrrrrrkele!!!!

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Nov 2 2014 10:03am
perkele mua itteeni ärsyttää ku ei kerkee seurata skenee nyt.....
Go Back To Suomi Topic List
Prev1281282283284285332Next
Add Reply New Topic New Poll