Quote (TheJoona @ 30 Oct 2014 17:54)
Itse pidän tota NC anthemia maagisena. Ihan vitun loistava. Iskee
http://www.qlimax.com/Loistava line-up, mutta ei qlimaxiin....
Ihan vitun kura line-up qlimaxiin

HEADHUNTERZ!?!?

Housea? Lämppäri ehkä juu mut.... Ellei pelasta vielä itteesä ja soita vanhaan tapaan.
Ihan ok toi HC-kattaus kylläkin. Jajuu Heady voi olla aika pasketta, kun soittaa luultavasti niitä uusia bigroom biisejään.
Emt jos Loudnessiin maksaa 30e lipetti, ja kattaus on E-Forcee, B-Fronttii, Crypsistä ym. täynnä, niin mielummin meen sinne.
E: Ihan mukavaa tulla lauantaina 22.11 himaan kuunteleen Qlimax-striimiiä, kun on ollu edellisenä iltana kuuntelees Hard Driveria ja Audiofreqii
This post was edited by Rocko on Oct 30 2014 11:05am