d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1280281282283284332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Oct 24 2014 09:19am
Lähestulkoon saman setin heittivät hesassa. Perjantai KÄYNTIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Oct 25 2014 10:38am


Tuosta :)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Oct 29 2014 08:55am
en olekaan aikoohin tänne laittanu mitään mut nyt tämmösen laitan.

ensinnäkki two steps from helliltä on ihan saatanan eeppisiä kipaleita monia, vaikka ei kuitekaa konemusiikkia oo.

mut tänmöinen versio yhestä niien biisistä:



muutenski tykkään youtubessa ton EuphoricHardstyleZ:in lataamista kipaleista.

juuri sitä euforiaa, kaunista melodiaa, kurpitsankukoistavaa vokaalia.

etnii.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Oct 29 2014 10:05am
Eissaaatana tulis jo tää levy!!!!!! Mikään lätty (ei edes Minus Militia) ei oo saanu tällasta innostusta päälle vuosiin.

Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 29 2014 11:38am
Quote (Rocko @ 29 Oct 2014 19:05)
Eissaaatana tulis jo tää levy!!!!!! Mikään lätty (ei edes Minus Militia) ei oo saanu tällasta innostusta päälle vuosiin.

http://www.youtube.com/watch?v=bK5wzCAg-_I


jäbähä hehkuttaa aina kaikkia biisejä että vuosisadan hitti :D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 29 2014 12:36pm


€: pelkäsin että on anticlimaxia koko biisi, kolmen minuutin jälkeen ei tarvinnu pelätä :D

This post was edited by CeePee on Oct 29 2014 12:37pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Oct 29 2014 11:17pm
Quote (Affii @ 29 Oct 2014 19:38)
jäbähä hehkuttaa aina kaikkia biisejä että vuosisadan hitti :D


Totta, tänä vuonna on tullu sen verran tiukalla tahdilla kovia biisejä, että suosikit vaihtuu nopeesti. Onhan sitä jo 5 levyä tullu ostettuu tähän asti :D
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 30 2014 03:00am
Quote (Rocko @ 30 Oct 2014 08:17)
Totta, tänä vuonna on tullu sen verran tiukalla tahdilla kovia biisejä, että suosikit vaihtuu nopeesti. Onhan sitä jo 5 levyä tullu ostettuu tähän asti :D


ai jäbä sentää ostelee viellä plättyjä ja tukee artistei eikä wareta? :o
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Oct 30 2014 08:18am
Quote (Affii @ 30 Oct 2014 11:00)
ai jäbä sentää ostelee viellä plättyjä ja tukee artistei eikä wareta? :o


Kyl tulee ostettua kaikki sellaset teokset, jotka eniten itelle kolahtaa. Tää vuosi on muutenki ollu ennenkuulumaton tässä genressä. Evoluutiota tapahtuu koko ajan. Ite käyny jo puolen tusinan kertaa keikoilla ja marraskuussa ois tiedossa kahdet pippalot lisää.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1280281282283284332Next
Add Reply New Topic New Poll