Quote (Affii @ 30 Oct 2014 11:00)
ai jäbä sentää ostelee viellä plättyjä ja tukee artistei eikä wareta?

Kyl tulee ostettua kaikki sellaset teokset, jotka eniten itelle kolahtaa. Tää vuosi on muutenki ollu ennenkuulumaton tässä genressä. Evoluutiota tapahtuu koko ajan. Ite käyny jo puolen tusinan kertaa keikoilla ja marraskuussa ois tiedossa kahdet pippalot lisää.