d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1280281282283284458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 30 2013 07:18am
Hahaha. :rofl:


En uskonu sanaakaan. :mellow:


Jyrki saatana :fume:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 3 2013 07:33am


sitku suomalaisilta löytyy munaa mennä osottaa mieltä, onkohan seuraus sama?
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 3 2013 08:24am
Quote (A2K @ 29 Oct 2013 20:53)
Näinhän se suomessa on. Raiskaajien ja tappajien tuomiot on naurettavia verrattuna omaisuusrikoksiin tai vaikkapa piratismii


Gastlylta jos kysytaa ni kauppias kenelta varastetaan kahvi paketti karsii yhta paljon kuin joukkoraiskattu 15v teini tytto.

Molemmat joutuu kaymaa terapiassa ja henkiset arvet ovat verrattavissa toisiinsa, Suomessa tod nak jos teet ton kahvipaketti varastamisen puukolla uhaten saa saman verra linnaa + matkyi ku joukkoraiskauksesta, tama on myos Gastlysta taysin oikein.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 3 2013 02:56pm
Quote (Soppamies @ 3 Nov 2013 16:24)
Gastlylta jos kysytaa ni kauppias kenelta varastetaan kahvi paketti karsii yhta paljon kuin joukkoraiskattu 15v teini tytto.

Molemmat joutuu kaymaa terapiassa ja henkiset arvet ovat verrattavissa toisiinsa, Suomessa tod nak jos teet ton kahvipaketti varastamisen puukolla uhaten saa saman verra linnaa + matkyi ku joukkoraiskauksesta, tama on myos Gastlysta taysin oikein.


Ja tämähän on ihan vitun naurettavaa, siis yleisellä tasolla, ottamatta mitenkään kyseistä tilinhaltijaa mukaan asiaan.

Melko sairasta meininkiä tuo, mitä samu postas

This post was edited by A2K on Nov 3 2013 03:07pm
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Nov 3 2013 04:33pm
Olin brasiliassa noiden mielenosotusten aikana, vieressä Recifessäkin oli miljoonia mielenosottajia. Olin suosiolla sisätiloissa niiden ajan :D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 4 2013 10:53am
Quote (SekavaSamu @ Oct 29 2013 10:01am)
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=1&id=9010

sanan vapaus ja ihmis oikeudet on par-sa :D ja juutalaiset :D


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013110417683342_uu.shtml
"Sen juutalaisvastaiset kirjoitukset toivat hiljattain firmalle 45 000 euron yhteisösakot ja Kärkkäiselle itselleen 90 päiväsakon rangaistuksen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan."

Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Nov 4 2013 10:55am
Jaa, ei se linkki toiminutkaan. Kuitenkin toi HS:n juttu armeijan kidutusharjotuksesta. Ei sinällään yllätä että tommoset roolijaot aiheuttaa noinkin hurjaa käytöstä (Zimbardon ja kumppanien vankilakoe), mut aika outoo ettei noilla ollu käytössä mitään turvasanaa tms.

This post was edited by Swash on Nov 4 2013 11:08am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Nov 4 2013 11:54am
Quote (Soppamies @ Nov 3 2013 02:24pm)
Gastlylta jos kysytaa ni kauppias kenelta varastetaan kahvi paketti karsii yhta paljon kuin joukkoraiskattu 15v teini tytto.

Molemmat joutuu kaymaa terapiassa ja henkiset arvet ovat verrattavissa toisiinsa, Suomessa tod nak jos teet ton kahvipaketti varastamisen puukolla uhaten saa saman verra linnaa + matkyi ku joukkoraiskauksesta, tama on myos Gastlysta taysin oikein.


peruskoulu'd
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 4 2013 11:54am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Nov 4 2013 12:09pm
Quote (SekavaSamu @ Nov 4 2013 07:54pm)


Hyvältä idealtahan toi vaikuttaa? Ei näy sähkö loppuvan, ei, muttei myöskään ydinvoimaloiden päästöt näillä näkymin.

Tiiä sitten noista tehoista, kunhan pystyy imuroimaan kelvollisesti. Säästää varmaan euroopan mittakaavalla esim. 20 vuodessa noin aika vitusti.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1280281282283284458Next
Add Reply New Topic New Poll