Quote (Soppamies @ 3 Nov 2013 16:24)
Gastlylta jos kysytaa ni kauppias kenelta varastetaan kahvi paketti karsii yhta paljon kuin joukkoraiskattu 15v teini tytto.
Molemmat joutuu kaymaa terapiassa ja henkiset arvet ovat verrattavissa toisiinsa, Suomessa tod nak jos teet ton kahvipaketti varastamisen puukolla uhaten saa saman verra linnaa + matkyi ku joukkoraiskauksesta, tama on myos Gastlysta taysin oikein.
Ja tämähän on ihan vitun naurettavaa, siis yleisellä tasolla, ottamatta mitenkään kyseistä tilinhaltijaa mukaan asiaan.
Melko sairasta meininkiä tuo, mitä samu postas
This post was edited by A2K on Nov 3 2013 03:07pm