d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1279280281282283458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 27 2013 11:00am
Quote (Pomppeli @ Oct 27 2013 05:23pm)


poliisi oli joskus ystävä. sillon kun oli viel niit poliiseja noissa pikku kylissä, jonka tiesi jokainen kyläläinen.

kaikki poliisin uroteot levis kylällä ja naiset oli pillut kosteena.

nykyset poliisit pyrkii vaan alistaan ja tekeen ihmisistä rikollisia. vitunmoista vallan väärinkäyttöö. ja sit niil on viel laki turvana tekemään tota.

This post was edited by SekavaSamu on Oct 27 2013 11:00am
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 27 2013 03:20pm
Quote (SekavaSamu @ 27 Oct 2013 20:00)
poliisi oli joskus ystävä. sillon kun oli viel niit poliiseja noissa pikku kylissä, jonka tiesi jokainen kyläläinen.

kaikki poliisin uroteot levis kylällä ja naiset oli pillut kosteena.

nykyset poliisit pyrkii vaan alistaan ja tekeen ihmisistä rikollisia. vitunmoista vallan väärinkäyttöö. ja sit niil on viel laki turvana tekemään tota.


oot siis sitä mieltä ettei poliisei tarvittais ollenkaa ja rikollisuus sais mellastaa rauhassa? :)
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Oct 27 2013 03:33pm
Eiköhän kaikki poliisin vihaajat ja heidän kanssaan ongelmiin joutujat ihan itsekin tajua että ovat muilutuksensa ansainneet.
Tottakai väärinkäyttäjiä on aina mutta ne on marginaalisakkia.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 27 2013 09:28pm
Quote (Affii @ Oct 27 2013 10:20pm)
oot siis sitä mieltä ettei poliisei tarvittais ollenkaa ja rikollisuus sais mellastaa rauhassa? :)


älä yritä laittaa sanoja mun suuhun.

This post was edited by SekavaSamu on Oct 27 2013 09:28pm
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 27 2013 11:19pm
Quote (Affii @ Oct 27 2013 11:20pm)
oot siis sitä mieltä ettei poliisei tarvittais ollenkaa ja rikollisuus sais mellastaa rauhassa? :)


Eherottomasti!
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 29 2013 03:01am
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=1&id=9010

sanan vapaus ja ihmis oikeudet on par-sa :D ja juutalaiset :D
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 29 2013 09:19am
Lisää lunta tupaan poliisille:

http://www.hs.fi/kotimaa/a1354538735043

Lyhensin linkkiä. Toivottavasti toimii.
Vaimon hakkaaja kelpaa, näpistelijä ei.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 29 2013 10:36am
Quote (A2K @ 29 Oct 2013 18:19)
Lisää lunta tupaan poliisille:

http://www.hs.fi/kotimaa/a1354538735043

Lyhensin linkkiä. Toivottavasti toimii.
Vaimon hakkaaja kelpaa, näpistelijä ei.


tottakai. taloudellinen vahinko on aina vakavampaa kun väkivalta. valitettavasti
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 29 2013 11:53am
Quote (Rzi @ 29 Oct 2013 19:36)
tottakai. taloudellinen vahinko on aina vakavampaa kun väkivalta. valitettavasti


Näinhän se suomessa on. Raiskaajien ja tappajien tuomiot on naurettavia verrattuna omaisuusrikoksiin tai vaikkapa piratismii
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 30 2013 06:38am
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288615313257.html

Quote
- Ei ollut tarkoitus tehdä vilunkia, hän lisäsi.


Katainen myös muistutti, että kilpailutta jättämisen loppuprosessit on nyt selvitetty.

Quote
- Olen pahoillani, ja jatkossa on syytä selvittää entistä tarkemmin kilpailutukseen liittyvät taustat.


Ei mitää Jyrki :D saat kaiken paskan anteeks ja vielä multa äänen vaaleissa kaupanpäälle. oot niin rehti äijä!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1279280281282283458Next
Add Reply New Topic New Poll