http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288615313257.htmlQuote
- Ei ollut tarkoitus tehdä vilunkia, hän lisäsi.
Katainen myös muistutti, että kilpailutta jättämisen loppuprosessit on nyt selvitetty.
Quote
- Olen pahoillani, ja jatkossa on syytä selvittää entistä tarkemmin kilpailutukseen liittyvät taustat.
Ei mitää Jyrki

saat kaiken paskan anteeks ja vielä multa äänen vaaleissa kaupanpäälle. oot niin rehti äijä!