Quote (Napi @ Dec 13 2012 10:10pm)
meinasin vaan, että voisitko muotoilla ton lauseen uudestaa koska siinä ei ollut mitään järkeä
/edit:
enkä tiedä oletko rapajuoppo vai 200-kiloinen läskisami, mutta kyllä mulle 12 annoksesta alkoholia tulee krapula ( ellet tissuttele koko päivän sitä mäyräkoiraa )
Jep, kylhä se krapula tulee aika helposti, eri asia sit et onk siin messis päänsärky, huono/heikko olo, ripuli, jano yms.
Jengi vaa jotenki olettaa et krapula on pelkästää vaa se päänsärky, jo se pelkkä nestehukka on krapula.
Sit ollaan nii isoa ku sanotaa "mul mitää krapulaa tuu/ole", vaik on joku noist oireist, paitsi just se päänsärky.
This post was edited by malbaz on Dec 26 2012 04:04pm