d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev1272829
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Nov 28 2012 01:51pm
Quote (Napi @ 25 Nov 2012 17:37)
joo, proteiineilla, hiilihydraateilla yms. ei ole mitään osaa :)


Kalori on aina kalori, ei sillä ole mitään väliä mistä sen saat. Elimistö (pääasiassa lihakset) pystyy "käsittelemään" tietyn määrän hiilihydraatteja, proteiinia, rasvaa sekä vitamiineja riippuen mitä tekee. Niitä mitä ei pysty käsittelemään varastoituu rasvaks tai tulee ulosteena. Karppaaminen perustuu siihen ettei tule näitä hiilareita mitä elimistö janoaa ja muuttaa eniten rasvaks (koska niitä on ihan älyttömiä määriä kaikessa "arkisessa ruuassa"). Eli kai sitä laihtuu kun ei sitä rasvaa enää kierry kymmenestä leivänpalasta ja puolesta kilosta pastaa. Vaikka ne kertoo että "VOIN SYÖDÄ NII PALJON KU HALUAN JA EI TARVII LIIKUNTAA LISÄTÄ YHTÄÄ JA KARPPAAMALLA LÄHTI -36KG" , paskapuhetta. Kaikki karppaajat tulee vaa paljon nopeemmin kylläiseks hetikun tottuvat hiilarittomaan ja alkavat syömään hedelmiäkin missä ei ole hiilareita ja vähän kaloreita. Sitkun tajuavat että laihtuvat niin psyyke saa alottamaan urheilun ("koska kaikki töissä kehuu kuinka oon laihtunu ja pakko tätä on jatkaa ku oon huomion keskipisteenä"). Voit vetää vaikka proteiinijuoma -jauhetta lusikalla naamaan mut keho käyttää siitä vaan sen verran mitä se tarvii korjatakseen mikrovauriot lihaksissa ja polttoaineena lihaksissa.

Ei ole vihainen posti tai mitään, kerroin vain mitä tiedän. Korjatkaa jos olen väärässä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1272829
Add Reply New Topic New Poll