d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev12728293031255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Nov 16 2009 11:07am
Quote (EpixDII @ 16 Nov 2009 20:07)
3 fire 100 life 2 socks | 80+ fg
3 cold 100 life 2 socks | 80+ fg
3 light 100 life 2 socks | 80+ fg
3 pb 100 life 2 socks | 30+ fg
3 ele 100 life 2 socks | 30+ fg
3 trap 100 life 2 socks | 100-200+ fg
3 pc 100 life 2 socks | 200-500+ fg
3 summon 100 life 2 socks | 100+ fg


olisko toi tohon 30 fg luokkaan


sepäc
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Nov 16 2009 11:09am
30 fg kuulostaa naurettavalta mutta voihan se niinkin olla.
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Nov 16 2009 11:10am
Quote (HardyTarget @ 16 Nov 2009 19:09)
30 fg kuulostaa naurettavalta mutta voihan se niinkin olla.


no 3 ele 100 / 2 on 30 fg ton price guiden mukaan :>
voi olla sitte et ppl ei haluu käyttää 3 ele vaan ne käyttää pelttejä ja sen takia se hinta droppaa niin paljon


voipi olla sitte et se kuuluu tohon 80+ :lol:
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Nov 16 2009 11:12am
Quote (EpixDII @ 16 Nov 2009 20:10)
no 3 ele 100 / 2 on 30 fg ton price guiden mukaan :>
voi olla sitte et ppl ei haluu käyttää 3 ele vaan ne käyttää pelttejä ja sen takia se hinta droppaa niin paljon


voipi olla sitte et se kuuluu tohon 80+ :lol:


tuntuu kyl et pb>shape
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Nov 16 2009 11:17am
Quote (pihvimies0 @ 16 Nov 2009 19:12)
tuntuu kyl et pb>shape


riippuu kuka haluu

kyl joku bear/wolf duelaaja varmasti maksaa sen 80 fg kun itamz on el perfecto
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Nov 16 2009 11:17am
Quote (EpixDII @ 16 Nov 2009 20:17)
riippuu kuka haluu

kyl joku bear/wolf duelaaja varmasti maksaa sen 80 fg kun itamz on el perfecto


no sit kannattaa pistää myyntii
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Nov 16 2009 11:20am
Eikun yks tyyppi oli ettiny viikkotolkulla eikä kellään muulla näytä olevan tuo ku mulla, joten sille pitäis hintaa kaivella.

Tulee vaan mieleen pyytää vähän enemmän ku jotain 30fg, ehkäpä heitän 100fg.

Ei nuista priceguideista ota erkkikään selvää.
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Nov 16 2009 11:20am
Quote (HardyTarget @ 16 Nov 2009 20:20)
Eikun yks tyyppi oli ettiny viikkotolkulla eikä kellään muulla näytä olevan tuo ku mulla, joten sille pitäis hintaa kaivella.

Tulee vaan mieleen pyytää vähän enemmän ku jotain 30fg, ehkäpä heitän 100fg.

Ei nuista priceguideista ota erkkikään selvää.


laita 100fg
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Nov 16 2009 11:23am
Quote (pihvimies0 @ 16 Nov 2009 19:20)
laita 100fg


kannattaa kysyy sielt että "how about 200 fg"

jos se pistää replyyn gtfo nii nakkaa 50 fg, jos se ei vastaa mitään nii sit 100 fg
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Nov 16 2009 11:32am
Quote (EpixDII @ 16 Nov 2009 20:23)
kannattaa kysyy sielt että "how about 200 fg"

jos se pistää replyyn gtfo nii nakkaa 50 fg, jos se ei vastaa mitään nii sit 100 fg


this
Go Back To Suomi Topic List
Prev12728293031255Next
Add Reply New Topic New Poll