d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev1278279280281282332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Oct 8 2014 11:40pm
E-Forceki livenä Loudnesiss :)

Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Oct 10 2014 05:46am
Hard Driverin lätty tuli ulos tänää. Tämä iski heti <3



This post was edited by Rocko on Oct 10 2014 05:46am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 12 2014 11:28am
Dis gon be guud

Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Oct 13 2014 11:57am
viddu mä oon ihan pihalla kaikesta hardstylestä viimesen puoltoista kuukautta. Ei mitään tietoo uusista biiseistä, tapahtumista, mistään :D Vähän katvealueella tuli oltua.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 13 2014 02:40pm
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 14 2014 11:15am
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Oct 14 2014 11:18am
Quote (CeePee @ Oct 14 2014 05:15pm)
http://www.youtube.com/watch?v=1_zjHPHBn44


tuon kerkesin jo kuunnellakin aikasemmin. :) muuten hyvä mut liian juustoset lyriikat. mut kick ja basso zatoxin tyyliin vahvaa.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 14 2014 11:24am
Quote (TheJoona @ 14 Oct 2014 19:18)
tuon kerkesin jo kuunnellakin aikasemmin. :) muuten hyvä mut liian juustoset lyriikat. mut kick ja basso zatoxin tyyliin vahvaa.


Juustoa tai ei, aitoa Zatoxia. Varsinki noi loppupätkän melodiat vetäs kananlihalle. :wub:
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 14 2014 03:22pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Oct 14 2014 04:14pm
Kuuntelin minuutin tota Zatoxin uusinta ja panin pois. Hirveetä paskaa. Jossei muut previkat oo yhtään parempia, ei tartte mun ostaa tota levyä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1278279280281282332Next
Add Reply New Topic New Poll